|
OMFG: ID&T kommer till Sverige 6e mars!
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
OBS! Tråden är bara ett skämt, innehållet är falskt och festen blir inte av. /reveal
Fick ett minst sagt trevligt nyhetsbrev av ID&T nyss! OMFG ALTSÅ :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes:
Varför var jag dum nog att flytta därifrån!?
ID&T presents: European tour - Sweden
Venue:
TBA
- Main Room -
Tiësto
Paul Van Dyk
Armin Van Buuren
Sasha
Ferry Corsten
- Nordic room -
Adam Beyer
Envio
Özgur Can
More TBA
Cover:
400 SEK
Date:
March 6th
More info on id-t.com to be released soon





Thanks to dEsidEl for the info and idea for this thread. All the info in my post is for your reading enjoyment only and false.Now you are obviously going to quote this, please dont do it *too* fast, to let us see how many people actually read this...hehe
Edit:
J/K |
|
|
| Kongo_kim |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
SATAN I GATAN!!!
Jag tar livet av mig om det blir +20 åldersgräns |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Är det 1a April idag ? :toothless |
|
|
| Versace |
va i helvete?????
snackar vi globen eller??????
jesus christ!!
driver du med oss, kommer jag jaga dig...;) |
|
|
| reveal |
| Jepp, alternativ 1a april :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| haha, fräscht! :toothless |
|
|
| hustler |
HERREJÄVLAR!!!! JAG ÄR DEN LYCKLIGASTE MANNEN PÅ JORDEN :D
Satt fan senast igår kväll och diskuterade fram och tillbaka med en polare om att det skulle vara det största någonsin och få se/höra dessa herrar under samma event. |
|
|
| mr_fisken |
| Fyller 20 en månad efteråt men det lär väl vara np om man förköper, hoppas det blir i sthlm annars är det ju risigt :crazy: |
|
|
| RebeL9 |
hoho Sasha sasha sasha :-)
hoppas det blir i Göteborg på Ullevi :E |
|
|
| Promo2000 |
| Man kanske inte ska tro att verkligen blir...man vet ju aldrig om det är skitsnack eller inte..men det borde ju fan va seriöst om det är från ID&T. Jag hajjar inte riktigt vad Sasha gör på en ID&T tour, han är ju inte direkt derasmaterial :P. |
|
|
|
|