|
Tiesto in Concert DVD (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
Mja er zijn wel meerdere fouten :
- Athena word gespeeld en staat niet in't boekje
- Duende is volgens mij toch wel de signum mix en niet de original ;)
maja who cares, tis een supervette dvd, echt mooi gemaakt, super sound enzovoort ! |
Ja ik vind dit wel redelijke grove fouten want hoe moeilijk kan het nu zijn een goede tracklist te maken, vorig jaar was het ook al mis:p
En dat van Allure - Spastik is geen fout. |
|
|
| DJ Gerrit |
| heb er ff doorheen geskipped, maar staat die act met dat hoofd dat opeens tiesto zn hoofd word er ook op? |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
heb er ff doorheen geskipped, maar staat die act met dat hoofd dat opeens tiesto zn hoofd word er ook op? |
Ja, tijdens eastern magik |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Ja, tijdens eastern magik |
thnx, dat moest ik ff aan de family laten zien :D |
|
|
| eieregooie |
| Hij heeft vanavond op me werk de hele avond aan gestaan... Leuke DVD :) |
|
|
| jp |
Als je online koopt:
Boudisque.nl €21.99 |
|
|
| Enrico |
Wat een drukke bende zeg, ze hadden beter een multi-angle disk kunnen uitbrengen zodat je zelf kan bepalen wanneer het tijd is om over te schakelen naar een andere camera :)
Maar ja dan past er weer geen 3 uur aan video op 1 disk...
Verder jammer dat het laatste uur er niet volledig opstaat, maar ja je kan niet alles hebben :) |
|
|
| drpeer_holland |
| Leuke extra op dvd2 zijn de credits, extra 1.40 minuut van het Concert! |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ff lekker nederlands doen
in welke winkel is ie het goedkoopste? :D |
MediaMarkt Amsterdam: 17,99
| quote: | Originally posted by Enrico
Wat een drukke bende zeg, ze hadden beter een multi-angle disk kunnen uitbrengen zodat je zelf kan bepalen wanneer het tijd is om over te schakelen naar een andere camera |
Volledig mee eens! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
MediaMarkt Amsterdam: 17,99 |
Den Haag ook |
|
|
| Remy D |
| Heb hem net ook eindelijk gekocht! OWNAGE!!!!:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ff lekker nederlands doen
in welke winkel is ie het goedkoopste? :D |
Makro: 16,66 incl. btw |
|
|
|
|