|
שאלה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| במקום לשאול מה יבש אתה יכול פשוט לכתוב בפורום ואז לא יהיה יבש... לא? |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
במקום לשאול מה יבש אתה יכול פשוט לכתוב בפורום ואז לא יהיה יבש... לא? |
כן אחי ברור,פשוט אני חדש יחסית לכן שאלתי...
אכן אחוות בי יו:eyespop: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה? |
איזה גרוסמן ?!
מחיפה ? |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה גרוסמן ?!
מחיפה ? |
גרוסמן מהרצליה |
|
|
| yaman |
ברוך הבא לפורום
שמי בני ואני מירושלים
ולדעתי לא יבש כאן בכלל |
|
|
| YoraY |
א. ברוך הבא, אני יוראי, תקוע מעט בצבא וכן זו אחת הסיבות ש"יבש" פה
אבל תכלס האנשים פה ברמה, בוגרים תרתי משמע, גם מוזיקאלית.. ו.. לא כל ככך יבש פה לא צריך להגזים..:> |
|
|
| ROBERTO |
אממ אפשר לדעת איך אני מעלה תמונה שתיהיה מתחת לשמי???
תודה מראש... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
אממ אפשר לדעת איך אני מעלה תמונה שתיהיה מתחת לשמי???
תודה מראש... |
תלחץ למעלה על
Profile
שמה תעשה
Edit Options
ותירד לתחתית הדף שיעלה....
:crazy:
ולא יבש פה לדעתי |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by Flotser
תלחץ למעלה על
Profile
שמה תעשה
Edit Options
ותירד לתחתית הדף שיעלה....
:crazy:
ולא יבש פה לדעתי |
תודה רבה רבה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by yaman
ברוך הבא לפורום
שמי בני ואני מירושלים
ולדעתי לא יבש כאן בכלל |
יבש תחת
אחחח היו תקופות יפות
הריבים של אודי וגיל
אריאל הולך לכלא
אלונזו יוצא מהארון...
אחחחחח |
|
|
| princess cc |
וולקאם מותק!
ובכלל לא משעמם פה...
יש לנו את אלי שמעביר לנו ת'זמן עם מוסיקה טובה,
יש את אילן שתמיד משעמם לו אז הוא כותב הרבה שטויות,
ממממממ יש את שחר הנודניק שעל כל פוסט חייב להגיב,
יש את ירון ואדיר שמסקרים את כל המסיבות
שיש בארץ/בעולם עם כתבות ותמונות...
ויש עוד המון המון אנשים מדהימים פה...
וכמובן יש את סיסי... האחת והיחידה
שאיתה אף פעם לא משעמם:) |
|
|
|
|