return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Svenson_And_Gielen-Twisted-Vinyl-2001-SND :))))))))))
View this Thread in Original format
DJ-Energy
כן אנשים!!!!!

הטראק השתחרר
אני חורש עליו עכשיו
פשוט טראק אדיר!!!!!

יש שני מיקסים

01-svenson_and_gielen-twisted__svenson_and_gielen_energy_mix-snd
ו
02-svenson_and_gielen-twisted__original_mix-snd

אני אישית יותר אוהב את ה
Original Mix
אבל שניהם שולטים לאללה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וד"א - הטראק הזה הוא האימנון החדש של
Trance Energy!!!!!!

כן אנשים

Svenson & Gielen - Twisted (Trance Energy Theme)!!!!!!!!!!!1

;)
nesher
בא לך לשים לנו
Direct Download?
DJ-Energy
אני ינסה לשים בהקדם האפשרי..
nesher
סבבה אחי!!!!
luckystrike
כן הורדתי אותו מ
PRIVATE FTTP

טראק נחמד
:)
Trance man
מממ..לא אוהב כל כך את הטרק הזה!

אולי אם אני ישמע אותו עוד כמה פעמים אני יאהב...:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
מממ..לא אוהב כל כך את הטרק הזה!

אולי אם אני ישמע אותו עוד כמה פעמים אני יאהב...:)


גם אני ציפיתי ליותר
אין מה להשוות בין זה לבין
BEAUTY OF SILENCE

וזה רק אני או שבדוגמא של הטראק הזה מהפרומו ל
TRANCE ENERGY
הוא נשמע הרבה יותר טוב?
הדוגמא נשמעת אחרת ...

בכל מקרה הוא לא גרוע - פשוט ציפיתי ליותר אחרי ההמנון של טראנס אנרג'י של שנה שעברה...
DjNumShum
בחיית שים DD
לא מצא תשיר בשום מקום
DJ-Kreing^^
אני מצאתי רק את הקקה הזה באודיו גאלאקסי
זה סאמפל של 11 שניות מהשיר!!!!
אבל עדיין שומעים שזה שיר אייכותי
:D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אני מצאתי רק את הקקה הזה באודיו גאלאקסי
זה סאמפל של 11 שניות מהשיר!!!!
אבל עדיין שומעים שזה שיר אייכותי
:D :D


בסאמפל זה נשמע הרבה יותר טוב ממה שזה...

ואני ישים לזה דירקט דאונלואד יותר מאוחר... אני יוצא עוד מעט - שאני יחזור אני יעלה את זה

Izzy
ya i'd like to hear it too, tell me when you have a DD
luckystrike
some guy put it in the d/l section... :)

הינה הלינק:


http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=22553

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement