|
שאלה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אלונזו יוצא מהארון...
|
לא זכור לי דבר כזה :eyespop: :eyespop: |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לא זכור לי דבר כזה :eyespop: :eyespop: |
חחחח אני יודע על מה אתה מדבר חחח גדול |
|
|
| markfeldman |
היית באבוב אנד ביונד ? |
|
|
| ROBERTO |
| quote: | Originally posted by markfeldman
היית באבוב אנד ביונד ? |
אחי הבן אדם בן 15 בסך הכל. |
|
|
| Huge-A |
לא מבין מה משעמם פה...
יש הכל מהכל ..
תרדים בלי קשר 1
תרדים על מסיבות 2
ימי הולדת חופשי 3
דרקונים שיורקים אש של מוזיקה ברשת.. 4
וכו...
אגב יש פה גם אנשים כמוני שערים 24 שעות בשביל להגיב בשעות הקשות...
;) |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה יאללה... לחתוך את החרא...
ברוך הבא דוד...
אני רועי
וסיסי... אני מאוכזב ממך... :rolleyes: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יאללה יאללה... לחתוך את החרא...
ברוך הבא דוד...
אני רועי
וסיסי... אני מאוכזב ממך... :rolleyes: |
פורקה?:sadgreen:
מה עשיתי עוד הפעם? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
פורקה?:sadgreen:
מה עשיתי עוד הפעם? |
אני בנאדם שלא מזכירים אותו כשמציגים אנשים פה בפורום?!
תתביישי לך...!! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני בנאדם שלא מזכירים אותו כשמציגים אנשים פה בפורום?!
תתביישי לך...!! |
סורי, עדיין לא הצגתי את הכוסונים היפים והשריריים בפורום...
זה היה אמור להיות הפוסט הבא שלי... הקדמת אותי;) |
|
|
| Black Dragon |
חחחחח מצחיקונת סיסוש
תזכרתי מה הבטחת במייק :)
הפורום ממש לא יבש פשוט בפורום של בי יו פותחים תרדים על נאדים ועל כל חרטא שעולה להם לראש באותו רגע כולל 10 תרדים על אותו טופיק שזה בתאכלס ממש בלאגן
פה הכל יותר מסודר ולא רושמים פוסטים על כל שטות שעולה לראש מדברים ישר ולעניין
ואם בא לך לרשום שטויות אז יש גם תרד שטויות שמעבירים צחוקים והכל :)
הפורום פה בנוי טוב ויש פה אנשים טובים מאוד
זה בית טוב לצעירים ובוגרים גם כן |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
חחחחח מצחיקונת סיסוש
תזכרתי מה הבטחת במייק :)
הפורום ממש לא יבש פשוט בפורום של בי יו פותחים תרדים על נאדים ועל כל חרטא שעולה להם לראש באותו רגע כולל 10 תרדים על אותו טופיק שזה בתאכלס ממש בלאגן
פה הכל יותר מסודר ולא רושמים פוסטים על כל שטות שעולה לראש מדברים ישר ולעניין
ואם בא לך לרשום שטויות אז יש גם תרד שטויות שמעבירים צחוקים והכל :)
הפורום פה בנוי טוב ויש פה אנשים טובים מאוד
זה בית טוב לצעירים ובוגרים גם כן |
עלק תזכרי... אני אספור ת'ימים,
הנה הכנתי כבר טבלת ייאוש:)
מה. בבי יו מותר לפתוח תרדים חופשי?
אני עוברת לשם!
פה אני פוחדת שיבלעו אותי! כל פוסט שאני כותבת שוקלת מאה
פעם אם לאשר אותו! |
|
|
| DjChook |
אלי אמר את זה הכי טוב
סיסי, באמת תתבישי לך.
ובקשר אליך, תתנהג יפה |
|
|
|
|