|
ik wilde even weten.....
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
.... hoe het met iedereen gaat!!! ik weet het, tijdje niet meer hier geweest (ik wist zelfs mijn wachtwoord niet meer helemaal), maar goed, Kolkie heeft me overgehaald maar weer eens te verschijnen. Dus ik wil graag weten hoe het iedereen is vergaan het afgelopen jaar. Ik wil alle ellende, roddels, bijzonderheden, vreugdevolle gebeurtenissen, achterklap en romances horen!
(K) voor iedereen! |
|
|
| eieregooie |
Welkom terug!
:D
Ik heb volgens mij nooit die foto gevonden die van ons gemaakt is op Addiction :( |
|
|
| magrec |
Hey iris,
welkom back :)
Hoe gaat het met het draaien? Ik wilde in September nog naar dat feestje waar jij en quintin zouden draaien maar daar kwam weer een ander feestje tussen :nervous:
Met mij gaat alles prima..op 1,5 maand na rustig aan doen vanwege gescheurde enkelbanden maar a.s. vrijdag weer ff los :p (na 1,5 maand rust) |
|
|
| basd |
Wie was jij ook alweer?
:p
Sorry voor het ontbreken van de support laatst in Enschede (Mindbenders was het toch?), maar het kwam niet echt lekker uit. |
|
|
| Chicane |
Zeg Iris, ons strandhuisje heeft nodig een poetsbeurt nodig en me kleren moet ook weer eens gestreken worden... dus leuk dat je terugbent.. maar ga eens verdorie gauw aan de slag ja! :whip: :mad:
Ow ja, welkom terug Riz :D (K) |
|
|
| Eye-Riz |
Chicane, jij luie hond, move your ass yourself! :p
Basd, je krijgt een herkansing: 10 december moet ik weer in Enschede draaien. Dit keer in een tent called Lunatic. Ken je die? Is dat wat?
Hey Magrec, long time no see! Klote van die enkelbanden, kijk maar uit dat je je niet forceert, dan hou je je hele leven er last van!
Eieregooie: ik zou ook niet weten hoe en wat, wie heeft er toen foto's gemaakt dan?! Shame, zomaar een foto van ons maken, en het dan niet laten zien! Gaan we voor de herkansing? Gauw? Eens? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Basd, je krijgt een herkansing: 10 december moet ik weer in Enschede draaien. Dit keer in een tent called Lunatic. Ken je die? Is dat wat?
|
Niet vaak geweest, maar het is wel een aardige tent.. Ik zal het zeker in de gaten houden. Kan zijn dat ik die avond toch al behoorlijk reden tot feesten heb ivm afstuderen, dus wie weet kom ik wel even langs. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Eieregooie: ik zou ook niet weten hoe en wat, wie heeft er toen foto's gemaakt dan?! Shame, zomaar een foto van ons maken, en het dan niet laten zien! Gaan we voor de herkansing? Gauw? Eens? |
Het was een of andere gozer met een hele grote :p En de herkansing... ik houd mijn mail in de gaten hoor :D Als t een keer uit komt kom ik zeker langs :) |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Basd, je krijgt een herkansing: 10 december moet ik weer in Enschede draaien. Dit keer in een tent called Lunatic. Ken je die? Is dat wat?
|
Goh, gaan ze in de lunatic goeie muziek draaien?? Vrijdag ook al een progressive feestje. Dichter bij huis kan niet.
Ontopic: welkom terug, al heb ik je geloof ik je alleen maar zien draaien op Addiction. |
|
|
| franzelare |
welcome back honney ;)
lang niet gezien en leuk dat je hier weer eens je neus laat zien :)
p.s. ik leef ook nog steeds ja! |
|
|
| nwopper |
Hoi Eye-riz/Iris,
Ik ken je niet, want ik ben een betrekkelijke newbie hier, maar Nexus is GOEEDDDD!!! (Return from Flatliner......:D ) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by nwopper
Hoi Eye-riz/Iris,
Ik ken je niet, want ik ben een betrekkelijke newbie hier, maar Nexus is GOEEDDDD!!! (Return from Flatliner......:D ) |
LOOOOOL :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|