|
Svenson_And_Gielen-Twisted-Vinyl-2001-SND :))))))))))
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כן אנשים!!!!!
הטראק השתחרר
אני חורש עליו עכשיו
פשוט טראק אדיר!!!!!
יש שני מיקסים
01-svenson_and_gielen-twisted__svenson_and_gielen_energy_mix-snd
ו
02-svenson_and_gielen-twisted__original_mix-snd
אני אישית יותר אוהב את ה
Original Mix
אבל שניהם שולטים לאללה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וד"א - הטראק הזה הוא האימנון החדש של
Trance Energy!!!!!!
כן אנשים
Svenson & Gielen - Twisted (Trance Energy Theme)!!!!!!!!!!!1
;) |
|
|
| nesher |
בא לך לשים לנו
Direct Download? |
|
|
| DJ-Energy |
| אני ינסה לשים בהקדם האפשרי.. |
|
|
| luckystrike |
כן הורדתי אותו מ
PRIVATE FTTP
טראק נחמד
:) |
|
|
| Trance man |
מממ..לא אוהב כל כך את הטרק הזה!
אולי אם אני ישמע אותו עוד כמה פעמים אני יאהב...:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
מממ..לא אוהב כל כך את הטרק הזה!
אולי אם אני ישמע אותו עוד כמה פעמים אני יאהב...:) |
גם אני ציפיתי ליותר
אין מה להשוות בין זה לבין
BEAUTY OF SILENCE
וזה רק אני או שבדוגמא של הטראק הזה מהפרומו ל
TRANCE ENERGY
הוא נשמע הרבה יותר טוב?
הדוגמא נשמעת אחרת ...
בכל מקרה הוא לא גרוע - פשוט ציפיתי ליותר אחרי ההמנון של טראנס אנרג'י של שנה שעברה... |
|
|
| DjNumShum |
בחיית שים DD
לא מצא תשיר בשום מקום |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני מצאתי רק את הקקה הזה באודיו גאלאקסי
זה סאמפל של 11 שניות מהשיר!!!!
אבל עדיין שומעים שזה שיר אייכותי
:D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני מצאתי רק את הקקה הזה באודיו גאלאקסי
זה סאמפל של 11 שניות מהשיר!!!!
אבל עדיין שומעים שזה שיר אייכותי
:D :D |
בסאמפל זה נשמע הרבה יותר טוב ממה שזה...
ואני ישים לזה דירקט דאונלואד יותר מאוחר... אני יוצא עוד מעט - שאני יחזור אני יעלה את זה |
|
|
| Izzy |
| ya i'd like to hear it too, tell me when you have a DD |
|
|
|
|