|
Wat ga je dit weekend doen??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Echt heeeeeeeeeeeel weinig!
Vanavond filmpies kijken (Veronica Guerin) en Baldurs Gate 2 spelen met Anke. Zaterdag uitslapen en naar de turken-kapper. Beetje hardlopen, sollicitatie voorbereiden, lekker koken. Zondag even lekker het strand op en.... Ajax Feyenoord kijken! |
|
|
| magrec |
| Vanavond naar earth :) in de melkweg. |
|
|
| moogwai |
| Weinig... moet het nog steeds rustig aan doen. Dus een beetje computeren, film/tv kijken en wat lezen. |
|
|
| kolkiewolkie |
Gisteravond begonnen met springen op een feestje hier in de buurt met o.a. michel de zey en joyce mercedes (LEUK feestje, :D ), vanavond verjaardag, morgenavond de kroeg in met 3 oud-hts-ers en zondag WEER een verjaardag.
p.s. untergang is een goede film! |
|
|
| Cosmic |
| Vandaag werken, vanavond een filmpie kijken (ik denk Men on Fire) en zaterdag weer eff werken, receptie en naar lokale kroeg misschien, waar een maat van me draait. En zondag eerst naar de kerk en dan gelijk werken en savonds SS kijken :P |
|
|
| Fkwebeman |
Vanavond naar Eindhoven om daar eens het uitgaansleven te verkennen.. (nothing beats groningen, maar ja :p)
Zaterdag beetje brak rondwandelen in Eindhoven, of gewoon dat hotel niet uitkomen, evt weer kansloos zuipen :D
Zondag dan naar die beurs, mikeclark schoppen :D |
|
|
| Remy D |
| Ik ga dus toch niet weg dit weekend. Lekker computeren!! Halo :crazy: doen op Live. :eyes: |
|
|
| ambs |
| Ik ga naar Ferry Corsten vanavond :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ga naar Ferry Corsten vanavond :D |
Sl3t, ik moet nog een maand wachten op Innercity en dus Ferry ;) |
|
|
| Joost |
| Ik morgen lekker naar het Tsjoesjinkie in Amsterdam :P |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Freezel
Sl3t, ik moet nog een maand wachten op Innercity en dus Ferry ;) |
jij slet!!! ik moet tot maart wachten tot ik weer naar Armin kan :p |
|
|
| Original |
| Vanavond feestje bij vrienden en van het weekend een aantal verjaardagen langs + tussendoor wat tentamens voorbereiden. |
|
|
|
|