return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 
Det snør :-( (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by DJ_Audun
"kämpe kul" would be "kjempe kult", but u got that "snø" part right. Those online language transelators are not always spot on, you know.:toothless

Anyways; snow is not that cool when u have it 5 months a year. Gets kind of boring after a while.


oh well, some kind of mixture between swedish and norweigan learnt from my crazy norweigian friend here in Canada =)
HyperFreak
quote:
Originally posted by DJ_Audun
in' ey det snør for første gang i år (etter sommerferien i alle fall)! Egentlig irriterende siden jeg må sette inn scootern min, men men.... Har det kommet noe snø der hvor dere andre bor da?


Hehe.. har vært snø på bakken en god stund her oppe, men det har ikke snødd skikkelig før i det siste.
Den laveste tempen vi har hatt hittil er ca. -20*C.. :D
DJ_Audun
quote:
Originally posted by HyperFreak
Hehe.. har vært snø på bakken en god stund her oppe, men det har ikke snødd skikkelig før i det siste.
Den laveste tempen vi har hatt hittil er ca. -20*C.. :D


Huff det var da fryktelig kaldt. Har bare opplevd 20 minusgrader noen få ganger tidligere selv.
DJ_Audun
meh...all snøen er borte:wtf:
Ariah
jaaaaaa. fryktelig kjipt, julefølelsen er helt på bånn
St_Andrew
snør som faen her :D
Lil-H
her er alt borte *sukk*
jeg vil ha en hvit jul i år :eyespop: :eyespop:
Sand Leaper
+6 grader 20 Desember. Jommen sa jeg julestemning.
DJ_Audun
Satt vek scooteren min midt i november, men tok den ut igjen for noen dager siden. Hørte også noe om at det hadde begynt å blomstre på sørlandet er sted fordi det var så varmt.
noonboy
Her brøt det plutselig løs med millimetersnø i går kveld og tempen sank til -7. I ettermiddag lå det på -1.

Og jeg haaaater jul når det gjelder Oslo Sentrum! Bare kaos. Tar jo over 10min å komme seg fra Byporten til Filter sånn som folk klikker på julealtmulig i år.

Trancenorway
Her på Voss steig tempen frå -15 i går tidleg til +2 i går kveld, så med regn i 35 cm snø blir drittføre i dag.

I desember i fjor var det -32 grader her på det laveste..
DJ_Audun
Ingenting som å våkne opp til 5 plussgrader og stormen Finn rasende, på bitte lille julaften.:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement