return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
Er jeg en ta-veteran? (pg. 2)
View this Thread in Original format
djtinytim
Litt eldre en de fleste ;)

- 69
ziddy
quote:
Originally posted by djtinytim
Litt eldre en de fleste ;)

- 69

Hehe, kult da.
Velkommen til ta! ;)

..jeg er bare 18 btw.
2fan
83 baby
Redd
Så ikke lyset før i 92 eller noe.. reint musikalsk i hvert fall :)

Født i 80
atlearmeen
'85

9 måneder før jeg ble født!
DJ AL-X
Kvadratroten av 6889
moore
Midten av det glade 80-tallet!
robootz
'85 ja
djmushi
1983

et fantastisk år
alieu
quote:
Originally posted by djmushi
1983

et fantastisk år


enig! :D

eatsam
Ak ja '83 .. mangler virkelig et dansk forum :clown:
DJ-RED
1985 :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement