return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פז"מהולדת כפולה!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
יש לי היום פז"מהולדת של שנה בצבא... בדיוק היום אני חייב לציין...
איזה כיף שיצאתי הביתה :D

ובנוסף... לפני 10 ימים... ב 16 בנובמבר חגגתי 3 שנים בפורום...
ככה שפה אני נכנס לקבע... (אני מקווה שיגדילו לי פה את המשכורת :crazy: )
Flotser
מזל טוב אחי,
:eyespop: :eyespop: :wtf:

ובקשר לפורום...
קשה לדמיין אותו בלעדיך ;)
KrazyDJs
מזל טוב אחשלי גיבור :p
yaman
מזל טוב רועי
Sniper
האיששששששששששש שכותב המון המון המון פוסטים!!!
האישששששששששש שחוגג שנה בצבאאאאאאאאאאאאאא
האיששששששששששש שחגג שלוש שנים בפורום
האיששששששששששששששש שיצא לקמ"כ מוקדם
האישששששששש שנשאר מודרך!!!


מזל"ט:]
Glenn-Holmes
אני מסוגל לדמיין פורום בלי רועי...
אני גם מסוגל לדמיין פורום בלי פוסטים
פורום בלי נושאי שיחה
פורום בלי ספאמים
וכדומה:)
sh33p
מזל טוב!
Viperon
quote:
Originally posted by Sniper
האיששששששששששש שכותב המון המון המון פוסטים!!!
האישששששששששש שחוגג שנה בצבאאאאאאאאאאאאאא
האיששששששששששש שחגג שלוש שנים בפורום
האיששששששששששששששש שיצא לקמ"כ מוקדם
האישששששששש שנשאר מודרך!!!


מזל"ט:]

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רן יצחקי עושה את זה יפה

ומזל"ט
DjChook
לא נעים אלעד.. ממש לא נעים


רועי אח שלי מזל טוב

חממה ?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חממה ?!


וואלה אחי יש מצב...
זה תלוי בעוד כמה גורמים... אבל נראה לי שכן

princess cc
פז"מולדת חחחחחחחח אהבתי!
מזל טוב מותק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
האיש והאגדה...
או יותר נכון האיש והשרירים:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
חממה יבן זונה!!

ד"א גם לי מגיע מזל טוב
אני שנתיים בשנה


מזל טוב יבן זונה!!!!!!!!!!
גם אתה בא היום?
סבבה בייבי אני נראה לי שם :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement