|
ט'רד השחרור מצה"ל
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
חברה
השתחררתי היום רשמית
החל מהיום אני אזרח במדינה הזו
יש לי חוגר מילואים בארנק
א-ז-ר-ח
זהו
כשיהיה לי כוח אני יספר סיפור מדהים מהימים האחרונים של השירות שלי (נכון הייתי בבית אבל בנתיים בבסיס ששרתתי בו התרחשו דברים מעניינים ביותר) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חברה
השתחררתי היום רשמית
החל מהיום אני אזרח במדינה הזו
יש לי חוגר מילואים בארנק
א-ז-ר-ח
זהו
כשיהיה לי כוח אני יספר סיפור מדהים מהימים האחרונים של השירות שלי (נכון הייתי בבית אבל בנתיים בבסיס ששרתתי בו התרחשו דברים מעניינים ביותר) |
וואי.... אחי שיהיה במזל...
הלוואי ולא היה נשאר לך את החוגר מילואים כי הוא עדיין יזכיר לך על ה3 שנים הללו...
טוב חבר'ה עוד 7 שנים אני אפתח טרד מין הסוג זה... :) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חברה
השתחררתי היום רשמית
החל מהיום אני אזרח במדינה הזו
יש לי חוגר מילואים בארנק
א-ז-ר-ח
זהו
כשיהיה לי כוח אני יספר סיפור מדהים מהימים האחרונים של השירות שלי (נכון הייתי בבית אבל בנתיים בבסיס ששרתתי בו התרחשו דברים מעניינים ביותר) |
הגיע הזמן לפסק זמן ..
עוד שנה מילואים :D
מזל טוב איש זה מגיע לך אני חושב ...
אולי עכשיו תקנה עדו אבוקדו :stongue:
מה עם אינר סיטי :conf: :conf: :sadgreen: |
|
|
| Meltdown |
מזל טוב לרגל השחרור מצה"ל, אילן.
אני מאחל לך שתעשה אם בכלל יום אחד בשנה מילואים בתור מפיץ צווים |
|
|
| Shahar |
מזלטוב אחיייי
נקווה עוד 3 שנים אני יספר שסיימתי בהצללחה שירות מטבח בצבא המזדיין ואין לי מילואים כי הפרופיל שלי נמוך
:) |
|
|
| FederalBI |
| מזל טוב , תהנה באזרחי כל עוד אתה יכול כי עכשיו החיים הקשים באמת מתחילים. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
וואי.... אחי שיהיה במזל...
הלוואי ולא היה נשאר לך את החוגר מילואים כי הוא עדיין יזכיר לך על ה3 שנים הללו...
טוב חבר'ה עוד 7 שנים אני אפתח טרד מין הסוג זה... :) |
מה אני אשתחרר לפניך ? :wtf: :D
מזל טוב אילן אילן...:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| !!!!מזל טוב!!!! |
|
|
| princess cc |
| מברוק!!!!!! שיהיה בשעה טובה! |
|
|
| coby |
מזל טוב אח שלי
עכשיו רק תקנה אוטו שאני ויובל נוכל ליסוע איתך למסיבות של נקסט :D |
|
|
| SMoKeR |
מזל טוב...ולחשוב שאני עוד תקופה קצרצרה מתגייס
:( |
|
|
| DjNumShum |
מזל טוב גבררר
עוד 11 חודש גם אני שם :) |
|
|
|
|