|
en wie mag dit dan wel niet zijn? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Lynxx |
Het zou me echt helemaal nix verbazen als JP deze in elkaar gephotoshopt heeft...
Kijk maar eens naar dr rug |
|
|
| jp |
| Ik gebruik geen Photoshop en weet hier niks van :p |
|
|
| Original |
| Beetje vage foto, zijn tokus zou ongeveer in dr oogkas zitten als ik het zo bekijk.:conf: |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hahaha! Naja, je moet t meer zien als een offtopic thread... Neem t mee als bagage :p
Kusje he :) |
lekker ;)
enne, schaamteloos: hihi, ik zou het wel lef vinden :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
lekker ;)
enne, schaamteloos: hihi, ik zou het wel lef vinden :) |
En Iris, als iemand het nou bij jou zou doen dan als jij de volgende keer moet draaien? :stongue: :haha: |
|
|
| Eye-Riz |
dan zou ik het ook wel lef vinden van diegene, aangezien ik denk dat ie een flinke trap zou krijgen :p
(hoewel, spanning om betrapt te worden is natuurlijk ook wel leuk, en ach, als de lol van het draaien eraf is, dan moet je wat anders verzinnen he? kan me voorstellen dat die grote dj's op een gegeven moment alles wel een keertje gezien hebben :p) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
dan zou ik het ook wel lef vinden van diegene, aangezien ik denk dat ie een flinke trap zou krijgen :p
(hoewel, spanning om betrapt te worden is natuurlijk ook wel leuk, en ach, als de lol van het draaien eraf is, dan moet je wat anders verzinnen he? kan me voorstellen dat die grote dj's op een gegeven moment alles wel een keertje gezien hebben :p) |
Jongens, die is een uitnodiging voor de volgende keer!
Tin, Tim, wie gaat er mee? ;)
Kijk uit Iris :p
Leuk dat je weer 'terugbent' in ieder geval :D (k) |
|
|
| DjRV |
| het lijkt me dus echt niet flex draaien huh:P |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
muahahaha :D |
Ja lach maar...nu nog wel :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja lach maar...nu nog wel :p |
En dat zegt Snuggle, THE moderator of the hollandforum. :D Boefje :p! |
|
|
| jp |
| Sig is te groot, slecht voorbeeld :happy2: |
|
|
|
|