|
לכל מי שרוצה את הוידאו של הטראק פלייט 643 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
ובחזרה לנושא:
רק רציתי להגיד שאין מה לעשות טיסטו
הוא מספר אחת בלתקלט |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ובחזרה לנושא:
רק רציתי להגיד שאין מה לעשות טיסטו
הוא מספר אחת בלתקלט |
דרך אגב?
למה אמרת שזה זין
(חצי מדעים חצי עיוני)
לא רק מספר 1
אלה מספר אחד בshow
שהוא נותן |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אני מהרצליה אחי
מאיפה אתה בארץ? |
ואללה הרצליה? מצויין - יש לי סיכוי עם ההיא
:)
אני מרעננה - מטר לידכם...
יש לך איסיקיו או אמאסאן? |
|
|
| Izzy |
ripcurl, i liked your site and i signed your guestbook! and do me a favor, do the best you can to hook up that girl with luckystrike ;)
btw my mom called me from isreal, she's there for our cousin's marriage (the first marriage in our family) so she told me about all the foods and stuff i miss about isreal :( ahhh how i miss the good times i had in isreal :( |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Izzy
ripcurl, i liked your site and i signed your guestbook! and do me a favor, do the best you can to hook up that girl with luckystrike ;)
btw my mom called me from isreal, she's there for our cousin's marriage (the first marriage in our family) so she told me about all the foods and stuff i miss about isreal :( ahhh how i miss the good times i had in isreal :( |
ICQ = 17003217
לסדר ללאקי הא?
נראה:D |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה בתיכון בהרצליה?
כי אני ביובל ואני לומד פס-קאל עכשיו.......... |
אחי גם אני בהרצליה ואני מכיר את
RipCurl
ואני איתכם בביצפר
דפוק אנחנו (הרצליה) שולטים פה....
וד"א מה אתה די ג'יי או יוצר? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ripcurl
תודה על הוידאו הגדול, היה שווה להוריד
:D השיר לא משהו אבל העובדה שזה צולם בחוות היען בגלל זה שווה להוריד
אגב
אחות של חבר שלי מופיע שם
מראים אותה שם רוקדת |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ripcurl
תודה על הוידאו הגדול, היה שווה להוריד
:D השיר לא משהו אבל העובדה שזה צולם בחוות היען בגלל זה שווה להוריד
אגב
אחות של חבר שלי מופיע שם
מראים אותה שם רוקדת |
באמת.?
מי זו?? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מתי שזה מגיעה ל 36 שניות
מראים אותה למטה וקצת שמאלה
היא מדברת עם חברה שלה
ויש לה ולחברה שלה בנדנה לבנה |
|
|
| MoSH_MaN |
השיר לא משהו!!?
זה השיר הכי טוב שלו בזמן האחרון שיר ענק!
אני DJ
deluxe
אני יוצר אני עושה שירים בתוכנות לא רציניות אני יכול לעלות שיר...
אגב כפר-שמריהו שולט! |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
השיר לא משהו!!?
זה השיר הכי טוב שלו בזמן האחרון שיר ענק!
אני DJ
deluxe
אני יוצר אני עושה שירים בתוכנות לא רציניות אני יכול לעלות שיר...
אגב כפר-שמריהו שולט! |
אחי אתה מהכפר?!?! מי אתה?! |
|
|
| MoSH_MaN |
אההה אסף...
שים לב למה שנימרוד כתב אתה תבין.......
נחש לפי השם |
|
|
|
|