return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
לכל מי שרוצה את הוידאו של הטראק פלייט 643 (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
ובחזרה לנושא:

רק רציתי להגיד שאין מה לעשות טיסטו

הוא מספר אחת בלתקלט
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ובחזרה לנושא:

רק רציתי להגיד שאין מה לעשות טיסטו

הוא מספר אחת בלתקלט


דרך אגב?
למה אמרת שזה זין
(חצי מדעים חצי עיוני)

לא רק מספר 1
אלה מספר אחד בshow
שהוא נותן
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
אני מהרצליה אחי

מאיפה אתה בארץ?


ואללה הרצליה? מצויין - יש לי סיכוי עם ההיא
:)
אני מרעננה - מטר לידכם...

יש לך איסיקיו או אמאסאן?
Izzy
ripcurl, i liked your site and i signed your guestbook! and do me a favor, do the best you can to hook up that girl with luckystrike ;)

btw my mom called me from isreal, she's there for our cousin's marriage (the first marriage in our family) so she told me about all the foods and stuff i miss about isreal :( ahhh how i miss the good times i had in isreal :(
ripcurl
quote:
Originally posted by Izzy
ripcurl, i liked your site and i signed your guestbook! and do me a favor, do the best you can to hook up that girl with luckystrike ;)

btw my mom called me from isreal, she's there for our cousin's marriage (the first marriage in our family) so she told me about all the foods and stuff i miss about isreal :( ahhh how i miss the good times i had in isreal :(


ICQ = 17003217

לסדר ללאקי הא?

נראה:D
deluxe
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה בתיכון בהרצליה?
כי אני ביובל ואני לומד פס-קאל עכשיו..........


אחי גם אני בהרצליה ואני מכיר את
RipCurl
ואני איתכם בביצפר

דפוק אנחנו (הרצליה) שולטים פה....

וד"א מה אתה די ג'יי או יוצר?
DJ-Kreing^^
ripcurl
תודה על הוידאו הגדול, היה שווה להוריד
:D השיר לא משהו אבל העובדה שזה צולם בחוות היען בגלל זה שווה להוריד

אגב
אחות של חבר שלי מופיע שם
מראים אותה שם רוקדת
ripcurl
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
ripcurl
תודה על הוידאו הגדול, היה שווה להוריד
:D השיר לא משהו אבל העובדה שזה צולם בחוות היען בגלל זה שווה להוריד

אגב
אחות של חבר שלי מופיע שם
מראים אותה שם רוקדת


באמת.?

מי זו??
DJ-Kreing^^
מתי שזה מגיעה ל 36 שניות
מראים אותה למטה וקצת שמאלה
היא מדברת עם חברה שלה
ויש לה ולחברה שלה בנדנה לבנה
MoSH_MaN
השיר לא משהו!!?
זה השיר הכי טוב שלו בזמן האחרון שיר ענק!

אני DJ
deluxe
אני יוצר אני עושה שירים בתוכנות לא רציניות אני יכול לעלות שיר...

אגב כפר-שמריהו שולט!

deluxe
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
השיר לא משהו!!?
זה השיר הכי טוב שלו בזמן האחרון שיר ענק!

אני DJ
deluxe
אני יוצר אני עושה שירים בתוכנות לא רציניות אני יכול לעלות שיר...

אגב כפר-שמריהו שולט!


אחי אתה מהכפר?!?! מי אתה?!
MoSH_MaN
אההה אסף...
שים לב למה שנימרוד כתב אתה תבין.......

נחש לפי השם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement