|
Er jeg en ta-veteran? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djtinytim |
Litt eldre en de fleste ;)
- 69 |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by djtinytim
Litt eldre en de fleste ;)
- 69 |
Hehe, kult da.
Velkommen til ta! ;)
..jeg er bare 18 btw. |
|
|
| Redd |
Så ikke lyset før i 92 eller noe.. reint musikalsk i hvert fall :)
Født i 80 |
|
|
| atlearmeen |
'85
9 måneder før jeg ble født! |
|
|
| DJ AL-X |
| Kvadratroten av 6889 |
|
|
| moore |
| Midten av det glade 80-tallet! |
|
|
| djmushi |
1983
et fantastisk år |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by djmushi
1983
et fantastisk år |
enig! :D |
|
|
| eatsam |
| Ak ja '83 .. mangler virkelig et dansk forum :clown: |
|
|
|
|