return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ט'רד השחרור מצה"ל
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
חברה
השתחררתי היום רשמית
החל מהיום אני אזרח במדינה הזו
יש לי חוגר מילואים בארנק
א-ז-ר-ח

זהו
כשיהיה לי כוח אני יספר סיפור מדהים מהימים האחרונים של השירות שלי (נכון הייתי בבית אבל בנתיים בבסיס ששרתתי בו התרחשו דברים מעניינים ביותר)
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חברה
השתחררתי היום רשמית
החל מהיום אני אזרח במדינה הזו
יש לי חוגר מילואים בארנק
א-ז-ר-ח

זהו
כשיהיה לי כוח אני יספר סיפור מדהים מהימים האחרונים של השירות שלי (נכון הייתי בבית אבל בנתיים בבסיס ששרתתי בו התרחשו דברים מעניינים ביותר)

וואי.... אחי שיהיה במזל...
הלוואי ולא היה נשאר לך את החוגר מילואים כי הוא עדיין יזכיר לך על ה3 שנים הללו...

טוב חבר'ה עוד 7 שנים אני אפתח טרד מין הסוג זה... :)
Huge-A
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חברה
השתחררתי היום רשמית
החל מהיום אני אזרח במדינה הזו
יש לי חוגר מילואים בארנק
א-ז-ר-ח

זהו
כשיהיה לי כוח אני יספר סיפור מדהים מהימים האחרונים של השירות שלי (נכון הייתי בבית אבל בנתיים בבסיס ששרתתי בו התרחשו דברים מעניינים ביותר)


הגיע הזמן לפסק זמן ..
עוד שנה מילואים :D

מזל טוב איש זה מגיע לך אני חושב ...
אולי עכשיו תקנה עדו אבוקדו :stongue:

מה עם אינר סיטי :conf: :conf: :sadgreen:
Meltdown
מזל טוב לרגל השחרור מצה"ל, אילן.
אני מאחל לך שתעשה אם בכלל יום אחד בשנה מילואים בתור מפיץ צווים
Shahar
מזלטוב אחיייי
נקווה עוד 3 שנים אני יספר שסיימתי בהצללחה שירות מטבח בצבא המזדיין ואין לי מילואים כי הפרופיל שלי נמוך
:)
FederalBI
מזל טוב , תהנה באזרחי כל עוד אתה יכול כי עכשיו החיים הקשים באמת מתחילים.
KrazyDJs
quote:
Originally posted by taltul
וואי.... אחי שיהיה במזל...
הלוואי ולא היה נשאר לך את החוגר מילואים כי הוא עדיין יזכיר לך על ה3 שנים הללו...

טוב חבר'ה עוד 7 שנים אני אפתח טרד מין הסוג זה... :)


מה אני אשתחרר לפניך ? :wtf: :D

מזל טוב אילן אילן...:)
THE_BLUE_DRAGON
!!!!מזל טוב!!!!
princess cc
מברוק!!!!!! שיהיה בשעה טובה!
coby
מזל טוב אח שלי

עכשיו רק תקנה אוטו שאני ויובל נוכל ליסוע איתך למסיבות של נקסט :D

SMoKeR
מזל טוב...ולחשוב שאני עוד תקופה קצרצרה מתגייס
:(
DjNumShum
מזל טוב גבררר

עוד 11 חודש גם אני שם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement