return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: [1] 2 3 4 
It's ****in Snowing !!
View this Thread in Original format
KrinKer
yeah

And i don't want to hear that in "You live in chicoutimi which is in the middle of nowhere stuff"

I know that it is snowing in Montreal and Québec too

SO

We're screwed for 6 months of cold, blizzards, no sun, my parents not using the heater of the house ( and i said HEATER not EATER before anybody says that i'm the Eater of the house !! )

KrinKer
SiM PeµRf
I feel like winter will never end this year
KrinKer
Wow

You think the winter is long in montreal ??

HELLO !!

Our winter Stops around May, yours ... in march !!!

KrinKer
SiM PeµRf
yeah but there are worst thing than weather during the winter....and mtl is the best example.....

du traffic, des rues pas déblayées, dla slush partout.....ah non, lhiver cest fait pour la campagne
KrinKer
quote:
Originally posted by SiM PeµRf
yeah but there are worst thing than weather during the winter....and mtl is the best example.....

du traffic, des rues pas déblayées, dla slush partout.....ah non, lhiver cest fait pour la campagne


Bin oui

Parce que ici, tsé ... quand la neige tombe ... a vas tout a la même place ... dans des camions direct fait qu'on en a pas dans les rues voyont dont.

KrinKer
MonikaVanBuuren
but winter is so romantic!!! that is when you have someone to be romantic with...
;)
SiM PeµRf
quote:
Originally posted by KrinKer
Bin oui

Parce que ici, tsé ... quand la neige tombe ... a vas tout a la même place ... dans des camions direct fait qu'on en a pas dans les rues voyont dont.

KrinKer


ah ouais sti que cest nice!
lol non sérieux.....ctait vraiment mal dis ma réplique....mais lhiver rend la ville dégueux.....métro, bus etc.....toute est si chiant!

mais ok cest bon, jtaccorde que cest pire chez vous!

tanto jchekais la game de foot U de Laval vs Concordia et ayoooye, la méga tempête!!
KrinKer
quote:
Originally posted by SiM PeµRf

mais ok cest bon, jtaccorde que cest pire chez vous!


WOHOOOOOOO

J'AI GAGNÉ !!

KrinKer
TheVrk
ty, sorry to hear that guys:sadgreen:

13 celsius here in hamilton:)
Psy-Trancer
quote:
but winter is so romantic!!! that is when you have someone to be romantic with...


...enter gaby ;)

MonikaVanBuuren
Gaby shhhh:tongue2
fastmp3
hahahah don't get me started on the subject :D

p.s. : during the day it's 23 degrees here :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement