|
"החרושים" (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כן.. טראק אדיר לאללה..
יש עוד טראק חדש שאני עולך לחרוש עליו עכשיו לאללה
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Trance man
קוראים לטראק של ג'וש ווינק
Higher State Of Consciousness
יש לו את הקטע של ה303 שהווארפ ברוטרס השתמשו ב
We Will Survive
זה היה להיט גדול בתחילת שנות ה90 |
אני לא היייתי קורא לזה גנבה
הם השתמשו בספמלים של השיר זה לא בדיוק גנבה
השיר של ווראפ הרבה יותר 0טוב
אבל זה לא בהכרח מצדיק את מה שהם עשו שלא בסדר
גם היה שמועות של
השיר
how do u like the bass
של נורמן בייס גנוב
יש למישהו מושג עם זה נכון...? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני יודע אל זה שהשיר שלהם
Warp brothers - phatt bass
הועתק כמעט במדוייק על ידי
Operation blade
רק אני לא זוכר את השם של השיר |
|
|
| MoSH_MaN |
| כן גם אני זוכר את זה........ |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני לא היייתי קורא לזה גנבה
הם השתמשו בספמלים של השיר זה לא בדיוק גנבה
|
בתור יוצר אני דיי מבין בעניין אז ככה: בסוף שנות השמונים היה מכשיר שקראו לו
TB 303
זה ה"אסיד בוקס" וכל הצלילים של
we will survive
opration blade
ועוד מלא שירים שיש בהם את הסאונד הזה שנקרא "אסיד"
הם כולם משחק של הסאונד המסויים של המכשיר
יש תוכנה מאוד פופולרית שממנה בד"כ מפיקים את הצליל והיא
ReBirth.
לכן זו לא העתקה, אלא פשוט שימוש באותו סאונד, כמו שכמעט כל הקלאב-טראנסים השתמשו באותו סאונד. ה"אסיד סאונד" פשוט דיי חזר לאופנה בשנה האחרונה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by deluxe
בתור יוצר אני דיי מבין בעניין אז ככה: בסוף שנות השמונים היה מכשיר שקראו לו
TB 303
זה ה"אסיד בוקס" וכל הצלילים של
we will survive
opration blade
ועוד מלא שירים שיש בהם את הסאונד הזה שנקרא "אסיד"
הם כולם משחק של הסאונד המסויים של המכשיר
יש תוכנה מאוד פופולרית שממנה בד"כ מפיקים את הצליל והיא
ReBirth.
לכן זו לא העתקה, אלא פשוט שימוש באותו סאונד, כמו שכמעט כל הקלאב-טראנסים השתמשו באותו סאונד. ה"אסיד סאונד" פשוט דיי חזר לאופנה בשנה האחרונה |
טוב דבר ראשון
ReBirth
זה תוכנה לא מקצועית וזה לא דבר טוב בכלל בקשר ל
TB 303
אפשר להגיש את זה היום? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני יודע אל זה שהשיר שלהם
Warp brothers - phatt bass
הועתק כמעט במדוייק על ידי
Operation blade
רק אני לא זוכר את השם של השיר |
אני חושב שאתה ל...
Public Domain - Operation Blade(Bass In The Place)
שדרך אגב גם טראק חרוש שיצא מהתחת כבר!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
לא הוא מתכוון
ל
Operation Blade-operation anthem
משהו כזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
צודק נשר
התבלבלתי קצת כי לא זכרתי את השם המלא
זה
Public domain
זה בדיוק אותו מנגינה כמו
phatt bass
של הוורפ ברודרס |
|
|
| MoSH_MaN |
את ה
TB 303
אפשר להשיג היום?
אני מעוניין....... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
צודק נשר
התבלבלתי קצת כי לא זכרתי את השם המלא
זה
Public domain
זה בדיוק אותו מנגינה כמו
phatt bass
של הוורפ ברודרס |
אז תדעו שגם
Operation Blade-operation anthem
אותו דבר
בול כמו
PHAT BASS
אבל עם תופסת של
out of space
עוד שיר של פרודג'י |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
את ה
TB 303
אפשר להשיג היום?
אני מעוניין....... |
לא
הפסיקו למכור אותו ממזמן
וריבירט' היא התכונה הכי מתקדמת מבחינת חיקוי הצליל. אחלה תוכנה והיא מפיקה צליל דמה של מידי באמת איכותי
שלא תעיז לחשוב על לבנות איתה טראקים, אבל להכין איתה לופים של אסיד או פסיכודלי - זו התוכנה הכי בתזונה |
|
|
|
|