|
יום הולדת לדודו שלנו..
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
מה אומר ומה אגיד :D
המון מזל טוב אח שלי גיבור..עד 120..
דודו שלנו חוגג יומולדת..18 :) |
|
|
| Black Dragon |
מזל טוב בחורון!!!!!!
עד 120 שנות שמחה והצלחה |
|
|
| taltul |
| מזל טוב אחי...ותהיה בריא כמובן :) |
|
|
| skelz |
תודה רבה אחים :)
חח גיל קצת מצחיק 18..
סוף סוף אפשר לשתות אלכהול בחוקיות :)
למרות שאני בפנים עוד לפני חח |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה במזל טוב אח שלי!!!!
עלה והצלח!! |
|
|
| DJ Alex E. |
| מזל טוב אחי!!תהנה מהאלכוהול חחח |
|
|
| SMoKeR |
| מזל טוב...למרות שאני עדיין ניוב כאן ואין לי מושג מי זה דודו אבל תהנה מהתקופה הקצרה הזאת עד לשירות...אתה חוקי תנצל את זה |
|
|
| -CosmicFire- |
| מזל טוב אחשלו בהצלחה בצבא בקרוב:} |
|
|
| Flotser |
מזל טוב דודו!!
:wtf: :crazy:
ותגידו...
יש חוק שאומר שאסור לשתות אלכוהול?
או רק חוק שאסור למכור אלכוהול ? |
|
|
| Huge-A |
מזל"ט גבר .. יש לך שם יפה כי גם לאחי קוראים ככה ;)
בכל מקרה קורס שתייה או עירבובים מסוכנים של דברים לא חוקיים תפנה
לירון פיוז'ן או שאני יכול להדריך אותך איך מתחילים לשתות ולעשות
הפרעות קשות !!!
במסיבות.
הכח לפינלנד;) |
|
|
|
|