|
לכל מי שרוצה את הוידאו של הטראק פלייט 643 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
ואללה!!!
אני נימרוד
moshman - מוש (מותר להגיד שם משפחה?)
לוקסה זה לוקסה
וברויטמן זה ברויטן...
ברויטמן, את מי רצית לסגר ללאקי?
ומישהו היה בחוות היען?
(?מה היה אירוע יותר גדול (שמשתווה \ שואף לסנסיישן
חוות היען (שזה היה בעצם איננרסיטי לא?)
או פסטיבל האהבה? |
|
|
| MoSH_MaN |
אפשר אבל הוא כבר בטח ידע
אגב אני הבאתי אתכם לכאן........ |
|
|
| DJ-Energy |
| על מה אתם מדברים?!?!? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה!!!
אני נימרוד
moshman - מוש (מותר להגיד שם משפחה?)
לוקסה זה לוקסה
וברויטמן זה ברויטן...
ברויטמן, את מי רצית לסגר ללאקי?
ומישהו היה בחוות היען?
(?מה היה אירוע יותר גדול (שמשתווה \ שואף לסנסיישן
חוות היען (שזה היה בעצם איננרסיטי לא?)
או פסטיבל האהבה? |
חוות היען זה לא קרוב בכלל למצעד האהבה
יש שם מסיבות מצויינות אבל אין שם מקום להרבה אנשים כדי להגיד שזה רייב או משהו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by ripcurl
חוות היען זה לא קרוב בכלל למצעד האהבה
יש שם מסיבות מצויינות אבל אין שם מקום להרבה אנשים כדי להגיד שזה רייב או משהו |
חוות היען זה האינרסיטי? |
|
|
| Dj-2TaLL |
מוש אני לא הגעתי לפה דרכך...
אם כבר אז דרך ברויטמן...
:p :p :p
אינרסיטי לא נראה לי היה שם אלה באיזור...
איפהשהו במדבר...
כלכך רציתי ללכת!!!!!
):):):):
| quote: | | DJ-Energy על מה אתם מדברים?!?!? |
סתם גילינו פה שכולם מכירים את כולם...
:):):):) |
|
|
| MoSH_MaN |
[QUOTE]Originally posted by Dj-2TaLL
[B]מוש אני לא הגעתי לפה דרכך...
אם כבר אז דרך ברויטמן...
:p :p :p
שקרן :D!!
מי זהכ
ברויטמן
לא הבנתי....... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
[QUOTE]Originally posted by Dj-2TaLL
[B]מוש אני לא הגעתי לפה דרכך...
אם כבר אז דרך ברויטמן...
:p :p :p
שקרן :D!!
מי זהכ
ברויטמן
לא הבנתי....... |
ברויטמן זה אני
ואני אמרתי לו על האתר הזה |
|
|
| MoSH_MaN |
ני לא התווכח איתך על זה אבל רק שתדע
שהוא ביקש אתרל
live sets
שהוא יראה ואני יוריד אז אמרתי לו על זה....
וראה ואמר לי מה להוריד ופתאום הוא נרשם לכאן
אז תחשוב על זה.... |
|
|
| DJ-Energy |
| טוב חבר'ס תשמרו את זה לאיי סיי קיו! |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב חבר'ס תשמרו את זה לאיי סיי קיו! |
אחי מה רע לך....
ד"א מוש סליחה שאני שואל אבל מה לך ולאלקטרוני? |
|
|
| MoSH_MaN |
אני עושה שירים לכיף..
סתם לא רציני
אבל אני אוהב טראנסים...
זה משהו חריג? |
|
|
|
|