return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
וינילים ראשונים שהזמנתי!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by YuVaL
וככה אתה גם מפרנס ת'אנשים בארץ ולא בחו"ל...

:wtf:
סלח לי אבל למה זה בדיוק קשור???

אם כבר מדברים על זה אז על מה בדיוק אתה חייב לפרנס את אותו בעל הפאנקי פיש - מה הוא יוצר את הדברים שאתה קונה???
מן הסתם לא אז למה להגיד משהו שלא לעניין... :)
Shahar
יגאל נשמה מזל טוב על הקניה אבל תכלס במקום לזרוק כסף שאתה אומר שאתה חוסך וחוסך תחסוך גם ת180 שקל האלה לציוד שאתה מת לקנות
אחרי שיהיה לך פטיפון יהיה לך יותר קל להשיג 180 שקל לוינילים
קודם קנה פטיפון אחר כך תתחיל לבזבז על תקליטים

quote:
Originally posted by taltul
:wtf:
סלח לי אבל למה זה בדיוק קשור???

אם כבר מדברים על זה אז על מה בדיוק אתה חייב לפרנס את אותו בעל הפאנקי פיש - מה הוא יוצר את הדברים שאתה קונה???
מן הסתם לא אז למה להגיד משהו שלא לעניין... :)


כי בארץ המצב בקנטים
אז אם להביא למישו כמה שקלים עדיף למישו בארץ שמחזיק חנות איכותית ולעזור לו להמשיך להחזיק אותה
במקום לאיזה הולנדי מזדיין


ויובללללללל מזה
Serato Scratch
skelz
אם היית מחפש בגוגל היית יודע

זה כמו Final Scratch
:)

מערכת של Rane
ויש גם אופציה לשימוש בדיסקים :]
YuVaL
quote:
Originally posted by taltul
:wtf:
סלח לי אבל למה זה בדיוק קשור???

אם כבר מדברים על זה אז על מה בדיוק אתה חייב לפרנס את אותו בעל הפאנקי פיש - מה הוא יוצר את הדברים שאתה קונה???
מן הסתם לא אז למה להגיד משהו שלא לעניין... :)


שמע אחי, הוא לא יוצר את הדברים
אבל הוא מחזיק את החנות היחידה שקיימת בארץ לתקליטים
ולא ממש הולך לו... אני מבקר שם כמעט כל שבוע
תחשוב על זה
אם יותר יבואו ויותר יקנו אז התדירות של המשלוחים של דברים חדשים תגדל וככה יהיו עוד דברים חדשים וטובים שמגיעים לארץ וככה אנשים כמו אילן לא יצטרכו לקנות מחו"ל
זה מעגל אחי אין מה לעשות...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
שמע אחי, הוא לא יוצר את הדברים
אבל הוא מחזיק את החנות היחידה שקיימת בארץ לתקליטים
ולא ממש הולך לו... אני מבקר שם כמעט כל שבוע
תחשוב על זה
אם יותר יבואו ויותר יקנו אז התדירות של המשלוחים של דברים חדשים תגדל וככה יהיו עוד דברים חדשים וטובים שמגיעים לארץ וככה אנשים כמו אילן לא יצטרכו לקנות מחו"ל
זה מעגל אחי אין מה לעשות...


אני נותן לך את מילתי שבהזדמנות הראשונה אני קופץ וקונה שם 2-3 תקליטים
אני יגיע ויקנה אתצ ה2-3 הכי מעניינים שיש שם
מטרה נעלה לדעתי!

סטיבי אתה צודק בחלק מהנקודה שלך אבל כמו שיובל אמר וצדק לדעתי...
יש חנות תקליטים אחת שכזו בארץ...
כדאי שננסה לפחות לשמור על סיבת קיומה...
אני יזמין גם מחו"ל...
אבל אין סיבה לא לקנות גם אצלו אם יש לו תקליט שיכול לעניין אותי
DJ Alex E.
הלוואי שהיה לי אשראי כדי שאני אוכל לקנות וינילים
והלוואי שהיה לי הציוד בשביל שאני אוכל לשמוע תקליטים חחח
תאכלס ברגע שיהיה לי את האמצעים עוד כמה שנים,אני בלי ספק יקנה וינילים
אני יהיה כל כך גאה בויניל הראשון שלי :D :p :tongue2
clubsolutely
חחח
תתחדש למרות שהתקליטים לא לטעמי בכלל אבל תזהר אחי זה ממכר
שבוע שעבר הגעתי ל400 תקליט!

רשימה למטה בלינק!
Shahar
נראה לי לפני שהוא מגיע ל 400 כדאי שיקנה פטיפון למה משעמם לנגן תקליטים על האצבע
clubsolutely
זה בטוח.
מתחילים עם ציוד בקטנה כי ישר לקנות טכניקס זה כבד רצח
גם אני התחלתי עם סטנטונים ועכשיו אחרי שנתיים הצלחתי לקנות טכניקס עם
DJM600

;)
markfeldman
quote:
חחח
תתחדש למרות שהתקליטים לא לטעמי בכלל אבל תזהר אחי זה ממכר
שבוע שעבר הגעתי ל400 תקליט!

רשימה למטה בלינק!


סחתיין על האוסף....

Hell_Copter
וואלה אילן תתחדש על הוינילים החדשים שלך :)
סאנרייז כבוד!! :p
Shahar
quote:
Originally posted by clubsolutely
זה בטוח.
מתחילים עם ציוד בקטנה כי ישר לקנות טכניקס זה כבד רצח
גם אני התחלתי עם סטנטונים ועכשיו אחרי שנתיים הצלחתי לקנות טכניקס עם
DJM600

;)


סטנטון גם סבבה
בכל מקרה להתחיל לקנות תקליטים לפני שיש לך פטיפון זה דפוק חחח
1-2 סבבה
לא יותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement