return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
OMFG: ID&T kommer till Sverige 6e mars!
View this Thread in Original format
St_Andrew
OBS! Tråden är bara ett skämt, innehållet är falskt och festen blir inte av. /reveal







Fick ett minst sagt trevligt nyhetsbrev av ID&T nyss! OMFG ALTSÅ :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes:

Varför var jag dum nog att flytta därifrån!?

ID&T presents: European tour - Sweden

Venue:

TBA



- Main Room -


Tiësto
Paul Van Dyk
Armin Van Buuren
Sasha
Ferry Corsten




- Nordic room -


Adam Beyer
Envio
Özgur Can
More TBA



Cover:

400 SEK

Date:
March 6th


More info on id-t.com to be released soon










Thanks to dEsidEl for the info and idea for this thread. All the info in my post is for your reading enjoyment only and false.Now you are obviously going to quote this, please dont do it *too* fast, to let us see how many people actually read this...hehe

Edit:

J/K
Kongo_kim
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


SATAN I GATAN!!!

Jag tar livet av mig om det blir +20 åldersgräns
SteveTranz4ever
Är det 1a April idag ? :toothless
Versace
va i helvete?????

snackar vi globen eller??????

jesus christ!!

driver du med oss, kommer jag jaga dig...;)
reveal
Jepp, alternativ 1a april :)
nils
wtf, erik då :p
SWE_TRANCE
haha, fräscht! :toothless
hustler
HERREJÄVLAR!!!! JAG ÄR DEN LYCKLIGASTE MANNEN PÅ JORDEN :D

Satt fan senast igår kväll och diskuterade fram och tillbaka med en polare om att det skulle vara det största någonsin och få se/höra dessa herrar under samma event.
Marey
:D
mr_fisken
Fyller 20 en månad efteråt men det lär väl vara np om man förköper, hoppas det blir i sthlm annars är det ju risigt :crazy:

RebeL9
hoho Sasha sasha sasha :-)
hoppas det blir i Göteborg på Ullevi :E
Promo2000
Man kanske inte ska tro att verkligen blir...man vet ju aldrig om det är skitsnack eller inte..men det borde ju fan va seriöst om det är från ID&T. Jag hajjar inte riktigt vad Sasha gör på en ID&T tour, han är ju inte direkt derasmaterial :P.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement