return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
"החרושים"
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
זה נשמע די נדוש אבל בכל זאת זה קצת מעניין לדעת
איזה שירים הכי "חרשתם" השנה?
איזה שירים אתם "חורשים" עכשיו?
ואיזה שירי הכי "חורשים" כרגע במסיבות

אז אני יתחיל:
חרשתי השנה הכי הרבה את
[Dee Age-Snowflaks[Pulsedriver Remix]
כי פשוט נדהמתי מהשיר הזה הוא היה כל כך טוב
היו אני בקושי יכול לשמוע אותו.......

כרגע אני חורש את:
orion_vs_ayla-eternity__darren_tate_mix
Kosmonova_Vs_C_Star_-_The_Daydream_Sascha_Van_Holt
ואת השאר אני פשוט שומע

נו אז איך אצלכם?
ripcurl
אני חרשתי את
dj tomcraft - prosac (tony h remix)
טראק פשוט איכותי ומדהים!

dj nukem -instinct
עוד טראק מדהים!


funk einsatz -my dance!

ואני כבר הולך לחרוש על
marco v - simulated
שרק יצא!
:D
DJ-Energy
Peran Van Dijk - Good Time
Rank 1 - Such Is Life
Yahel - U Inside
Yahel - Massive Control
4 Strings - Into The Night (Original Mix)
PulseDriver - Cambodia (Green Court Mix)
Paul_Van_Dyk_-_Beautiful_Place_(Salt_Tank_Remix)-Promo_Vinyl-1996-NBD <----- פשוט ענק!!!!!

Dumonde Vs Lange - Memory (all mixes)

ויש עוד המון
Trance man
quote:
Originally posted by ripcurl
dj nukem -instinct
עוד טראק מדהים!

:D



עכשיו נזכרתי שהיה כזה
thread
בקשר לטרק הזה ומישהו אמר שיש לו את הגרסה של הוינייל..האיש ההוא שלח לך אותה בסוף???
אולי תוכל להעלות לי אותה ל
myplay?:)




ובקשר לנושא...הטרקים הכי חרושים במסיבות הם:
Yves Deruyter - Back To Earth
דייייי כמה אפשר לשמוע את הטרק המעצבן הזה..ו
Warp Brothers - We Will Survive
שזה טרק שהווארפ ברוטרס גנבו מג'וש ווינק..וכל הערסים חולים עליו:)
ripcurl
quote:
Originally posted by Trance man



עכשיו נזכרתי שהיה כזה
thread
בקשר לטרק הזה ומישהו אמר שיש לו את הגרסה של הוינייל..האיש ההוא שלח לך אותה בסוף???
אולי תוכל להעלות לי אותה ל
myplay?:)





אתה עושה צחוק...
:)

שמתי אותו לD/D:p
Trance man
quote:
Originally posted by ripcurl


אתה עושה צחוק...
:)

שמתי אותו לD/D:p


כן הרגע ראיתי! חחחח

באתי לשנות את ההודעה :) :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Trance man

ובקשר לנושא...הטרקים הכי חרושים במסיבות הם:
Yves Deruyter - Back To Earth
דייייי כמה אפשר לשמוע את הטרק המעצבן הזה..ו
Warp Brothers - We Will Survive
שזה טרק שהווארפ ברוטרס גנבו מג'וש ווינק..וכל הערסים חולים עליו:)

את צודק בקשר ל
Yves Deruyter - Back To Earth
עברתי לפני כמה ימים בת"א והיה מסיבה הם שמו את
Yves Deruyter - Back To Earth
שזה כל כך ישן
ועוד שיר אחד השיר הזה שאני מחפש

בקשר לווארפ שזה שיר ענק מה הם גנבו ?
יש לך את השיר של
גו'ש ווינק?
MoSH_MaN
הנה עוד קטגוריה שאני מוסיף השיר הכי "חרוש" בתיכון שלך

אצלנו זה השיר הענננננננננק
Dj Tiesto-Flight 643
שלדעתי כרגע זה השיר למסיבות הכי טוב שיש

גם לדעתי צריך עכשיו במסיבות לחרוש את

orion_vs_ayla-eternity__darren_tate_mix
ו
Kosmonova_Vs_C_Star_-_The_Daydream_Sascha_Van_Holt

שזה שירים פשוט טובים
DJ-Energy
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj Scot Project Remix)
Dj Tiesto - Urban Train (Original Mix)

הטראק של ווארפ ברדרס אני אישית אהבתי לאללה (ואני לא ערס!!) לא ידעתי שהם גנבו אותו לגוש ווינק או למי שאתה אומר שהוא.. לא מכיר אותו ממש.. הטראק הזה ענק במסיבות.. הארד טראנס טוב לאללה
Trance man
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

את צודק בקשר ל
Yves Deruyter - Back To Earth
עברתי לפני כמה ימים בת"א והיה מסיבה הם שמו את
Yves Deruyter - Back To Earth
שזה כל כך ישן
ועוד שיר אחד השיר הזה שאני מחפש

בקשר לווארפ שזה שיר ענק מה הם גנבו ?
יש לך את השיר של
גו'ש ווינק?


קוראים לטראק של ג'וש ווינק
Higher State Of Consciousness
יש לו את הקטע של ה303 שהווארפ ברוטרס השתמשו ב
We Will Survive

זה היה להיט גדול בתחילת שנות ה90

Dj-2TaLL
שכחתם בכלל את יהל - וויאג'!!!!!
הטראק נראה לי כלכך חרוש כבר יוצר לכולם מהאוזניים!!!!!

אני זוכר היה איזה מסיבה בהאנגר 11 (ת"א) שמו אותו 3 פעמים!!!!
nesher
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
שכחתם בכלל את יהל - וויאג'!!!!!
הטראק נראה לי כלכך חרוש כבר יוצר לכולם מהאוזניים!!!!!

אני זוכר היה איזה מסיבה בהאנגר 11 (ת"א) שמו אותו 3 פעמים!!!!


בדיוק באתי לכתוב את זה
=]
הייתי במסיבה לפני החופש ופשוט כל דיגיי שבא שם איזה פעמיים
נגנבתי רציתי להקיא ממנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement