|
It's ****in Snowing !!
|
View this Thread in Original format
| KrinKer |
yeah
And i don't want to hear that in "You live in chicoutimi which is in the middle of nowhere stuff"
I know that it is snowing in Montreal and Québec too
SO
We're screwed for 6 months of cold, blizzards, no sun, my parents not using the heater of the house ( and i said HEATER not EATER before anybody says that i'm the Eater of the house !! )
KrinKer |
|
|
| SiM PeµRf |
| I feel like winter will never end this year |
|
|
| KrinKer |
Wow
You think the winter is long in montreal ??
HELLO !!
Our winter Stops around May, yours ... in march !!!
KrinKer |
|
|
| SiM PeµRf |
yeah but there are worst thing than weather during the winter....and mtl is the best example.....
du traffic, des rues pas déblayées, dla slush partout.....ah non, lhiver cest fait pour la campagne |
|
|
| KrinKer |
| quote: | Originally posted by SiM PeµRf
yeah but there are worst thing than weather during the winter....and mtl is the best example.....
du traffic, des rues pas déblayées, dla slush partout.....ah non, lhiver cest fait pour la campagne |
Bin oui
Parce que ici, tsé ... quand la neige tombe ... a vas tout a la même place ... dans des camions direct fait qu'on en a pas dans les rues voyont dont.
KrinKer |
|
|
| MonikaVanBuuren |
but winter is so romantic!!! that is when you have someone to be romantic with...
;) |
|
|
| SiM PeµRf |
| quote: | Originally posted by KrinKer
Bin oui
Parce que ici, tsé ... quand la neige tombe ... a vas tout a la même place ... dans des camions direct fait qu'on en a pas dans les rues voyont dont.
KrinKer |
ah ouais sti que cest nice!
lol non sérieux.....ctait vraiment mal dis ma réplique....mais lhiver rend la ville dégueux.....métro, bus etc.....toute est si chiant!
mais ok cest bon, jtaccorde que cest pire chez vous!
tanto jchekais la game de foot U de Laval vs Concordia et ayoooye, la méga tempête!! |
|
|
| KrinKer |
| quote: | Originally posted by SiM PeµRf
mais ok cest bon, jtaccorde que cest pire chez vous!
|
WOHOOOOOOO
J'AI GAGNÉ !!
KrinKer |
|
|
| TheVrk |
ty, sorry to hear that guys:sadgreen:
13 celsius here in hamilton:) |
|
|
| Psy-Trancer |
| quote: | | but winter is so romantic!!! that is when you have someone to be romantic with... |
...enter gaby ;) |
|
|
| MonikaVanBuuren |
| Gaby shhhh:tongue2 |
|
|
| fastmp3 |
hahahah don't get me started on the subject :D
p.s. : during the day it's 23 degrees here :cool: |
|
|
|
|