return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Trance/techno/house bar (pg. 4)
View this Thread in Original format
reveal
alltså din klubb? ni har fått igång den eller? det gick isf snabbt :)
Gaby
Har fortfarande inte fått allt att klaffa men japp det ser ut som att vi kör igång om 2 veckor!:)
Därför måste vi få mer folk i listan! Vi jobbar på allt nå ut till så många som möjligt...men inte till vem som helst så klart så därför ber jag alla som är intresserade att maila.
reveal
jag kan vara med på listan
men jag bor i lund, ca 60 mil ifrån sthlm, så jag kanske inte kommer varje helg :p
Gaby
quote:
Originally posted by Gaby
Nån som känner till ett bra tryckeri som har schyssta priser?

Hur får jag tag på 500-1000 kondomer gratis eller för ett rimligt pris?


AKUT ISSUE!!!
x-dream
Klart att man är intresserad men det är lite långt att åka för mig.....Cirka 35 mil....
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby


AKUT ISSUE!!!


Ingen aning tyvärr...

ring QX o låtsas att du ska ha bögfest, då får du nog hur många du vill:)
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad


Ingen aning tyvärr...

ring QX o låtsas att du ska ha bögfest, då får du nog hur många du vill:)


hmmm...man kanske borde få in dom på nåt sätt...gratis reklam...
Aendy
quote:
Originally posted by Gaby
Hur får jag tag på 500-1000 kondomer gratis eller för ett rimligt pris?


Spring skitmånga gånger till ungdomsmottagningen, eller fixa en massa kompisar så behöver ni inte springa lika skitmånga gånger.
Gaby
quote:
Originally posted by Aendy


Spring skitmånga gånger till ungdomsmottagningen, eller fixa en massa kompisar så behöver ni inte springa lika skitmånga gånger.


he he he brorsan sa samma sak...
mindshooter
Får man fråga vad du ska med 1500 kondomder till?
Är det en dum fråga? ingen annan verkar juh ha tänkt tanken.....
Har du en kille med aningen absurd missbildning? :p

Ring typ RFSU och fråga hur mycket det kommer kosta....

OscarP
Ett bra tryckeri som vi använt oss av är Typografen, det ligger här på Östermalm. Vet inte om det är så billigt men vi fick jäkligt mycket stamkund - och studentrabbatt så det blev ett bra pris ändå.
Gaby
quote:
Originally posted by OscarP
Ett bra tryckeri som vi använt oss av är Typografen, det ligger här på Östermalm. Vet inte om det är så billigt men vi fick jäkligt mycket stamkund - och studentrabbatt så det blev ett bra pris ändå.


Hmmm...är varken student eller stamkund... ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement