return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Is dit het begin? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
denk dat het enige wat je kunt doen, is proberen mensen te overtuigen van dat kwaad met kwaad vergelden geen zin heeft. niet zomaar dat in het wilde weg roepen, maar gewon in je directe omgeving. Tegen de mensen die nu zeggen 'dat krijg je er van', die na Theo zeiden 'ze vragen erom'. Tegen DIE mensen moet je dat zeggen. Want ook al doen zij nog niets, zij zijn wel de mensen die als oude vrouwtjes achter geraniums roddelen, en een bepaalde sfeer neerzetten. Het gaat er nu niet meer om wie er gelijk heeft, wat er aan de hand is. Het gaat erom dat niet iedereen als kippen zonder kop gaat kakelen, maar dat nagedacht wordt, en dat in de eigen kring gekeken wordt. Hoe meer ophef, hoe grimmiger de sfeer wordt. Mensen die niet kalm zijn en lopen te kakelen rustig proberen te krijgen. Het is net als met dieren die bang zijn...
magrec
quote:
Originally posted by Donna
En niemand die eraan denkt dat dit misschien wel een actie kan zijn van de extremisten die de nederlanders daardoor in een kwaad daglicht tegenover de "niet extreme" moslims waardoor zij langzaam stuk voor stuk toezijn aan het WEL extreem worden en zich bij de groepering scharen zodat die groot en allmighty word:)

Heb heel de tijd afgewacht totdat iemand dit nu eens zou opperen,maar neehoor,daar word niet aan gedacht.

En nee,das geen doemdenken,tis een mogelijkheid waar rekening mee gehouden dient te worden als je een beetje realistisch in t leven staat


Sorry hoor maar dit vind ik echt ver gezocht hoor.
Eigenlijk steken dus alle nederlanders de christelijke en katholieke kerken in de fik en steken de moslims hun scholen en moskees in de fik :rolleyes:
eXos
quote:
Originally posted by Donna
En niemand die eraan denkt dat dit misschien wel een actie kan zijn van de extremisten die de nederlanders daardoor in een kwaad daglicht tegenover de "niet extreme" moslims waardoor zij langzaam stuk voor stuk toezijn aan het WEL extreem worden en zich bij de groepering scharen zodat die groot en allmighty word:)

Heb heel de tijd afgewacht totdat iemand dit nu eens zou opperen,maar neehoor,daar word niet aan gedacht.

En nee,das geen doemdenken,tis een mogelijkheid waar rekening mee gehouden dient te worden als je een beetje realistisch in t leven staat


Dat zou t zelfde zijn dat iedereen zich bij extreem rechts, de neo-nazi's, aansluit hier in NL als t wat beroerder wordt.

De Extreminsten worden niet geaccepteerd door de normale moslim aanhanger. Ze worden uit Moskee's gebant etc.
franzelare
denk het wel ja! :(
Tim81
Echt een kansloos land wordt dit!

Dit is al veel langer het begin van het einde...
jp
Er hangt al een week een onvriendelijke stemming in de stad en dat ligt niet alleen aan de kou. Ik rijd nog weleens door Amsterdam-West (lees: bijna elke dag) en irriteer me dood aan die Osama's met jurk die daar niks anders doen dan de moskee in en uit lopen.

En dan die kinderen die in groepjes van 5 lekker stoer aan het doen zijn, grote bekken geven en zo. Wie voedt die kinderen op? Niemand.

Hoezo het is een minderheid die zich misdraagt? Ga eens een dagje rondlopen in een achterstandswijk, de helft is schorem. En dan bedoel ik geen kwajongensstreken. En dat moet later deelnemen in de maatschappij?

De frustratie kan ik me goed voorstellen: scholen en moskeeen zijn de zichtbare pijlers van de islam. Onvrede uit zich dan ook in het aanvallen van deze gebouwen.
New Wave
quote:
Originally posted by jp
De frustratie kan ik me goed voorstellen: scholen en moskeeen zijn de zichtbare pijlers van de islam. Onvrede uit zich dan ook in het aanvallen van deze gebouwen.


En nu hangen die kids nog meer op straat omdat ze niet naar school kunnen. Het levert niets op, het is allemaal zinloos.
Frustraties zijn er nu zeer duidelijk, maar zo wordt het alleen nog maar erger.
Mindphaser
Ik was idd toen theo is vermoord al direct bang voor tafarelen zoals in israel en ierland, dat er dus reacties komen heen en weer zodat het eigenlijk nooit ophoud.
Ik hoop dat dit iets tijdelijks is en dat moslims of wie dan ook zich nu niet laten "verleiden" om iets terug te gaan doen dmv geweld...
_Supreme
het heeft zich allemaal steeds een beetje opgebouwd eigenlijk...
van kwaad naar erger. Ben benieuwd wat 2005 ons zal brengen
nwopper
quote:
Originally posted by Mindphaser
Ik was idd toen theo is vermoord al direct bang voor tafarelen zoals in israel en ierland, dat er dus reacties komen heen en weer zodat het eigenlijk nooit ophoud.
Ik hoop dat dit iets tijdelijks is en dat moslims of wie dan ook zich nu niet laten "verleiden" om iets terug te gaan doen dmv geweld...


Las in de Metro dat een extremistische Moslimgroepering (die ook verantwoordelijk is voor een aantal aanslagen in Egypte) een bedreiging heeft geuit op hun website dat als er nog een moskee/Isl. school iets wordt aangedaan dat wij allen daarvoor zullen boeten.. :nervous:

New Wave
quote:
Originally posted by nwopper
Las in de Metro dat een extremistische Moslimgroepering (die ook verantwoordelijk is voor een aantal aanslagen in Egypte) een bedreiging heeft geuit op hun website dat als er nog een moskee/Isl. school iets wordt aangedaan dat wij allen daarvoor zullen boeten.. :nervous:


Als dat gaat gebeuren zou het me niet vebazen dat er een legertje ontstaat dat moslims te gaan jagen.......
Remy D
Binnen 2 jaar woon ik niet meer in dit land!! Ben het goed zat hier.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement