return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Tiesto in Concert DVD (pg. 4)
View this Thread in Original format
jp
Hij zal wel voor een dumpprijs bij de Mediamarkt liggen. Effe checken :)
Asperge
De dvd is erg vet, beter dan die van vorig jaar, niet zo statisch gefilmd en veel mooier in beeld gebracht + dat er nog een erg mooi hoesje bij zit en een gave net gemixte audiostream! Top! :D
moogwai
quote:
Originally posted by HardKiller
Erg vette dvd zeg! In vrijwel alle opzichten beter dan die van 2003. En als je de dvd credits bekijkt op disc 2 zit er nog een soort verassing bij :p


Hmmn. misschien dan toch maar eens gaan halen. Ik vind de tracklist van de DVD eigenlijk tegenvallen, veel te veel niet echt bijzondere Tiesto producties op, maar zo'n DVD is altijd wel leuk om te hebben.
Jammer dat we geen sinterklaas meer vieren :(
HardKiller
quote:
Originally posted by moogwai
Hmmn. misschien dan toch maar eens gaan halen. Ik vind de tracklist van de DVD eigenlijk tegenvallen, veel te veel niet echt bijzondere Tiesto producties op, maar zo'n DVD is altijd wel leuk om te hebben.
Jammer dat we geen sinterklaas meer vieren :(


Voor het stukje bij de credits hoef je 'm in ieder geval niet te halen, dat duurt maar heel even :p
Acidophilus
Wat is het verschrikkelijk irritant kijken met dat vele geswitch tussen die camera's...Ik houd het nog geen uur vol zo zonder misselijk te worden...
HBtje
quote:
Originally posted by moogwai
Hmmn. misschien dan toch maar eens gaan halen. Ik vind de tracklist van de DVD eigenlijk tegenvallen, veel te veel niet echt bijzondere Tiesto producties op, maar zo'n DVD is altijd wel leuk om te hebben.
Jammer dat we geen sinterklaas meer vieren :(



ey kom weer ns op msn, lang niet gesproken, alles goed met je bovenarm...


ik vind t raar dat mensen t beter dan de 2003 dvd vinden... zal wel aan mij liggen, maar hoe kan je in hemelsnaam, het beste van 2, of 3 concerten in 3 uur proppen


maarja, de manier van filmen, en de wijze van het brengen van sfeer zal wel beter zijn :)
Apoptosis
quote:
Originally posted by Acidophilus
Wat is het verschrikkelijk irritant kijken met dat vele geswitch tussen die camera's...Ik houd het nog geen uur vol zo zonder misselijk te worden...


Mee eens, tis 1 grote teringbende!! Vorig was ook nie bepaald perfect omdat er weinig variatie in camera-standpunt was, maar je kon het tenminste nog een beetje volgen. Dit is echt het extreme tegenovergestelde!! Je kan niet eens een halve seconde genieten van 15 lasers die tegelijk aan stonden of hij wordt alweer geswitched naar 10.000 andere camera's... Don't get me wrong, k vind het knap en op zich ook wel mooi wat ze gemaakt hebben, maar ik kan gewoon niet 3 uur naar zo'n chaos kijken. Het had van mij wel minder gemogen, soort van gulden middenweg tussen deze en die van vorig jaar... :sadgreen:

Verder vind ik de geluidskwaliteit erg prima. Erg kicke om Dj Mason met zn viool te zien!! :thepirate Wel erg jammer dat t optreden van Bibi nie te zien is... (of wel??)
eieregooie
Straks maar even scoren, kan ik m vanavond op me werk vast wel aan zetten :)
Asperge
Ik vind dat geswitch in camerstandpunten juist vet, voegt zeker wat meer sfeer toe! Dat misselijk worden heb ik niet echt last van maar er staat wel een waarschuwing voor in het boekje:p
Chicane
Staat een erg grove fout in het boekje, als je de tracklisting van de extra's dvd doorlees zie je

Allure - Spastik

Written & Produced by R. Hawtin staan.... nu geloof ik niet dat Tijske Spasktik heeft gemaakt of Hawtin aan trance doet :D

ahp2002
quote:
Originally posted by Chicane
Staat een erg grove fout in het boekje, als je de tracklisting van de extra's dvd doorlees zie je

Allure - Spastik

Written & Produced by R. Hawtin staan.... nu geloof ik niet dat Tijske Spasktik heeft gemaakt of Hawtin aan trance doet :D


het is een speciale re-edit van tijs zelf. Waarschijnlijk is deze edit gewoon onder zn naam, maar alle sounds ed zijn wel gemaakt door r.hawtin
DJ Cossh
Mja er zijn wel meerdere fouten :

- Athena word gespeeld en staat niet in't boekje
- Duende is volgens mij toch wel de signum mix en niet de original ;)

maja who cares, tis een supervette dvd, echt mooi gemaakt, super sound enzovoort !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement