|
Listen and Feel (LiFe radio) Progressive music @ dotf.nl
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: |
Listen & Feel LiFe
Drie jonge gepassioneerde mensen willen jullie laten horen en voelen wat hun muzikale passie is. Zaterdag 27 november starten wij om 19.00 met een voor Nederland unieke show.
Vooruitstrevende house is onze passie, ook die van jou? Van lekker funky tot de allerdiepste sounds, alles zal voorbij komen.
The Music of LiFe staat centraal, maar daarnaast nemen wij een kijkje in het leven van dj’s, vragen we dj’s naar de filosofie achter hun muziek, nemen we een plaat onder de loep en geven gastdj’s hun kijk op het leven….
Onze eerste show staat in het teken van het vijfjarig bestaan van Earth. We hebben onder andere gesproken met Per, Kareem Raihani en Benoît.
Daarnaast hebben we nog een uitgebreid interview met Jamie van Infusion.
DOTF breidt uit met progressive, en dat is niet zomaar, DOTF staat voor passie en dat vind je terug in het leven, dat vind je terug in LiFe.
Start listening to the Music of DOTF, Feel aLiFe and Listen.
LiFe twice a month on Saturday from 19.00 till 22.00 @ DOTF Radio
First show 27 of November on www.dotf.nl @ 19.00 till 22.00.
|
Allemaal ff luisteren dus a.s. zaterdag. 2 personen die deze show doen ken ik goed en die 3e :rolleyes: schijnt hier af en toe te posten :rolleyes: Anyway leuke muziek, leuke interviews en hopelijk vaak goede gast dj's!!!!!!!!
Ideale muziek voor het begin van de zaterdagavond/nacht
Er wordt voor a.s. zaterdag geprobeerd om een leuke liveset van earth uit te zenden maar of dat allemaal lukt horen jullie nog wel. De site van DOTF.nl wordt vernieuwd en zal spoedig online zijn.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Dankjewel eh! ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dankjewel eh! ;) |
Ze zijn de boel nu aan het monteren kijken of je door de montage komt en dan weet ik of het interview met High_NrG wordt uitgezonden :p |
|
|
| magrec |
:rolleyes:
Iemand nog geluisterd hoe de show was??
Liep allemaal best ok voor de 1e keer. Volgende keer wel allemaal luisteren he?:p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
:rolleyes:
Iemand nog geluisterd hoe de show was??
Liep allemaal best ok voor de 1e keer. Volgende keer wel allemaal luisteren he?:p |
KUT! Ik ben vergeten te luisteren... :mad:
Heb je het toevallig opgenomen? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
KUT! Ik ben vergeten te luisteren... :mad:
Heb je het toevallig opgenomen? |
Ja maar de interviews met publiek zijn niet uitgezonden hoor :nervous: anders werd er teveel gesproken...
Zal zo de link neerzetten. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja maar de interviews met publiek zijn niet uitgezonden hoor :nervous: anders werd er teveel gesproken...
Zal zo de link neerzetten. |
Pfff... en ik maar me best doen om goed over te komen op de radio... :whip: |
|
|
| basd |
| Zal van de week wel effe luisteren, kan helaas niet live intunen want heb thuis geen Internet en kan hier geen streaming media beluisteren.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Pfff... en ik maar me best doen om goed over te komen op de radio... :whip: |
Ik zal ff vragen of ze jou interview kunnen knippen en ff om kunnen zetten naar mp3. Ik heb hier niet de spullen omdat te doen.
Dan post ik die hier nog wel ff :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik zal ff vragen of ze jou interview kunnen knippen en ff om kunnen zetten naar mp3. Ik heb hier niet de spullen omdat te doen.
Dan post ik die hier nog wel ff :D |
Mooi! :D |
|
|
| sndh |
| ik kan de tracklists niet vinden :) ik download ze nu, super! |
|
|
|
|