|
מארק פלדמן האיש והאגדה חוגג 25
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
כן ידידי היקרים עוד 35 דקות אמנם כבר זה יגמר...
אבל עדיין מארק עבר היום לגיל 25 משאומר שהחל ממחר מתחיל החצי השני של שנות ה-20 שלך מארק...
החל ממחר אתה קרוב יותר לגיל 30 מאשר לגיל 20
בכל מקרה שיהיה לך מזל טוב ושנה עמוסת בילויים ומסיבות של נקסט שיהיה לי לכבוד להצטרף אליך אליהן (דרך אגב יש תחושה לאחרונה שהזדקנת מעט ואתה כבר לא הולך למספיק מסיבות) |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב מרק פלדמן, בעלה הגאה של גלידות פלדמן ושוקו שוקו.. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מזל טוב מרק פלדמן, בעלה הגאה של גלידות פלדמן ושוקו שוקו.. |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :nervous:
מזל טוב מארק:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן ידידי היקרים עוד 35 דקות אמנם כבר זה יגמר...
אבל עדיין מארק עבר היום לגיל 25 משאומר שהחל ממחר מתחיל החצי השני של שנות ה-20 שלך מארק...
החל ממחר אתה קרוב יותר לגיל 30 מאשר לגיל 20
בכל מקרה שיהיה לך מזל טוב ושנה עמוסת בילויים ומסיבות של נקסט שיהיה לי לכבוד להצטרף אליך אליהן (דרך אגב יש תחושה לאחרונה שהזדקנת מעט ואתה כבר לא הולך למספיק מסיבות) |
ואללה !
ראשית תודה לכל המברכים !
לעונג לי להיות בפורום הזה ואני מאחל לעצמי ולכם שנה נפלאה ורוויית ריגושים אלקטרוניים........
למרות שכבר חציתי מחצית שנות ה-20 אני עדיין
ALIVE AND KICKING ! ! !
אל תדאג אילן, אני עוד אפקוד את חוצות "נקסט" ושות' אינספור פעמים !!!
ושוב !
תודה !
| quote: | | מזל טוב מרק פלדמן, בעלה הגאה של גלידות פלדמן ושוקו שוקו.. |
I WISH... |
|
|
| yaman |
מארק שיהיה לך שנה פוריה ושמחה
אל תפסיק לפאק מול המצלמות
שיהיה הרבה מזל טוב ועד 120 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אל תפסיק לפאק מול המצלמות |
לפהק = TRADE MARK - תרתי משמע !!!
תודה אחי ! |
|
|
| skelz |
מזל טוב מארק
עד 120 אחי
שפע של מסיבות ובילויים :) |
|
|
| fusi |
מרק (תלמה) פלדמן, שיהיה לך המון מזל טוב ורק בהצלחה בחיים האלו ואלו שאחריהם
:D :tongue2 |
|
|
| MasterP |
מזל טוב אחי
:crazy: :crazy:
וואי כמה ימי הולדת יש לאנשים פה לאחרונה, מה נסגר???
;) ;) |
|
|
| DJ Alex E. |
| מזל טוב מארק היקר שכל מילה שלו שווה זהב ;) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב מארק!!!!
שיהיה לך עד 125 :) |
|
|
| Meltdown |
| מזל טוב מארק לרגל יום הולדתך ה25, ותגיע כבר למסיבות של נקסט, שנים מאז שראיתי אותך:D |
|
|
|
|