return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
הסוף לויברטור (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2999807,00.html

ערפאת מת; ההודעה תימסר בבוקר



סוף עידן: המנהיג הפלסטיני בן ה-75 הלך לעולמו בבירת צרפת. בכירי הרשות הגיעו לבית החולים וקיבלו את ההודעה עם הרעייה סוהא והרופאים. הפלסטינים מבקשים לקבור את ערפאת במוקטעה. ראש בתי הדין השרעיים ברשות הפלסטינית, השייח' תייסיר אל תמימי, יצא לפאריז כדי להודיע רשמית על מותו של ערפאת, כנראה בבוקר
עלי ואקד



יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, הלך לעולמו הערב (יום ג') בבית-החולים בפאריז - כך מסרו גורמים רשמיים פלסטיניים ל-ynet. ערפאת, בן 75, מת לאחר שהיה נתון מספר ימים במצב של מוות קליני בבית-החולים "פרסי", לשם הובהל מהמוקטעה ברמאללה בעקבות הידרדרות קשה במצבו הבריאותי.



ראש בתי הדין השרעיים ברשות הפלסטינית, השייח' תייסיר אל תמימי, הסמכות המוסלמית השנייה בחשיבותה ברשות הפלסטינית, יצא לפאריז כדי להודיע רשמית על מותו של ערפאת, כנראה בבוקר. כך דיווחו מקורות פלסטינים. לדברי המקורות, אל תמימי יפקח באופן אישי על הסידורים ההלכתיים של הטסת גופתו של ערפאת חזרה לשטחי הרשות.



השר הפלסטיני, נביל שעת', ניסה להכחיש את הדיווחים על מות ערפאת, ואמר במסיבת עיתונאים בפאריז ש"מוחו, לבו וריאותיו של ערפאת עדיין פועלים והוא בחיים". ואולם מוקדם יותר פרצו בבכי בשידור חי מזכיר הרשות הפלסטינית, טאיב עבד אל-רחים, והשר הפלסטיני, סאיב עריקאת. הם מסרו שנערכים לקבורת ערפאת במוקטעה.

גם בישיבת ההנהגה הפלסטינית הוחלט על כינון ועדה שתנהל את ההכנות לטקס ההלוויה ואת הטקס עצמו. כל משרד ממשלתי פלסטיני התבקש להקצות שני כלי רכב להסיע את הסגל הדיפלומטי ואת האורחים שיגיעו להלוויה. ל-ynet נודע כי לפי שעה הוחלט שאבו עלא יכהן בנוסף לתפקידו כראש הממשלה גם כיו"ר המועצה לביטחון לאומי. אבו מאזן יכהן כיו"ר הוועד הפועל של אש"ף. אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, יכהן יו"ר המועצה הלאומית הפלסטינית כיו"ר הרשות לתקופה של 60 יום.
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחח פתחתי טרד על זה בחדר צ'ילאווט ובחדר צרפת
בצ'ילאווט הוא כבר נסגר
נראה מה יהיה בצרפת
Hell_Copter
לפי מה שאני מבין ישראל לא ממש רוצה לאפשר לפלשתינים לקבור את ערפאת ברמאללה בגלל שזה קרוב מדי לירושלים והולכים להיות בלוויה הרי המון אנשים ויכול להיות בלאגנים...
ישראל יותר נוטה לכך שיקברו אותו בעזה כי רק שם אפשר לעשות לוויה כמו שצריך כי לא צריך לאבטח והכל...
מה שכן... זה יוצר ממש בעיה כי אם לא יאפשרו לקבור את ערפאת במוקטעה ברמאללה אז יכול להיות שהפלשתינים יתחילו עם פיגועים והפס"דים וכל מיני שטויות שהם יודעים לעשות טוב :rolleyes:
Rising
שחר לא בשביל משהו יצאת מעפןןןן עם ההודעות האלה שפיזרת בפורומים..

פה זה סבבה מבינים אותך אבל בעולם זה סתם יוצר תגובות שליליות.
-CosmicFire-
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
שחר לא בשביל משהו יצאת מעפןןןן עם ההודעות האלה שפיזרת בפורומים..

פה זה סבבה מבינים אותך אבל בעולם זה סתם יוצר תגובות שליליות.


אחי רציתי להדליק תזונות האלה :)
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
אחי רציתי להדליק תזונות האלה :)

NO OFFENCE :)

עכשיו אתה באמת לא נשמע כמו מישהו בן 24... :rolleyes: :)
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
NO OFFENCE :)

עכשיו אתה באמת לא נשמע כמו מישהו בן 24... :rolleyes: :)


איזה מזל שאתה פה להגיד לי אחרי כל פוסט בן כמה אני נשמע:)

ראסמי למה חשבת 24? אני חייב לדעת

ואיזה יום מוזר אתה אומר לי שאני נשמע \ לא נשמע בן 24
ידידה שלי אומרת שיש לי לוק של דופק וזורק
סיסי וידידה אחרת אומרות שאני ערס

מה אנשים רוצים??.
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
איזה מזל שאתה פה להגיד לי אחרי כל פוסט בן כמה אני נשמע:)

ראסמי למה חשבת 24? אני חייב לדעת

ואיזה יום מוזר אתה אומר לי שאני נשמע \ לא נשמע בן 24
ידידה שלי אומרת שיש לי לוק של דופק וזורק
סיסי וידידה אחרת אומרות שאני ערס

מה אנשים רוצים??.

חוץ מזה שאתה צעיר אתה גם ציני חבלז...
כלומר מנסה להיות ציני........

...נ''ב: בואנה אנשים בארץ צריכים לקבל תרופות להרגעה על בסיס יומיומי
זה בדוק...
Viber
הכי הצחיק אותי בפרום הצרפתי הזה:

quote:
Originally posted by o
You guy should be ashamed... I'm really not sure this kind of post is gonna help the image of your country in the world... Enjoy the death of someone, especially when this someone was probably one of those from Palestinia who was the most open to talks with Israכl, that's simply not acceptable...


רק שלא יבואו לסגוד לו בקבר שלו...
:stongue:

Shahar
quote:
Originally posted by taltul
חוץ מזה שאתה צעיר אתה גם ציני חבלז...
כלומר מנסה להיות ציני........

...נ''ב: בואנה אנשים בארץ צריכים לקבל תרופות להרגעה על בסיס יומיומי
זה בדוק...


מה קשור ציני זה היה בצחוק שאמרתי שתבודק תפוסטים נו
ומה קשור תרופות

ועדיין לא הבנתי איך הגעת ל 24?
Huge-A
quote:
Originally posted by princess cc
פיייייייייי איך נבהלתי!
חשבתי באמת הסוף לויבטורים!
אפשר להרגע...
אדיר שים לב לכותרות ש'ך פעם הבאה
אתה מלחיץ ת'נשים בפורום


סיסי מצטער אם פגעתי ברגשות של הויברטור שלך :stongue:
אם הוא רוטט מעצבים אז תגידי לו בשמי שיעבור ...:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement