|
Trance/techno/house bar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
lär kosta som fan
jag har hellre en tshirt med "in trance we trust" eller nåt sånt... |
Jomen det finns nog inte tror jag...fett coolt med TA shirts.....vi skulle kunna beställa alla på en gång så slipper vi frakten på 100:- per person.
Iaf alla i sthlm.....
Men gaby fan det där låter asfett så länge du kan fixa in mig också :p;):) |
|
|
| Gaby |
Jag vet att iden är bra och jag har snackat med andra förhoppningsvis kommande samarbetspartners som är otroligt bra att ha med att göra så får vi igenom det så kan det bli riktigt bra!
Men ge mig tips, vi har en viss publik men jag skulle gärna vilja nå ut till fler, särskillt 18-19-åringar...hur skulle man kunna göra det?
Aendy:Skicka gärna PM med namn och tel så snakcar jag me dom...
Mindshooter: lovar inget men kommer du tidigt så kanske jag kan se till så ingen råkar ta legg...
Resten av 08:or i TA-gänget kommer självklart att få en specialinbjudan...gratis kröka lovar jag inte än...det beror ju på sponsorerna!!! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
jo alla som e här måste köpa TA t-shirt, tycker jag
det e faktiskt e bra idé.. |
Jag använder inte T-shirt! Ifall det fanns mindre toppar eller så...
;) |
|
|
| 303 |
underbar idé! skulle kanske kunna utvecklas till promopartyn precis som du sade, med skivor till salu osv..(just en tanke - som typ kafé 44 var för alla kids en gång i tiden;))
om ni behöver flyers osv säg bara till :)
är ju trots allt *ahem* grafisk designer... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
jo alla som e här måste köpa TA t-shirt, tycker jag
det e faktiskt e bra idé.. |
jag skoja lite:).. men jag tänker iaf köpa en så då vet ni vem jag e;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
bra idé:) har du varit på soap bar på söndagarna?
varje gång dom kör for an angel:p blir hela baren floor.. |
Har inte varit ute en söndag på flera år!!! Söndagar är heliga framför TVen...
Vad händer på Soap bar? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by 303
om ni behöver flyers osv säg bara till :)
är ju trots allt *ahem* grafisk designer... |
Vad exakt kan du hjälpa till me'? Kostnad? skicka PM! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Har inte varit ute en söndag på flera år!!! Söndagar är heliga framför TVen...
Vad händer på Soap bar? |
Det känns som utomlands där:)...liksom helt annan stämning.. E mest restaurang folk och människor som tycker det e ok o ha kul:p
Folk står typ överallt o dansar och dom kör alla bra trancehittar...känns som vad som helst kan hända typ:)
Så skit mest i tvn på söndag;) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jomen det finns nog inte tror jag...fett coolt med TA shirts.....vi skulle kunna beställa alla på en gång så slipper vi frakten på 100:- per person.
Iaf alla i sthlm.....
|
Visst e det fett coolt?
Vi skulle kunna hitta på en egen design..:)
| quote: |
If you would like a custom t-shirt then email [email protected] with what you would like to see -- whether it is your forums Nickname, a flag, or something else let me know. Understand that since it will take me time to set it up a small surcharge will be applied to customize your shirt.
|
|
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Det känns som utomlands där:)...liksom helt annan stämning.. E mest restaurang folk och människor som tycker det e ok o ha kul:p
Folk står typ överallt o dansar och dom kör alla bra trancehittar...känns som vad som helst kan hända typ:)
Så skit mest i tvn på söndag;) |
Fan va kul!
Fast på söndagar så är jag sååååå trött och sen så förbereder jag mig mentalt inför äckliga måndagar...:whip: fast så hemska är dom ju inte för då är det ju MONDAY BAR!!!;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmm... Enlightment Cafe i Malmö är en bar/cafe av just den typen du beskriver. Om du vill kan jag rota upp ett telnr. om du vill ringa och höra hur de lagt upp det. I vilket fall som helst verkar deras verksamhet gå jäligt bra... de har börjat sälja kläder nu oxå! |
Pls Aendy don't forget!;) |
|
|
| OscarP |
| Gaby, grymt bra idé. Tror att jag också kan bidra med någon sorts hjälp kanske. Har du funderat på att kanske köpa ett adressregister till 18-19 åringar från nån annan klubb och skicka ut flyers? Klart det är dyrt men idén med en sånhära "klubb" är så bra så sponsorerna borde betala. =) Det enda problemet är ju att många i den åldern är hemma och pluggar just på söndagarna. Men men... Jag skulle komma i alla fall, lycka till! |
|
|
|
|