|
Sydsvenskar se hit: fest i Kph 9 dec!
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |

Torsdagen den 9 december 2004 öppnar The Tube åter för alla trance älskare! Med samma residenter och med samma anda som Klub Tomat leveras Trance i första klass, då även DJ Jazper från trancens hemland kommer att spela.
Inträdet är gratis hela natten lång så ni har ingen ursäkt att inte komma;) jag ska dit och jag hoppas några av er gör detsamma! :cool: |
|
|
| Funfrock |
börjar bli för gammal för att orka med cph mitt i veckorna hehe
men blir nog prydz på fredag iaf |
|
|
| RebeL9 |
"trancens hemland" var nog att ta i :P
trancen kommer knappast från holland |
|
|
| CJ InterCity |
| äsch, det var bara för att dra uppmärksamhet! stackarna har haft det svårt med besökare den här hösten, så jag gör vad jag kan för att hjälpa till:) men helt ärligt, den 9 december kommer bli stort!! :cool: |
|
|
| Laszlo |
| pffft....I min almanacka står det ett stort fett kryss antecknat för den nionde. Kryss som i luciakryssning.......... :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
| men huvudsaken är ju att ALLA har något kul i görningen den nionde ;) skulle nog inte byta dock, det är redan alldeles för kyligt här nere:toothless |
|
|
| eXton |
| tja varför inte, alla hade ju inte råd att åka på kryssningen. Men gratis - är det bara för att det är premiär? Annars låter det ju som att det finns risk för fattigt ljud, ljus och Djs. |
|
|
| Dj_Irish |
Gah! Varför envisas med trance-kvällar på vardagarna!
Visst, kul att se nya initiativ för att få igång trance-scenen här i krokarna men jag tror att efter både Gorgeous och Tomat's nedgång har det mer eller mindre bevisats att det måste till en fredag eller lördag för en rimlig chans att få dit folk.
Är Splint bakom denna kvällen oxå?
Ljudet är väl rätt ok om det är samma som när jag spelade där. Ljuset är inte så märkvärdigt men sånt har jag inte brytt mig om på länge.... |
|
|
| CJ InterCity |
ljudet är ganska bra, ljuset också. inget man tappar hakan för men fullt godkänt för en skön klubbupplevelse. de självlysande bilderna på väggarna är grymma dock, man får en lite psykadelisk känsla :)
Varför det är gratis vet jag inte, men jag gissar på att det är ett sätt att locka dit folk. jag håller med dig Irish att detta borde göras på helgen, men fredagarna framöver är ju bokade för house events och jag tror även lördagarna är upptagna :rolleyes:
men vi hoppas att så många som möjligt kommer så kanske Danmarks klubbliv börjar blomstra igen så smått :tongue2 |
|
|
| Dj_Irish |
Ja, jag vet att de hade inte valt torsdagarna om de inte varit tvungna. Men det är lite synd att det är så det måste bli för att få igång en trance-fest.
Målningarna är förresten gjorda av Malmö's egen Nos, eller Fredrik Holm som han egentligen heter (För även känd som UV-Fredrik :p )
Han har haft stora framgångar med sina alster. Ställt ut både i London och i Tokyo bl.a. :) |
|
|
| CJ InterCity |
| joo jag minns en privat fest på Ungdomens Hus här i Malmö förra året, då hade dom hängt upp målningarna där. var asgrymt!:cool: |
|
|
| Funfrock |
| idag är det eric prydz, be there :P |
|
|
|
|