return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Karma?
View this Thread in Original format
Scintilla
Är det någon här som har tänkt åka upp till Karma från Växjö eller någon närliggande stad?

Har jättesvårt att hitta passande bussar/tåg, iaf på morgonen, och jag vill kunna åka tillbaka direkt efter festen eftersom jag eventuellt komma jobba senare på söndagen... så om någon ska upp kanske man kan samåka?
lonne
Hade gärna åkt, men jag lämnar landet snart.

Anyway, för vidare info ang: buss, priser etc. http://www.mandarin.nu
reveal
Vilken fest är det vi talar om? :)
lonne
Namn: Karma 3
Datum: 2004-12-18
Arrangör: Diode Rec + Kricke design
Tid: 22.00 - 07.00
Plats: Huskvarna Folkets Park
Stad: Jönköping
Land: SE
Pris: Förköp: 240:- + avgift / Dörren: 280:-
Ålder: 16


Live:

- ASTRIX (Hommega, ISR)
- ABSOLUM (3D Vision, FR)
- ELECTRIC UNIVERSE (Spirit Zone, DE)
- THE DELTA (Gravity plus records, DE)

DJ's:

- TEGE (Mandarin/STP, S)
- KRICKE (Deltaforce, Karma, S)


För övrigt går det bra att använda länken jag postade ovan.
reveal
quote:
Originally posted by lonne
För övrigt går det bra att använda länken jag postade ovan.


Missade den :) Tack för infon
RebeL9
att dömma av lineupen ser det ut att bli årets fetaste fest. sjukt bra akter allihopa. ser i synnerhet fram emot Electric Universe och The Delta.
Måste ta mig dit. MUMS!
AC.
Astrix kan jag tippsa som är förjäkligt bra live. :)
lonne
quote:
Originally posted by RebeL9
att dömma av lineupen ser det ut att bli årets fetaste fest. sjukt bra akter allihopa. ser i synnerhet fram emot Electric Universe och The Delta.
Måste ta mig dit. MUMS!


Du som är bosatt i Göteborg, borde vara bortskämd med bra psy-trance?

Har jag fel om jag påstår att scenen är bättre där än i Stockholm?
Scintilla
just det kan ju vara bra att skriva upp info för den festen jag pratar om... tack lonne för att du fixade det åt mig =)

jag hittade http://www.busstrip.se som ska anordna en resa från Ljungby (Malmö) till Karma och det kunde ju vara nåt kanske... men får se, den löser sig nog, vill gärna dit iaf =)
Cloudburst
Ska gå Karma 3. :)

Delta hoppas jag på..

DjAviander
Tänkte gå iom åldern på 16..
Frågade morsan lite artigt fick "NEJ!!!":whip: :whip: :whip: till svar..
Varför får aldrig jag göra nått kul? :stongue:

Önskar alla sjukt mycket kul på Karma :D
EsseT
KARMA 3

Name: Karma - Chapter Three
Date: 2004-12-18
Time: 22.00 - 07.00
Arranger: Diode Music & Kricke Design
Venue: Folketspark Huskvarna
City: Huskvarna Jönköping
Country: SWEDEN
Age limit: 16
Ticket price 240 SEK
Entrance 280 (If avable)
Website: http://www.dioderecords.nu/karma

JAG SKA VARA DÄR :) hurra!!!!! =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement