|
Er jeg en ta-veteran?
|
View this Thread in Original format
| freeloop |
Når så DU lyset første gang?
1982 for min del, har på følelsen av at det er litt yngre addicts som herjer forumet her? |
|
|
| DJ_Audun |
Masse gamlinger her jo:p
87 for meg. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Masse gamlinger her jo:p
87 for meg. |
indeed!
'86 here :) |
|
|
| Locazor |
| '86 (hint hint) r**s '05 ;) |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by Locazor
'86 (hint hint) r**s '05 ;) |
Jeg er med ;)
86 her og |
|
|
|
|