|
הסוף לויברטור (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Viber
הכי הצחיק אותי בפרום הצרפתי הזה:
רק שלא יבואו לסגוד לו בקבר שלו...
:stongue: |
שהצרפתים האנטישמים האלה ימותו גם ...:whip: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשור ציני זה היה בצחוק שאמרתי שתבודק תפוסטים נו
ומה קשור תרופות
ועדיין לא הבנתי איך הגעת ל 24? |
טוב אי הבנה מס'.... זה היה נראה שאתה מתעצבן... טוב עוד הכעיה שלא רואים פנים של בן אדם שרושם פוסט...
צריך לכתוב עצומה שבמקום פיתוח פלאפונים של דור השלישי שיישמו את הטכנולוגיה הזאת פה באינטרנט בפרט בפורום הזה :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
טוב אי הבנה מס'.... זה היה נראה שאתה מתעצבן... טוב עוד הכעיה שלא רואים פנים של בן אדם שרושם פוסט...
צריך לכתוב עצומה שבמקום פיתוח פלאפונים של דור השלישי שיישמו את הטכנולוגיה הזאת פה באינטרנט בפרט בפורום הזה :) |
חחחחח
אבל למה חשבת מההתחלה שאני 24?! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחח
אבל למה חשבת מההתחלה שאני 24?! |
שיחות הנפש כה ארוכות שלכם גרמו לחשוב כך... :rolleyes: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by taltul
שיחות הנפש כה ארוכות שלכם גרמו לחשוב כך... :rolleyes: |
יאללה עזוב את שחר הוא אחלה שוער |
|
|
| DjChook |
שחר תמיד נראתה לי הומו ;)
סתם אחי, חולה עליך. שלח לי סרט חחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
שיחות הנפש כה ארוכות שלכם גרמו לחשוב כך... :rolleyes: |
שלי ושל מי? |
|
|
| YoraY |
הללויה... אויב מספר 1 שלנו
איזו הקלה לעם הישראלי
+LIFE ממש כמו לקבל
DX BALL ב |
|
|
| Huge-A |
היפ הופ ציוני !!:D
לפני שנים רבות נולד תינוק מכוער
חלפו השנים והוא מכוער נשאר...
כבר באולטראסאונד ראו אז הרופאים
את העובר, כשעל פניו זיפים
ואמרו בקול חלוש, לאמו המסכנה
שלא עובר הוא - אלא מפלצת בנה..
בנוסף הם גילו עוד מספר בעיות
שהדם שזורם בו הוא דם של חיות
והלב מאבן קשה וחדרים בו אין
אבל יחד עם זה הרגיעו, הוא לא ממש מסכן
כי דרך האולטראסאונד ניתן כבר לראות
שלזה העובר יש 9 נשמות...
נולד העובר, מפלצת קטנה
גדל והפך טרוריסט בנזונה
הוא שנא יהודים ורצה במותם
אם רק היה יכול היה מחסל את כולם
והיום הוא שוכב מחוסר הכרה
לידו עומדת אשתו הקרה
את הכסף רוצה, זה מה שנשאר..
אחרי שיילך בעלה ה"יקר"..
הוא יגיע בקרוב לגהינום השחור
שם הכל חשוך אין סימן אחד של אור
הוא יפגוש שם חברים משכבר הימים
יאסין ורנטיסי ועוד "חכמים"
ואלוהים להם יאמר
"חבורה של טיפשים"
על מה חשבתם כשהרגתם אנשים...?
עכשיו אתם כאן ! והסיפור שלכם נגמר !
וזה דינו של כל מי שינסה לפגוע
בעם הנבחר !!!! |
|
|
| Scorchio |
איזה חזק אדיר
:)
אתה כתבת? |
|
|
| Huge-A |
חח לא איזה ...
אני צריך לשתות הרבה בשביל לכתוב כזה דבר..:D
חבר שלי שלח לי את זה .. כנראה זה הוא רשם.
בכלל זה כנראה יהיה להיט ציוני של המדינה..
אולי אני יעשה לזה מיקס :tongue3 |
|
|
|
|