return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 
Dine Topp 10 Trance Produsenter (pg. 2)
View this Thread in Original format
Lil-H
Uten spesiell rekkefølge
tiesto
ferry
vadim zhukov
shane 54
Bt
G&D
Mark Otten
SolarStone
Oceanlab
Scott Bond
Svenson & gielen

Det er en hel haug fler, men noen av de har produsert mindre enn disse, derfor kom de ikke på lista...
chem-x
quote:
Originally posted by alieu
Ser ut som du liker hardtrance :D


Hehe det stemmer. Grenselandet mellom hardtrance og acid er der jeg liker meg best. Mye melodi tho seff :)

Blir nok endel mer techno framover, men tar tid å komme seg skikkelig inn i techno igjen, ligget på hylla så lenge.

:thepirate
Trancenorway
Tiesto
Ferry corsten
Garbiel & Dresten
Armin Van Burren
Kai Tracid
Airbase(Jesper Søderlund)
Chicane
Paul Van dyk
Svenson
Matti Laamanen

Ingen spes. rekkefølge..
Ariah
Svenson
Gielen
Dallas Superstars
Blank & Jones
Rank 1
ATB
Starsplash
Mauro Picotto

også er jeg svak for Rocco og Pulsedriver ;P
Soeder
Tilfedlig:

1. M.I.K.E
2. Ron Van Den Beuken
3. Marco V
4. Marcel Woods
5. Sam Sharp
6. (Randy)Katana
7. E-Craig
8. Igor S
9. Ronald Van Gelderen
10. Lange
HyperFreak
Ingen spesiell rekkefølge:

1. Mike "M.I.K.E." Dierickx
2. Ferry Corsten
3. Vincent De Moor
4. Paul van Dyk
5. Leama & Moor
6. Marco V
7. Tiësto
8. Rank 1
9. Signum
10. Mauro Picotto
DJ_Audun
Vanskelig å velge, men hvis vi kun snakker trance og ikke progressive osv. så blir det noe i denne duren:

-Mike Dierickx (M.I.K.E., Push, Plastic Boy, Absolute osv.)
-Laurent Véronnez (Airwave, Lolo, The Green Martian osv.)
-Pacal Minaard og Ronald Hagen (Signum)
-Rich Mowatt og Andy Bury (Solar Stone, Young Parisians osv.)
-Alex Zwarg og Arne Reichelt (Alphazone)
-Andy Moor (Tilt og Odessi sammen med Mick Parks og Mick Wilson, Sworn, Leama sammen med Martin Smith, Leama & Moor sammen med Adam White og Whiteroom sammen med Adam White)
-Max Graham
-Andrea Ribeca og Giuseppe Ottaviani (Nu-NRG)
-Espen Gulbrandsen og Thomas Nøkling (Recluse)
-Jono Grant, Paavo Siljamäki, Tony McGuinness og Miika Eloranta (Anjunabeats staben, med prosjekter som Above & Beyond, Aalto, Super 8, P.O.S, Oceanlab osv. Merk at ikke alle de nevnte er med på disse prosjektene)

Edit: Yeah! 250 posts!
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Vanskelig å velge, men hvis vi kun snakker trance og ikke progressive osv. så blir det noe i denne duren:


-Andy Moor (Tilt og Odessi sammen med Mick Parks og Mick Wilson, Sworn, Leama sammen med Martin Smith, Leama & Moor sammen med Adam White og Whiteroom sammen med Adam White)
-Max Graham
-Espen Gulbrandsen og Thomas Nøkling (Recluse)


Disse er prog produsenter da :p
DJ_Audun
Jeg vet ikke hva du syntes, men låter som Recluse - Emotional Void og Yellow Moon, Whiteroom - Whiteroom og Some Day eller Madoka - Afterburner (Max Graham Remix) høres ikke mye ut som progressive for mine ører. Skal si meg enig i at en del fra Andy Moor (frks det nyeste til Tilt) og noe fra Max Graham (frks. Gone)kan klasifiseres som prog, men det var ikke de låtene jeg tenkte mest på i dette tilfellet.
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg vet ikke hva du syntes, men låter som Recluse - Emotional Void og Yellow Moon, Whiteroom - Whiteroom og Some Day eller Madoka - Afterburner (Max Graham Remix) høres ikke mye ut som progressive for mine ører. Skal si meg enig i at en del fra Andy Moor (frks det nyeste til Tilt) og noe fra Max Graham (frks. Gone)kan klasifiseres som prog, men det var ikke de låtene jeg tenkte mest på i dette tilfellet.


Skjønner hva du mener... :) :)

esKEBAB
Enig når det gjelder Recluse - da er det trance, men på et individuelt nivå er det progg (eks. 'Manipura' og 'Espen') - På Deep Blue Records' hjemmeside står det at Emotional Void er 'classic trance' ;)
moore
quote:
Originally posted by chem-x
lol venta på den.


Haha, indeed
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement