return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
יום הולדת לדודו שלנו.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
מזל טוב גבר!!!!!! :D:D:D
ronsh
מזל טוב אחי עד 120
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
ותגידו...
יש חוק שאומר שאסור לשתות אלכוהול?
או רק חוק שאסור למכור אלכוהול ?


רק אסור למכור
ואם משטרה רואה אותך עם אלכוהול יכולים לבקש ת"ז ואז לשאולתך מאיפה קנית וזה אם אין לך 18
אבל תכלס הם לא יכולים לעשות כלום אולי יאיימו עליך תגיד להם שבת שלום סעו
skelz
תודה לכולכם :)

quote:
Originally posted by Huge-A
מזל"ט גבר .. יש לך שם יפה כי גם לאחי קוראים ככה ;)
בכל מקרה קורס שתייה או עירבובים מסוכנים של דברים לא חוקיים תפנה
לירון פיוז'ן או שאני יכול להדריך אותך איך מתחילים לשתות ולעשות
הפרעות קשות !!!
במסיבות.
הכח לפינלנד;)


אני אשמח ללמוד עירבובים מסוכנים..
חחחח השאלה אם נשארים שפויים אחריהם? :)
Segev
מזל טוב אח שלי

שום עירבובים ושם דבר מיוחד חצי יגר חצי אפטרשוק(מומלץ כחול) ואתה מסודר ;)
Huge-A
quote:
Originally posted by skelz
תודה לכולכם :)



אני אשמח ללמוד עירבובים מסוכנים..
חחחח השאלה אם נשארים שפויים אחריהם? :)


תראה אחי מה שגרם לי לרעוד בכל הגוף ולקבל זרמים כאילו אני איזה דלוק היה אפסנט ירוק 60 אחוז... הייתי משותק יום שלם.:toothless
אבל משותק..:D

ואתה יודע מה הכי מעצבן..
זה שאתה הולך לאירוע סתם באולם ואיזה בחורה מבקשת משקה כזה עם צבעים שבסוף היא לא שותה .. יעני רק לפוזה של השולחן..

"סליחה מצלר אני יכול לקבל "לגונה כחולה"
כוס רבק מזה לגונה כחולה????
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
מזל טוב אח שלי

שום עירבובים ושם דבר מיוחד חצי יגר חצי אפטרשוק(מומלץ כחול) ואתה מסודר ;)


מה רע בטריפל?
YoraY
הלה דודוווווווווווווו!!!!!!!!!



זה אח שלי זה......:D

מזל טוב מלך!!
Vortex_SA
שיהיה במזלט :)
princess cc
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
עד 120

H.A.
המון מזל"ט גבס\גזר (ואפשר גם גבר
:D)
עד 120 רק בריאות אושר עושר וכושר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Huge-A
תראה אחי מה שגרם לי לרעוד בכל הגוף ולקבל זרמים כאילו אני איזה דלוק היה אפסנט ירוק 60 אחוז... הייתי משותק יום שלם.:toothless
אבל משותק..:D


הורדתי שני שוטים של זה בווקס לפני שבועיים...
וואלה לא הזיז לי את הביצה!!
ואני רציני לגמרי... אפילו לא הייתי מסובב מזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement