|
Trance/techno/house bar (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| alltså din klubb? ni har fått igång den eller? det gick isf snabbt :) |
|
|
| Gaby |
Har fortfarande inte fått allt att klaffa men japp det ser ut som att vi kör igång om 2 veckor!:)
Därför måste vi få mer folk i listan! Vi jobbar på allt nå ut till så många som möjligt...men inte till vem som helst så klart så därför ber jag alla som är intresserade att maila. |
|
|
| reveal |
jag kan vara med på listan
men jag bor i lund, ca 60 mil ifrån sthlm, så jag kanske inte kommer varje helg :p |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Gaby
Nån som känner till ett bra tryckeri som har schyssta priser?
Hur får jag tag på 500-1000 kondomer gratis eller för ett rimligt pris? |
AKUT ISSUE!!! |
|
|
| x-dream |
| Klart att man är intresserad men det är lite långt att åka för mig.....Cirka 35 mil.... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
AKUT ISSUE!!! |
Ingen aning tyvärr...
ring QX o låtsas att du ska ha bögfest, då får du nog hur många du vill:) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Ingen aning tyvärr...
ring QX o låtsas att du ska ha bögfest, då får du nog hur många du vill:) |
hmmm...man kanske borde få in dom på nåt sätt...gratis reklam... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
Hur får jag tag på 500-1000 kondomer gratis eller för ett rimligt pris? |
Spring skitmånga gånger till ungdomsmottagningen, eller fixa en massa kompisar så behöver ni inte springa lika skitmånga gånger. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Spring skitmånga gånger till ungdomsmottagningen, eller fixa en massa kompisar så behöver ni inte springa lika skitmånga gånger. |
he he he brorsan sa samma sak... |
|
|
| mindshooter |
Får man fråga vad du ska med 1500 kondomder till?
Är det en dum fråga? ingen annan verkar juh ha tänkt tanken.....
Har du en kille med aningen absurd missbildning? :p
Ring typ RFSU och fråga hur mycket det kommer kosta.... |
|
|
| OscarP |
| Ett bra tryckeri som vi använt oss av är Typografen, det ligger här på Östermalm. Vet inte om det är så billigt men vi fick jäkligt mycket stamkund - och studentrabbatt så det blev ett bra pris ändå. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by OscarP
Ett bra tryckeri som vi använt oss av är Typografen, det ligger här på Östermalm. Vet inte om det är så billigt men vi fick jäkligt mycket stamkund - och studentrabbatt så det blev ett bra pris ändå. |
Hmmm...är varken student eller stamkund... ? |
|
|
|
|