|
Help een vriend :)
|
View this Thread in Original format
| Switch |
hey mensen zouden jullie zo lief willen zijn om voor een vriend van mij te stemmen zodat ie naar Valencia kan? hoe meer stemmen hoe beter :)
het zou mij een tevreden mens maken (ahum) :D
http://orange.wilnaarvalencia.com
(ja dit is dikke spam maar dat mag wel eens want er is totaal geen interessante thread meer :/ ) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Switch
(ja dit is dikke spam maar dat mag wel eens want er is totaal geen interessante thread meer :/ ) |
Nee, dit voegt lekker veel toe.
Maar goed, omdat je zo'n mooie achternaam hebt :) Voted. |
|
|
| sndh |
| hier ook. Kan jij niet meegaan? :o |
|
|
| franzelare |
| apen hebben geen vrieden! |
|
|
| jp |
| Bah weer een spam thread :mad: |
|
|
| Chicane |
| laat xenner zich eerst maar eens aanmelden en participeren met dit fijne forum :) |
|
|
| Flippe |
| Ook maar ff gevote! |
|
|
| HBtje |
tegen gestemd...
waarom ?
erg jammer dat je hier maanden niet meer post en nu 'ff' langs komt om te spammen...
:rolleyes: |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by HBtje
tegen gestemd...
waarom ?
erg jammer dat je hier maanden niet meer post en nu 'ff' langs komt om te spammen...
:rolleyes: |
ik heb in dit deel van de forums ook maanden niet gepost tot zon 2 weke terug (druk druk druk:p) |
|
|
|
|