|
Det snør :-(
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
| in' ey det snør for første gang i år (etter sommerferien i alle fall)! Egentlig irriterende siden jeg må sette inn scootern min, men men.... Har det kommet noe snø der hvor dere andre bor da? |
|
|
| Mindbreezer |
| Yup, snør som et helvete her..hehe |
|
|
| Sand Leaper |
| Steike, tok ca. 4 timer å skifte fra høst til vinter i løpet av en dag :wtf: Laver jo ned her jo. |
|
|
| DJ_Audun |
Har ikke sluttet enda nei. Da jeg kjørte hjem fra skolen idag var det ikke begynt å snø enda, men da jeg stakk huet opp fra leksene for å se ut av vinduet var jo scooteren min under et tykt dekke med snø. Uff, må gå til skolen imorgen...:p Hvorfor er det slik at det alltid må snø så forferdelig mye når det endelig begynner? Så vidt jeg kan husker var det slik i fjor og året før der igjen også. Brrr..
Edit: Håper jeg kan gå på ski til skolen imorgen! :cool: Ser ut som om måkebilene får mer enn nok å gjøre og jeg tviler på at lille ullern er første prioritet. |
|
|
| Mindbreezer |
| Snøen har lagt seg nå, og jeg tror at snøen kommer til å smelte bort snart.. |
|
|
| alieu |
| Konge! Nå kan jeg ligge ''breit'' med beemer'n! Alltid moro å leke seg med bakhjulsdreven bil på snøføre. |
|
|
| DJ_Audun |
| Var faen meg 10 kuldegrader her klokka syv i ettermiddag. Dette er IKKE normalt!:eek: |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Var faen meg 10 kuldegrader her klokka syv i ettermiddag. Dette er IKKE normalt!:eek: |
Ehh...? Vi bor i Norge, og det er vinter! Vet ikke helt jeg... |
|
|
| DJ_Audun |
| Der tar du nok feil, det er faktisk fortsatt høst. Og det er heller ikke normalt med 10 minusgrader før i slutten av desember i Oslo. |
|
|
| Lil-H |
| Det snør nok her også, ja :) Noe som er grise fett! Kun et lite lag med snø her, menmen. ligger vel på rundt -6C |
|
|
| St_Andrew |
| snö = kämpe kul ;) |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
snö = kämpe kul ;) |
"kämpe kul" would be "kjempe kult", but u got that "snø" part right. Those online language transelators are not always spot on, you know.:toothless
Anyways; snow is not that cool when u have it 5 months a year. Gets kind of boring after a while. |
|
|
|
|