|
Det snør :-( (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
"kämpe kul" would be "kjempe kult", but u got that "snø" part right. Those online language transelators are not always spot on, you know.:toothless
Anyways; snow is not that cool when u have it 5 months a year. Gets kind of boring after a while. |
oh well, some kind of mixture between swedish and norweigan learnt from my crazy norweigian friend here in Canada =) |
|
|
| HyperFreak |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
in' ey det snør for første gang i år (etter sommerferien i alle fall)! Egentlig irriterende siden jeg må sette inn scootern min, men men.... Har det kommet noe snø der hvor dere andre bor da? |
Hehe.. har vært snø på bakken en god stund her oppe, men det har ikke snødd skikkelig før i det siste.
Den laveste tempen vi har hatt hittil er ca. -20*C.. :D |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by HyperFreak
Hehe.. har vært snø på bakken en god stund her oppe, men det har ikke snødd skikkelig før i det siste.
Den laveste tempen vi har hatt hittil er ca. -20*C.. :D |
Huff det var da fryktelig kaldt. Har bare opplevd 20 minusgrader noen få ganger tidligere selv. |
|
|
| DJ_Audun |
| meh...all snøen er borte:wtf: |
|
|
| Ariah |
| jaaaaaa. fryktelig kjipt, julefølelsen er helt på bånn |
|
|
| St_Andrew |
| snør som faen her :D |
|
|
| Lil-H |
her er alt borte *sukk*
jeg vil ha en hvit jul i år :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Sand Leaper |
| +6 grader 20 Desember. Jommen sa jeg julestemning. |
|
|
| DJ_Audun |
| Satt vek scooteren min midt i november, men tok den ut igjen for noen dager siden. Hørte også noe om at det hadde begynt å blomstre på sørlandet er sted fordi det var så varmt. |
|
|
| noonboy |
Her brøt det plutselig løs med millimetersnø i går kveld og tempen sank til -7. I ettermiddag lå det på -1.
Og jeg haaaater jul når det gjelder Oslo Sentrum! Bare kaos. Tar jo over 10min å komme seg fra Byporten til Filter sånn som folk klikker på julealtmulig i år. |
|
|
| Trancenorway |
Her på Voss steig tempen frå -15 i går tidleg til +2 i går kveld, så med regn i 35 cm snø blir drittføre i dag.
I desember i fjor var det -32 grader her på det laveste.. |
|
|
| DJ_Audun |
| Ingenting som å våkne opp til 5 plussgrader og stormen Finn rasende, på bitte lille julaften.:whip: |
|
|
|
|