return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 
Dine Topp 10 Trance Produsenter (pg. 3)
View this Thread in Original format
moore
Regner med at det blir godkjent med litt house her og..

01. Benz & MD
02. Özgür Can
03. Luke Chable
04. Kosmas Epsilon
05. Leama & Moor
06. Probspot
07. Max Graham
08. Markus Schulz
09. Perry O`Neil
10. Furry Nipples
Inline
*kremt*
Jeg har igrunn liten peiling på div trance-artister og jeg hører for det meste på de kommerse som dere bare flirer av, men jeg er bare 16år enda og har lenge igjenn ;p

Men tilbake til topic:
Vincet de Moor
Paul Van Dyk
Armin Van Buuren
Tiësto
Blank & Jones
Ferry Corsten
esKEBAB
quote:
Originally posted by Inline
*kremt*
Jeg har igrunn liten peiling på div trance-artister og jeg hører for det meste på de kommerse som dere bare flirer av, men jeg er bare 16år enda og har lenge igjenn ;p

Men tilbake til topic:
Vincet de Moor
Paul Van Dyk
Armin Van Buuren
Tiësto
Blank & Jones
Ferry Corsten

du hører på kommers liksom! for du er bare 16 enda :p
moore
quote:
Originally posted by esKEBAB
du hører på kommers liksom! for du er bare 16 enda :D

Man vokser og utvikler seg musikalsk.. hehe :P
Inline
quote:
Originally posted by moore
Man vokser og utvikler seg musikalsk.. hehe :P

Jah. Det kommer seg nok tenker jeg. Får bare henge litt rundt her på forumet å få tips fra "de som har peiling" =O

;)

Men liksom, ta det kommerse med en klype salt da folkens :tongue2
esKEBAB
hehe hvis man setter "men jeg er bare 16" etterpå, da er det rimelig morsomt ;) som om man forventer å skifte mening når man blir litt moden liksom!
Inline
quote:
hehe hvis man setter "men jeg er bare 16" etterpå, da er det rimelig morsomt ;) som om man forventer å skifte mening når man blir litt moden liksom!

Det har jeg ikke sagt =O
Det er bare det at jeg ikke har hørt om så mange trance-artister enda og kjenner bare til de som er mest kjennt ... De som er eldre har kanskje fått med seg flere gode artister siden de har hørt på slik musikk mye lenger enn meg.

Så det så ;)
esKEBAB
quote:
Originally posted by Inline
Det har jeg ikke sagt =O
Det er bare det at jeg ikke har hørt om så mange trance-artister enda og kjenner bare til de som er mest kjennt ... De som er eldre har kanskje fått med seg flere gode artister siden de har hørt på slik musikk mye lenger enn meg.

Så det så ;)

1. regner du med å bruke flere år på å høre nye artister?
2. sannheten var ikke no morsom så jeg holder meg til hva jeg opprinnelig trodde, siden det var MYE morsommere.
:haha:
Inline
quote:

Ca 1000, liksom ...
Beyer
quote:
2. sannheten var ikke no morsom så jeg holder meg til hva jeg opprinnelig trodde, siden det var MYE morsommere.
:haha:

Smaken forandrer seg med tiden! Jeg hører ikke på det samme som jeg gjor da jeg var 16. Herregud, det fantes ikke noe sånn musikk tilgjengelig da jeg var så gammel. Da hørte jeg på bare søppelelektronica. Var mer inne på rock og metal, men hørte masse på Prodigy.
Jo mer du hører på musikk, jo mer vil smaken forandre seg. Til og med de mest hjernedøde ostepoppelskende Scooterfans vil bli lei av den samme stilen. :D

nephilim
mine favoritter for øyeblikket (ingen spesiell rekkefølge):

Matti Laamanen (aka Cosmicman, Sundawner)
Andy Moor / Adam White (Whiteroom)
Alex M.O.R.P.H. (aka Arc In The Sky)
Pascal Minnaard / Ron Hagen (Signum)
Romulus Mars Priscus (aka Romolo Di Prisco, Bitstream Dream, Machineries Of Heaven)
John O'Callaghan
DJ_Audun
Jeg digger disse for øyeblikket:

Sander van Doorn (SvD, Purple Haze, Sam Sharp)
Incolumis
Haak
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement