return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איזה עולם קטן!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אוקיי... השבוע התחלתי את ההכנת מפקדים לקורס מ"כים שיפתח בעוד כחודש שאני הולך להיות בו מפקד
אני לתומי מגיע יום ראשון בצהריים לבית גולדמינץ בנתניה ופוגש את כל החבר'ה החדשים שהולכים להיות איתי מפקדים בפלוגה
עזבו שהיה בית זונות אמיתי שם וחוץ מדי הרבה חפירות שהלכו שם... היו ים אפטרים והרבה כיף ומצב רוח טוב :D
שורה תחתונה אתמול נסענו לבית של החופ"ל שלנו בהרצליה פיתוח לראות את המשחק של נבחרת ישראל ולעשות על האש...
קיצר אחרי המשחק והאוכל אנחנו כולנו יושבים בסבבה ומריצים צחוקים...
ואז אני מתחיל לדבר עם אחד על מוזיקה... והוא שואל איזה מוזיקה אני שומע... אז אני אומר לו טראנס... אבל לא פסיי... הדברים הרגועים... אתה יודע... ארמין ואן ביורן, טייסטו, פרי קורסטן וכו'... ואז הוא עושה לי... אהה אפליפטינג
קיצר מפה לשם הוא מספר לי שהוא היה בארמין לא מזמן... ואני סיפרתי לו שהייתי בפרי והכל
ואז הגענו לעניין של הפורום...
ומה מסתבר?!!??!
הוא היה פה חבר פעם... אז למי שזוכר את
clubber@work
הלא הוא אופיר...
אז שידע שעכשיו הוא מפקד ביחד איתי בפלוגה!!
עולם קטן בטירוף

אמרתי לו שיכנס היום לפה אבל המחשב שלו בתיקון... אז הבטחתי לו שאני ירשום בשביל שנינו!! קיצר אני יחזיר עוד חבר פורום ותיק לפה... וגם סוף סוף יהיה מי שיזרום איתי עם מוזיקה טובה... נתקמבן גם לשים דיסקים בפלוגה בפאנן...!! הכל יהיה טוב בסוף!!! :disbelief :wtf:
Black Dragon
בהחלט עולם קטן :)
מגניב אחי גם אתה האמת נעלם פה ושם וטוב לראות אותך רושם יותר פה
תביא אותו נכיר אותו מחדש חח
Hell_Copter
אני נעלמתי בתקופה של ה-21 שלי...
היה לי 3 פעמים 21 רצוף לפני כמה חודשים...
אבל מאז שהתחלתי את הקורס מ"כים ועזבתי את חברון לפני 4 חודש ככה אז החיים שלי די דבש (למרות שמאז סגרתי עוד פעמיים 21, עדיין יציאות לפנים!!)1
קיצר... גם עכשיו אני מאמין יהיו לי יציאות טובות... בעיקר בתור מפקד... אז יהיה בסדר :D
ROBERTO
פששש באמת עולם קטן :D
KrazyDJs
חחח אני זוכר אותו נראה לי..
יש לו avatar של אינטר לא ? :wtf:
-CosmicFire-
אני ואליאור נהיה מפקדים באותה פלוגה
אני יפקד עם הזונות שיבואו לבקר בלילה
אליאור ירוץ עם החיילים בשטח

ראסמי עולם קטן שיהיה בכיף אחים
FederalBI
חחח אשקרה עולם קטן
dan_yarok!!
cant belive (-:
Sniper
באמת הוא נעלם!!!
בכל אופן רועי שיהיה בהצלחה:P
Shahar
חחחחחחחחחח איזה קטלני
ראסמי אני זוכר אותו
רועי אין מצב אתה פוגש בצבא במקרה את מורן או אריאל ומחזיר אותם?:)

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחח איזה קטלני
ראסמי אני זוכר אותו
רועי אין מצב אתה פוגש בצבא במקרה את מורן או אריאל ומחזיר אותם?:)

אין מצב
אריאל משוחרר כבר שנה
ומורן משתחרר עוד שבוע

איפה אתה חי?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני ואליאור נהיה מפקדים באותה פלוגה
אני יפקד עם הזונות שיבואו לבקר בלילה
אליאור ירוץ עם החיילים בשטח

ראסמי עולם קטן שיהיה בכיף אחים


אני הולך להיות המש"ק ממטרות בפלוגה שאתה תפקד בה חומד.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement