|
Karma? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by lonne
Du som är bosatt i Göteborg, borde vara bortskämd med bra psy-trance?
Har jag fel om jag påstår att scenen är bättre där än i Stockholm? |
visst vi har flest psytranceproducenter men festerna är inte speciellt många eller stora :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
Börjar närma sig nu, endast 6 dagar kvar.
Vilka SWETA-nunor kan man förvänta sig att få se på lördag nudå? |
|
|
|
|