return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Is dit het begin? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Remy D
Binnen 2 jaar woon ik niet meer in dit land!! Ben het goed zat hier.
Matthijs
quote:
Originally posted by Remy D
Binnen 2 jaar woon ik niet meer in dit land!! Ben het goed zat hier.

En waar wil je dan gaan wonen, Afghanistan?? Dit soort dingen gebeuren helaas echt niet alleen in Nederland!
Remy D
quote:
Originally posted by Matthijs
En waar wil je dan gaan wonen, Afghanistan?? Dit soort dingen gebeuren helaas echt niet alleen in Nederland!

Had al heel wat langer plannen om hier weg te gaan en niet omdat er de laatste weken wat gebeurt, dat versterkt alleen het gevoel om hier echt niet te blijven in de toekomst.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Had al heel wat langer plannen om hier weg te gaan en niet omdat er de laatste weken wat gebeurt, dat versterkt alleen het gevoel om hier echt niet te blijven in de toekomst.

Ja hij gaat Swahili wonen, een harem van tandloze teefjes beginnen!
Een beetje bongo spelen met een paar tutsi's!
jp
In elk ander land was Remy al lang voorgoed achter slot en grendel beland wegens gevaar voor de staatsveiligheid
robin
ik kan begrijpen dat iemand hier weg wil, maar waar wil je dan in godsnaam heen? waar is het dan beter volgens jou?
kolkiewolkie
Ik ben het wel met Remy eens... tis maar dat ik hier nog familie en vrienden heb, anders was ik NU al wel weggeweest.
franzelare
ik blijf hier nog een paar jaar zitten om mijn cv op te leuken maar mijn planning is al heeeeel lang om hier weg te gaan.

NL is veel te klein!
SnuggLe
Wil ook graag weg hoor, maar eerst mijn carriere even op de rails zetten. Dan via mijn baan wel kijken waar ik terecht kan komen.

Later...heel later, zou ik best wel een backpackershostel willen beginnen in China of Thailand.
BaRTeZ
hoorde gister op de radio dat er opvallend veel mensen de laatste tijd informatie aanvragen bij emigratiediensten/instellingen etc.

Nieuw-Zeeland is op het moment het 'hotst'

New Wave
In mijn planning bestaat de kans dat ik heel misschien eerst op vakantie ga naar Vancouver. Ik ga me daar orienteren op de tv branche en wellicht ga ik daar iets proberen in mijn vakgebied. Maar zover zal het wel niet komen :)
Chicane
Het is dat de toekomst van m'n vriendin en mij de afgelopen maanden drastisch is omgekeerd anders was ik al dit jaar in een klein dorp dicht bij Thessaloniki gevestigd :( Helaas kunnen we dat niet meer verwezenlijken :(

Misschien ga ik dat uiteindelijk ook nog wel doen.. het allermooiste en blijft altijd mijn grootste wens.. een eiland in de grote oceaan ergens :) Op de vraag of ik dat vol kan houden? Met gemak!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement