return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עזרה ....
View this Thread in Original format
luckystrike
חבר'ה מישהוא יודע איפה יש חנויות עודפים של חנויות כמו
"למטייל" "ריקושט"
וכל אלה ?

אני יודע שיש אחת ב"קידר סנטר" ברעננה אבל אם מישהוא יודע איפה יש
עוד זה יעזור לי .

ובלי קשר מישהוא יכול להמליץ על נעליים טובות עמידות מחממות ואטומות
למיים ?
Hell_Copter
מה עם טארגט?
נראה לי יחסית לריקושט זול שם
MASTERsplinter
לכל הרוחות..
זה בקיבוץ גבעת חיים..

חנות OUTLET
של כמעט כל מה שמייבאים לארץ

ונעליים יתאימו לך בדיוק לפי צרכי הטיול לכל אחד יש מה שמתאים לו

לי יש HYPO
של טרזטה
נעל מעולה אבל יקרה
ואפילו לא כל כך מתאימה לטיולים בארץ אבל הכל תלוי איפה..
luckystrike
עוד מישהוא?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
עוד מישהוא?


מורן יא כלב לאן אתה נוסע..?
סכם צבא אחי...
אנשים פה בקושי ראו אותך

ותפסיק לסנן!!

מתי השתחררת.?
איזה יום?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מתי השתחררת.?
איזה יום?


ראשון שעבר

מורן בוא לת"א תמצא ים חנויות כאלה
princess cc
למה אתה קונה פה??????
קנה בלונדון!
יש קריסמס סייל!
אין לך מושג איזה מחירים בריצפה
סע עם מה שיש לך וקנה שם!
ראסמי טמטום לקנות פה...!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by princess cc
למה אתה קונה פה??????
קנה בלונדון!
יש קריסמס סייל!
אין לך מושג איזה מחירים בריצפה
סע עם מה שיש לך וקנה שם!
ראסמי טמטום לקנות פה...!


אבל בת'כלס יותר יקר שם עד כמה שאני מכיר... לא ככה?
כמו קפריסין... כוס עמק על המטבע שלהם... כל פאונד קפריסאי שווה 10 שקל... :mad: :(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל בת'כלס יותר יקר שם עד כמה שאני מכיר... לא ככה?
כמו קפריסין... כוס עמק על המטבע שלהם... כל פאונד קפריסאי שווה 10 שקל... :mad: :(


לא יודע איך זה לגבי נעליים
אבל בוא נאמר מבחינת מחירי ציוד יותר זול שם בכ-20-40 אחוז מהארץ

cdj-1000 - 699 pound
hdj-1000 - 119 pound
vestax pcv-275 - 289 pound



דרך אגב
אמצע סוף ינואר...
התאריך שבו אני קונה ציוד
תהיו שם כשזה קורה..
luckystrike
quote:
Originally posted by princess cc
למה אתה קונה פה??????
קנה בלונדון!
יש קריסמס סייל!
אין לך מושג איזה מחירים בריצפה
סע עם מה שיש לך וקנה שם!
ראסמי טמטום לקנות פה...!


תודה, יש בזה משהוא וחשבתי על זה כבר אבל בסה"כ הכל
רועי צודק המטבע שלהם יקר נורא וזה לא כזה הבדל רציני
ובנוסף אני נוסע יותר בשביל לעבוד ולא בטוח
שיהיה לי זמן ללכת לעשות קניות כל כך ...
.:clown:

luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מורן יא כלב לאן אתה נוסע..?
סכם צבא אחי...
אנשים פה בקושי ראו אותך

ותפסיק לסנן!!

מתי השתחררת.?
איזה יום?


תאכלס אחי נהנתי מכל רגע!
היה שרות בסט - גם מעניין גם נתן לי המון (כולל עבודה לאזרחות ומקצוע) וגם עבר מהר יחסית ...

מה איתך אחי ?

אתה לא תאמין טומי נוסע איתי לחו"ל !
זוכר אותו מהטירונות ?
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
תאכלס אחי נהנתי מכל רגע!
היה שרות בסט - גם מעניין גם נתן לי המון (כולל עבודה לאזרחות ומקצוע) וגם עבר מהר יחסית ...


וואלה אחי ממש שמח בשבילך!!
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement