return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Jochen Miller Live on www.ets-global this wed.
View this Thread in Original format
Greenwave
Jochen Miller will be guesting on the Trance Destiny radio show today @ 7 pm europe time . check out www.ets-global.org for more info .
jp
*pakt de marshmelllows*
NoisyNeil
joepie.....
is dat niet die gast van The Matrixx?
Disney
quote:
Originally posted by NoisyNeil
joepie.....
is dat niet die gast van The Matrixx?

Idd...
Chicane
in4dalock :D
Smirnoff
[HTM]Boeiend ![/HTM]*

*HTM = Hans Teeuwen Mode :tongue3
New Wave
Ik ahd gewoon een halve kilometer file vandaag!!!:whip: :mad:
Of ging het daar niet om in deze thread? :conf: Snap er niet smeer van. :(
DJ Gerrit
aaaah RELAXT , jochen miller oowned de pan uit
jp
Automaat is fantastisch als je McDonalds gaat halen: drinkbeker in de hand, sturen met de andere. Bekerhouder uitklappen en dan uitgebreid eten tijdens het rijden. Super. Ik begrijp die Amerikanen volledig :cool:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Automaat is fantastisch als je McDonalds gaat halen: drinkbeker in de hand, sturen met de andere. Bekerhouder uitklappen en dan uitgebreid eten tijdens het rijden. Super. Ik begrijp die Amerikanen volledig :cool:

Is een hamburger in de hand houden tijdens het rijden ook strafbaar? Je moet vaak kijken of je goed hapt. Vaak vloept alles aan de andere kant van het broodje er tussen uut. Is eigenlijk best gevaarlijk zijn hamburger!!

jp
Is een blowjob krijgen tijdens het rijden strafbaar?

Ook zo'n vraag :conf:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Is een blowjob krijgen tijdens het rijden strafbaar?

Ook zo'n vraag :conf:

Volgens mij mag dat nog wel.
Ik zal het even aan Snuggle vragen als hij weer online is. Dan kan hij morgen op het woutenkantoor vragen aan de hoofdofficier of het mag. Hij/zij zou het wel moeten weten lijkt mij.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement