|
NLTA van het jaar!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, na de NERD van het jaar, nu natuurlijk ook de NLTA van het jaar!
Wie wordt het!? Ik heb maar, netzoals Iris, een paar namen toegevoegd van wie ik dacht dat het wel zouden kunnen gaan worden..........!
Dus mensen, sla je slag!
:p ;)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| jp |
| Wat een zelfverheerlijking :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Wat een zelfverheerlijking :haha: |
Neeeeeee joh! Ik heb gewoon een paar namen neergezet! :p
Nu naar de HMH, werken! |
|
|
| Massive84 |
| Mag ik een escape in zetten? |
|
|
| MaGiK54 |
| Echt een actie van een nerd :p :p |
|
|
| Matthijs |
| oeiii de tussenstand is wel verschrikkelijk spannend!!! :nervous: Alle vier de kandidaten hebben al minstens één stem ontvangen, het zal me echt benieuwen wie het gaat worden! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
SLOTJE!!!!!! |
Bek hert!
Ja ik ben een NERD, ben nu aan het NERDEN in de HMH, omdat ik geen ZAK te doen heb. Ja straks even, even wat snippers om 3 uur naar beneden gooien op het publiek (en erbij kwijlen :p) |
|
|
| SnuggLe |
| He, kan je deze poll nu wel editen? Grrrrrrrr! ;) |
|
|
|
|