return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Det snør :-(
View this Thread in Original format
DJ_Audun
in' ey det snør for første gang i år (etter sommerferien i alle fall)! Egentlig irriterende siden jeg må sette inn scootern min, men men.... Har det kommet noe snø der hvor dere andre bor da?
Mindbreezer
Yup, snør som et helvete her..hehe
Sand Leaper
Steike, tok ca. 4 timer å skifte fra høst til vinter i løpet av en dag :wtf: Laver jo ned her jo.
DJ_Audun
Har ikke sluttet enda nei. Da jeg kjørte hjem fra skolen idag var det ikke begynt å snø enda, men da jeg stakk huet opp fra leksene for å se ut av vinduet var jo scooteren min under et tykt dekke med snø. Uff, må gå til skolen imorgen...:p Hvorfor er det slik at det alltid må snø så forferdelig mye når det endelig begynner? Så vidt jeg kan husker var det slik i fjor og året før der igjen også. Brrr..

Edit: Håper jeg kan gå på ski til skolen imorgen! :cool: Ser ut som om måkebilene får mer enn nok å gjøre og jeg tviler på at lille ullern er første prioritet.
Mindbreezer
Snøen har lagt seg nå, og jeg tror at snøen kommer til å smelte bort snart..
alieu
Konge! Nå kan jeg ligge ''breit'' med beemer'n! Alltid moro å leke seg med bakhjulsdreven bil på snøføre.
DJ_Audun
Var faen meg 10 kuldegrader her klokka syv i ettermiddag. Dette er IKKE normalt!:eek:
alieu
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Var faen meg 10 kuldegrader her klokka syv i ettermiddag. Dette er IKKE normalt!:eek:

Ehh...? Vi bor i Norge, og det er vinter! Vet ikke helt jeg...
DJ_Audun
Der tar du nok feil, det er faktisk fortsatt høst. Og det er heller ikke normalt med 10 minusgrader før i slutten av desember i Oslo.
Lil-H
Det snør nok her også, ja :) Noe som er grise fett! Kun et lite lag med snø her, menmen. ligger vel på rundt -6C

St_Andrew
snö = kämpe kul ;)
DJ_Audun
quote:
Originally posted by St_Andrew
snö = kämpe kul ;)

"kämpe kul" would be "kjempe kult", but u got that "snø" part right. Those online language transelators are not always spot on, you know.:toothless

Anyways; snow is not that cool when u have it 5 months a year. Gets kind of boring after a while.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement