return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
שאלה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
במקום לשאול מה יבש אתה יכול פשוט לכתוב בפורום ואז לא יהיה יבש... לא?
ROBERTO
quote:
Originally posted by Vortex_SA
במקום לשאול מה יבש אתה יכול פשוט לכתוב בפורום ואז לא יהיה יבש... לא?


כן אחי ברור,פשוט אני חדש יחסית לכן שאלתי...


אכן אחוות בי יו:eyespop:
AboveBeyond
:tongue2
markfeldman
quote:
רוברטווו
זה גרוסמן
מה קורה?


איזה גרוסמן ?!

מחיפה ?
ROBERTO
quote:
Originally posted by markfeldman
איזה גרוסמן ?!

מחיפה ?


גרוסמן מהרצליה
yaman
ברוך הבא לפורום

שמי בני ואני מירושלים


ולדעתי לא יבש כאן בכלל
YoraY
א. ברוך הבא, אני יוראי, תקוע מעט בצבא וכן זו אחת הסיבות ש"יבש" פה


אבל תכלס האנשים פה ברמה, בוגרים תרתי משמע, גם מוזיקאלית.. ו.. לא כל ככך יבש פה לא צריך להגזים..:>
ROBERTO
אממ אפשר לדעת איך אני מעלה תמונה שתיהיה מתחת לשמי???

תודה מראש...
Flotser
quote:
Originally posted by ROBERTO
אממ אפשר לדעת איך אני מעלה תמונה שתיהיה מתחת לשמי???

תודה מראש...


תלחץ למעלה על
Profile
שמה תעשה
Edit Options
ותירד לתחתית הדף שיעלה....
:crazy:

ולא יבש פה לדעתי
ROBERTO
quote:
Originally posted by Flotser
תלחץ למעלה על
Profile
שמה תעשה
Edit Options
ותירד לתחתית הדף שיעלה....
:crazy:

ולא יבש פה לדעתי


תודה רבה רבה

Scorchio
quote:
Originally posted by yaman
ברוך הבא לפורום

שמי בני ואני מירושלים


ולדעתי לא יבש כאן בכלל


יבש תחת
אחחח היו תקופות יפות
הריבים של אודי וגיל
אריאל הולך לכלא

אלונזו יוצא מהארון...


אחחחחח
princess cc
וולקאם מותק!
ובכלל לא משעמם פה...
יש לנו את אלי שמעביר לנו ת'זמן עם מוסיקה טובה,
יש את אילן שתמיד משעמם לו אז הוא כותב הרבה שטויות,
ממממממ יש את שחר הנודניק שעל כל פוסט חייב להגיב,
יש את ירון ואדיר שמסקרים את כל המסיבות
שיש בארץ/בעולם עם כתבות ותמונות...
ויש עוד המון המון אנשים מדהימים פה...
וכמובן יש את סיסי... האחת והיחידה
שאיתה אף פעם לא משעמם:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement