|
וינילים ראשונים שהזמנתי!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
וככה אתה גם מפרנס ת'אנשים בארץ ולא בחו"ל...
|
:wtf:
סלח לי אבל למה זה בדיוק קשור???
אם כבר מדברים על זה אז על מה בדיוק אתה חייב לפרנס את אותו בעל הפאנקי פיש - מה הוא יוצר את הדברים שאתה קונה???
מן הסתם לא אז למה להגיד משהו שלא לעניין... :) |
|
|
| Shahar |
יגאל נשמה מזל טוב על הקניה אבל תכלס במקום לזרוק כסף שאתה אומר שאתה חוסך וחוסך תחסוך גם ת180 שקל האלה לציוד שאתה מת לקנות
אחרי שיהיה לך פטיפון יהיה לך יותר קל להשיג 180 שקל לוינילים
קודם קנה פטיפון אחר כך תתחיל לבזבז על תקליטים
| quote: | Originally posted by taltul
:wtf:
סלח לי אבל למה זה בדיוק קשור???
אם כבר מדברים על זה אז על מה בדיוק אתה חייב לפרנס את אותו בעל הפאנקי פיש - מה הוא יוצר את הדברים שאתה קונה???
מן הסתם לא אז למה להגיד משהו שלא לעניין... :) |
כי בארץ המצב בקנטים
אז אם להביא למישו כמה שקלים עדיף למישו בארץ שמחזיק חנות איכותית ולעזור לו להמשיך להחזיק אותה
במקום לאיזה הולנדי מזדיין
ויובללללללל מזה
Serato Scratch |
|
|
| skelz |
אם היית מחפש בגוגל היית יודע
זה כמו Final Scratch
:)
מערכת של Rane
ויש גם אופציה לשימוש בדיסקים :] |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by taltul
:wtf:
סלח לי אבל למה זה בדיוק קשור???
אם כבר מדברים על זה אז על מה בדיוק אתה חייב לפרנס את אותו בעל הפאנקי פיש - מה הוא יוצר את הדברים שאתה קונה???
מן הסתם לא אז למה להגיד משהו שלא לעניין... :) |
שמע אחי, הוא לא יוצר את הדברים
אבל הוא מחזיק את החנות היחידה שקיימת בארץ לתקליטים
ולא ממש הולך לו... אני מבקר שם כמעט כל שבוע
תחשוב על זה
אם יותר יבואו ויותר יקנו אז התדירות של המשלוחים של דברים חדשים תגדל וככה יהיו עוד דברים חדשים וטובים שמגיעים לארץ וככה אנשים כמו אילן לא יצטרכו לקנות מחו"ל
זה מעגל אחי אין מה לעשות... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
שמע אחי, הוא לא יוצר את הדברים
אבל הוא מחזיק את החנות היחידה שקיימת בארץ לתקליטים
ולא ממש הולך לו... אני מבקר שם כמעט כל שבוע
תחשוב על זה
אם יותר יבואו ויותר יקנו אז התדירות של המשלוחים של דברים חדשים תגדל וככה יהיו עוד דברים חדשים וטובים שמגיעים לארץ וככה אנשים כמו אילן לא יצטרכו לקנות מחו"ל
זה מעגל אחי אין מה לעשות... |
אני נותן לך את מילתי שבהזדמנות הראשונה אני קופץ וקונה שם 2-3 תקליטים
אני יגיע ויקנה אתצ ה2-3 הכי מעניינים שיש שם
מטרה נעלה לדעתי!
סטיבי אתה צודק בחלק מהנקודה שלך אבל כמו שיובל אמר וצדק לדעתי...
יש חנות תקליטים אחת שכזו בארץ...
כדאי שננסה לפחות לשמור על סיבת קיומה...
אני יזמין גם מחו"ל...
אבל אין סיבה לא לקנות גם אצלו אם יש לו תקליט שיכול לעניין אותי |
|
|
| DJ Alex E. |
הלוואי שהיה לי אשראי כדי שאני אוכל לקנות וינילים
והלוואי שהיה לי הציוד בשביל שאני אוכל לשמוע תקליטים חחח
תאכלס ברגע שיהיה לי את האמצעים עוד כמה שנים,אני בלי ספק יקנה וינילים
אני יהיה כל כך גאה בויניל הראשון שלי :D :p :tongue2 |
|
|
| clubsolutely |
חחח
תתחדש למרות שהתקליטים לא לטעמי בכלל אבל תזהר אחי זה ממכר
שבוע שעבר הגעתי ל400 תקליט!
רשימה למטה בלינק! |
|
|
| Shahar |
| נראה לי לפני שהוא מגיע ל 400 כדאי שיקנה פטיפון למה משעמם לנגן תקליטים על האצבע |
|
|
| clubsolutely |
זה בטוח.
מתחילים עם ציוד בקטנה כי ישר לקנות טכניקס זה כבד רצח
גם אני התחלתי עם סטנטונים ועכשיו אחרי שנתיים הצלחתי לקנות טכניקס עם
DJM600
;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חחח
תתחדש למרות שהתקליטים לא לטעמי בכלל אבל תזהר אחי זה ממכר
שבוע שעבר הגעתי ל400 תקליט!
רשימה למטה בלינק! |
סחתיין על האוסף.... |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אילן תתחדש על הוינילים החדשים שלך :)
סאנרייז כבוד!! :p |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
זה בטוח.
מתחילים עם ציוד בקטנה כי ישר לקנות טכניקס זה כבד רצח
גם אני התחלתי עם סטנטונים ועכשיו אחרי שנתיים הצלחתי לקנות טכניקס עם
DJM600
;) |
סטנטון גם סבבה
בכל מקרה להתחיל לקנות תקליטים לפני שיש לך פטיפון זה דפוק חחח
1-2 סבבה
לא יותר |
|
|
|
|