return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Wat ga je dit weekend doen??? (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
ff vieren dat ik na 1,5 jaar weer een voldoende heb gehaald voor een regulier tentamen :D :D de kroeg dus in :rolleyes: :D
MaGiK54
Ooo ja ik moet ook nog wat voorbereiden voor me werk dit weekend. Tijd kan gelukkig geschreven worden en wordt verdubbeld.
Eye-Riz
ik ga vanavond naar Return up the Bass.
morgen lekker luieren...

En volgend weekend (jaja) naar BELGIE!! Vrijdag draaien, zaterdag feestje vieren, Infected Mushroom komt in daar dan!
MaGiK54
Weer een draaivraagie voor Eye-Riz waar draai je in Den Haag op 1e kerstdag ??
HBtje
quote:
Originally posted by Eye-Riz
En volgend weekend (jaja) naar BELGIE!! Vrijdag draaien, zaterdag feestje vieren, Infected Mushroom komt in daar dan!

komt spider willem ook daar :D
@win
quote:
Originally posted by jp
Mentaal voorbereiden op de Prodigy

Ja ik ga dus niet meer :(

Dus weer een ouderwets avondje kroeg :)
emma
vanav naar pay&go groovecity in Brussel

lekker feesten met Laurent Garnier, monika cruise, david morales, frankie knuckles, etienne de grecy, ....

(eindelijk) leuk feestje in België dus !
SnuggLe
Monika Kruse , doos! :p

Ik ga mijn sollicitatie van dinsdag bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken voorbereiden, en vanavond/vannacht van 21:00 tot 07:00 uur werken op Revolution bij de Prodigy.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Monika Kruse , doos! :p

Ik ga mijn sollicitatie van dinsdag bij het Ministerie van Binnenlandse Zaken voorbereiden, en vanavond/vannacht van 21:00 tot 07:00 uur werken op Revolution bij de Prodigy.

Ben je niet aangenomen bij pliesie van lelystad?
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Ben je niet aangenomen bij pliesie van lelystad?

Nope, ze zochten toch meer ervaring... stom, hadden ze ook aan mijn cv kunnen zien.

Eye-Riz
quote:
Originally posted by MaGiK54
Weer een draaivraagie voor Eye-Riz waar draai je in Den Haag op 1e kerstdag ??

In de Catacomben, bij Shut Up and Dance.. zie www.shut-up-and-dance.nl
Vorige keer was echt heel erg leuk! Als je wil komen, laat het even weten, dan zet ik je wel op de gastenlijst!
D'r staat trouwens een mix van me op www.fluokim.tk (helemaal rechts beneden op de site), dus als je alvast in de mood wil komen...

x
eieregooie
Heb weer veel te veel gewerkt dit weekend :p Vandaag lekker chillen en House Of Flying Daggers kijken :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement