return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
en wie mag dit dan wel niet zijn?
View this Thread in Original format
Eye-Riz
http://forum.phono.nl/PNphpBB2+file...88169e0ae1.html

hihihhii of kenden jullie m al?
eieregooie
hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog :p

Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread ;) (of kan niemand dat verder iets schelen?)
Chicane
INB4DALOCK :D

Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje :conf:
Massive84
quote:
Originally posted by eieregooie
hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog :p

Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread ;) (of kan niemand dat verder iets schelen?)

nee toch chillout :D.
franzelare
denk dat ze gewoon opzoek is naar haar lens ;)
Tim81
Hmm apart! Nu snap ik waarom al die DJ's altijd zo'n big smile hebben achter de draaitafel!!!!
Eye-Riz
Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel :)
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
INB4DALOCK :D

Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje :conf:

nee man!

HEt zou eerder sasha kunnen zijn.
MaGiK54
Volgens mij heb ik wel eens gezien, maar hij is funny :wtf:
eieregooie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel :)

Hahaha! Naja, je moet t meer zien als een offtopic thread... Neem t mee als bagage :p

Kusje he :)

emre
quote:
Originally posted by magrec
nee man!

HEt zou eerder sasha kunnen zijn.

Volgens mij is het Sasha --> heb deze foto dacht ik weleens vanuit een andere hoek gezien
Matthijs
ik zou ook zeggen dat het Sasha is. Wel echt schaamteloos, er staan gewoon nog meer mensen in de DJ Booth en dan toch gewoon zoiets doen! :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement