|
פז"מהולדת כפולה!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
יש לי היום פז"מהולדת של שנה בצבא... בדיוק היום אני חייב לציין...
איזה כיף שיצאתי הביתה :D
ובנוסף... לפני 10 ימים... ב 16 בנובמבר חגגתי 3 שנים בפורום...
ככה שפה אני נכנס לקבע... (אני מקווה שיגדילו לי פה את המשכורת :crazy: ) |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי,
:eyespop: :eyespop: :wtf:
ובקשר לפורום...
קשה לדמיין אותו בלעדיך ;) |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב אחשלי גיבור :p |
|
|
| Sniper |
האיששששששששששש שכותב המון המון המון פוסטים!!!
האישששששששששש שחוגג שנה בצבאאאאאאאאאאאאאא
האיששששששששששש שחגג שלוש שנים בפורום
האיששששששששששששששש שיצא לקמ"כ מוקדם
האישששששששש שנשאר מודרך!!!
מזל"ט:] |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני מסוגל לדמיין פורום בלי רועי...
אני גם מסוגל לדמיין פורום בלי פוסטים
פורום בלי נושאי שיחה
פורום בלי ספאמים
וכדומה:) |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Sniper
האיששששששששששש שכותב המון המון המון פוסטים!!!
האישששששששששש שחוגג שנה בצבאאאאאאאאאאאאאא
האיששששששששששש שחגג שלוש שנים בפורום
האיששששששששששששששש שיצא לקמ"כ מוקדם
האישששששששש שנשאר מודרך!!!
מזל"ט:] |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רן יצחקי עושה את זה יפה
ומזל"ט |
|
|
| DjChook |
לא נעים אלעד.. ממש לא נעים
רועי אח שלי מזל טוב
חממה ?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חממה ?! |
וואלה אחי יש מצב...
זה תלוי בעוד כמה גורמים... אבל נראה לי שכן |
|
|
| princess cc |
פז"מולדת חחחחחחחח אהבתי!
מזל טוב מותק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
האיש והאגדה...
או יותר נכון האיש והשרירים:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
חממה יבן זונה!!
ד"א גם לי מגיע מזל טוב
אני שנתיים בשנה |
מזל טוב יבן זונה!!!!!!!!!!
גם אתה בא היום?
סבבה בייבי אני נראה לי שם :D |
|
|
|
|