return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
לכל מי שרוצה את הוידאו של הטראק פלייט 643 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
ואללה!!!
אני נימרוד
moshman - מוש (מותר להגיד שם משפחה?)
לוקסה זה לוקסה
וברויטמן זה ברויטן...

ברויטמן, את מי רצית לסגר ללאקי?

ומישהו היה בחוות היען?

(?מה היה אירוע יותר גדול (שמשתווה \ שואף לסנסיישן
חוות היען (שזה היה בעצם איננרסיטי לא?)
או פסטיבל האהבה?
MoSH_MaN
אפשר אבל הוא כבר בטח ידע

אגב אני הבאתי אתכם לכאן........
DJ-Energy
על מה אתם מדברים?!?!?
ripcurl
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה!!!
אני נימרוד
moshman - מוש (מותר להגיד שם משפחה?)
לוקסה זה לוקסה
וברויטמן זה ברויטן...

ברויטמן, את מי רצית לסגר ללאקי?

ומישהו היה בחוות היען?

(?מה היה אירוע יותר גדול (שמשתווה \ שואף לסנסיישן
חוות היען (שזה היה בעצם איננרסיטי לא?)
או פסטיבל האהבה?


חוות היען זה לא קרוב בכלל למצעד האהבה
יש שם מסיבות מצויינות אבל אין שם מקום להרבה אנשים כדי להגיד שזה רייב או משהו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl


חוות היען זה לא קרוב בכלל למצעד האהבה
יש שם מסיבות מצויינות אבל אין שם מקום להרבה אנשים כדי להגיד שזה רייב או משהו


חוות היען זה האינרסיטי?
Dj-2TaLL
מוש אני לא הגעתי לפה דרכך...

אם כבר אז דרך ברויטמן...
:p :p :p

אינרסיטי לא נראה לי היה שם אלה באיזור...
איפהשהו במדבר...
כלכך רציתי ללכת!!!!!
):):):):

quote:
DJ-Energy על מה אתם מדברים?!?!?


סתם גילינו פה שכולם מכירים את כולם...
:):):):)
MoSH_MaN
[QUOTE]Originally posted by Dj-2TaLL
[B]מוש אני לא הגעתי לפה דרכך...

אם כבר אז דרך ברויטמן...
:p :p :p

שקרן :D!!
מי זהכ
ברויטמן
לא הבנתי.......
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
[QUOTE]Originally posted by Dj-2TaLL
[B]מוש אני לא הגעתי לפה דרכך...

אם כבר אז דרך ברויטמן...
:p :p :p

שקרן :D!!
מי זהכ
ברויטמן
לא הבנתי.......


ברויטמן זה אני

ואני אמרתי לו על האתר הזה
MoSH_MaN
ני לא התווכח איתך על זה אבל רק שתדע
שהוא ביקש אתרל
live sets
שהוא יראה ואני יוריד אז אמרתי לו על זה....

וראה ואמר לי מה להוריד ופתאום הוא נרשם לכאן
אז תחשוב על זה....
DJ-Energy
טוב חבר'ס תשמרו את זה לאיי סיי קיו!

deluxe
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב חבר'ס תשמרו את זה לאיי סיי קיו!


אחי מה רע לך....

ד"א מוש סליחה שאני שואל אבל מה לך ולאלקטרוני?
MoSH_MaN
אני עושה שירים לכיף..
סתם לא רציני

אבל אני אוהב טראנסים...

זה משהו חריג?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement