return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
הסוף לויברטור (pg. 3)
View this Thread in Original format
Huge-A
quote:
Originally posted by Viber
הכי הצחיק אותי בפרום הצרפתי הזה:



רק שלא יבואו לסגוד לו בקבר שלו...
:stongue:


שהצרפתים האנטישמים האלה ימותו גם ...:whip:
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
מה קשור ציני זה היה בצחוק שאמרתי שתבודק תפוסטים נו
ומה קשור תרופות

ועדיין לא הבנתי איך הגעת ל 24?

טוב אי הבנה מס'.... זה היה נראה שאתה מתעצבן... טוב עוד הכעיה שלא רואים פנים של בן אדם שרושם פוסט...

צריך לכתוב עצומה שבמקום פיתוח פלאפונים של דור השלישי שיישמו את הטכנולוגיה הזאת פה באינטרנט בפרט בפורום הזה :)
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
טוב אי הבנה מס'.... זה היה נראה שאתה מתעצבן... טוב עוד הכעיה שלא רואים פנים של בן אדם שרושם פוסט...

צריך לכתוב עצומה שבמקום פיתוח פלאפונים של דור השלישי שיישמו את הטכנולוגיה הזאת פה באינטרנט בפרט בפורום הזה :)


חחחחח
אבל למה חשבת מההתחלה שאני 24?!
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחח
אבל למה חשבת מההתחלה שאני 24?!

שיחות הנפש כה ארוכות שלכם גרמו לחשוב כך... :rolleyes:
Viber
quote:
Originally posted by taltul
שיחות הנפש כה ארוכות שלכם גרמו לחשוב כך... :rolleyes:


יאללה עזוב את שחר הוא אחלה שוער
DjChook
שחר תמיד נראתה לי הומו ;)

סתם אחי, חולה עליך. שלח לי סרט חחח
taltul
סתם משהו שאולי יעניין את הימניים שביננו או סתם אנשים שלא מוכנים לשתוק ולשמוע את השטויות של אותם אנטישמיים למיניהם מהפורום הכללי...

http://www.tranceaddict.com/forums/...722#post3530722
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
שיחות הנפש כה ארוכות שלכם גרמו לחשוב כך... :rolleyes:


שלי ושל מי?
YoraY
הללויה... אויב מספר 1 שלנו


איזו הקלה לעם הישראלי
+LIFE ממש כמו לקבל
DX BALL ב
Huge-A
היפ הופ ציוני !!:D

לפני שנים רבות נולד תינוק מכוער
חלפו השנים והוא מכוער נשאר...

כבר באולטראסאונד ראו אז הרופאים
את העובר, כשעל פניו זיפים
ואמרו בקול חלוש, לאמו המסכנה
שלא עובר הוא - אלא מפלצת בנה..

בנוסף הם גילו עוד מספר בעיות
שהדם שזורם בו הוא דם של חיות
והלב מאבן קשה וחדרים בו אין
אבל יחד עם זה הרגיעו, הוא לא ממש מסכן
כי דרך האולטראסאונד ניתן כבר לראות
שלזה העובר יש 9 נשמות...

נולד העובר, מפלצת קטנה
גדל והפך טרוריסט בנזונה
הוא שנא יהודים ורצה במותם
אם רק היה יכול היה מחסל את כולם

והיום הוא שוכב מחוסר הכרה
לידו עומדת אשתו הקרה
את הכסף רוצה, זה מה שנשאר..
אחרי שיילך בעלה ה"יקר"..

הוא יגיע בקרוב לגהינום השחור
שם הכל חשוך אין סימן אחד של אור
הוא יפגוש שם חברים משכבר הימים
יאסין ורנטיסי ועוד "חכמים"

ואלוהים להם יאמר
"חבורה של טיפשים"
על מה חשבתם כשהרגתם אנשים...?
עכשיו אתם כאן ! והסיפור שלכם נגמר !
וזה דינו של כל מי שינסה לפגוע
בעם הנבחר !!!!

Scorchio
איזה חזק אדיר
:)

אתה כתבת?
Huge-A
חח לא איזה ...
אני צריך לשתות הרבה בשביל לכתוב כזה דבר..:D
חבר שלי שלח לי את זה .. כנראה זה הוא רשם.

בכלל זה כנראה יהיה להיט ציוני של המדינה..
אולי אני יעשה לזה מיקס :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement