return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
וינילים ראשונים שהזמנתי!!
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב חברים לפני כשבועיים וחצי הזמנתי מקמיקל רקורדס מספר וינילים ראשונים
והיום סוף סוף בשעה טובה הם הגיעו אלי...
אז הנה רשימת הוינילים שהזמנתי וקיבלתי היום
בעוד חודש וחצי יהיה לי גם על מה לנגן אותם
(כן אני כמעט סגור על זה שאני קונה גם פטיפון אחד)

Guy Gerber - Stoppage time [original mix / dave gardner &
saharz haoman 17 mix] [Bedrock]

Goldenscan - Sunrise [ronski speed remix / pulser 6am remix]
[Euphonic]

Rusch & Murray - The Promise [original mix /ronski speed remix]
[Anjunabeats]

DJ Tab - Verso / Radiate E.P. [Anjunabeats]
skelz
בחירות טובות
קטגורית הטראנס אחלה!
תתחדש :)
ואם אתה ממשיך בזה.. שיהיה בהצלחה
sh33p
מזל טוב!

כמה עולה כל ויניל ביחד עם המשלוח?
taltul
טוב אחי אני רואה שרצית לעשות הפתעה או משהו כזה למה כי רק היום דיברנו איתך ולא אמרת מילה לגבי כל ההזמנה הזאת...

בכל מקרה תתחדש ותקנה כבר את הציוד שתוכל להרגיש את הצמרמורת האמיתי שמרגיש כל די ג'י שמנגן עם טקליטים... :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
טוב אחי אני רואה שרצית לעשות הפתעה או משהו כזה למה כי רק היום דיברנו איתך ולא אמרת מילה לגבי כל ההזמנה הזאת...

בכל מקרה תתחדש ותקנה כבר את הציוד שתוכל להרגיש את הצמרמורת האמיתי שמרגיש כל די ג'י שמנגן עם טקליטים... :)


טלטולי הזמנתי כבר לפני שבועיים וחצי
היום אחרי הצהריים הודיע לי שזה הגיע...
הגעתי הביתה וראיתי את זה
התמלאתי אושר

לגבי מחיר
אני יתרגם מחירים לשקלים
ככה המשלוח הוא סיפור יקר
קרוב ל-50 ש"ח לכן אני ממליץ למי שרוצה להזמין
שיזמין 7-8 במכה...

לגבי הוינילים מחירים נעים בטווח מחירים של
40-60 שקל
אבל היה מבצע בכמיקל
ככה ששלוש מתוך ה-ארבע עלו לי שלושתם בסה"כ
פחות מ-75 שקל!!
יעני כל אחד 25 שקל...
סה"כ 4 וינילים עלות כוללת כולל משלוח
160 שקל
שזה אני חושב מחיר מצוין
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טלטולי הזמנתי כבר לפני שבועיים וחצי
היום אחרי הצהריים הודיע לי שזה הגיע...
הגעתי הביתה וראיתי את זה
התמלאתי אושר

לגבי מחיר
אני יתרגם מחירים לשקלים
ככה המשלוח הוא סיפור יקר
קרוב ל-50 ש"ח לכן אני ממליץ למי שרוצה להזמין
שיזמין 7-8 במכה...

לגבי הוינילים מחירים נעים בטווח מחירים של
40-60 שקל
אבל היה מבצע בכמיקל
ככה ששלוש מתוך ה-ארבע עלו לי שלושתם בסה"כ
פחות מ-75 שקל!!
יעני כל אחד 25 שקל...
סה"כ 4 וינילים עלות כוללת כולל משלוח
160 שקל
שזה אני חושב מחיר מצוין

WOW
bargain of the month!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
WOW
bargain of the month!!!

סוף ינואר אני מתכנן הזמנה של 6-7 וינילים...
משיוכל להתחיל להראות כתחילתו של אוסף...:)
Shahar
עזוב להזמין מחול
באיזה שעה קרמבו סוגרים תחנות?:D
skelz
חחחח בקרמבו אין חומר מעודכן אז גם אין טעם לקחת משם
עד שמשהו מגיע לשם הקטע כבר יוצא מהאופנה :(
Viperon
http://www.juno.co.uk/

יותר טוב לדעתי

taltul
quote:
Originally posted by Viperon
http://www.juno.co.uk/

יותר טוב לדעתי

וואללה ומה אתה אומר על זה:
    Payment methods
    We accept Visa, Delta, Switch, Mastercard, Solo, Eurocard and JCB cards. Please note that we do not currently accept cheques, money orders, bank transfers or the following cards: American Express, Visa Electron, Maestro or Diners Club


כמו כן המחירים הם בפאונדים אז...
Star
אילן שיהיה בהצלחה עכשיו אתה תרגיש את האיכות האמיתית שבין האינטרנט לבין תקליט אמיתי
עכשיו תתחיל להחזיק ביד פלסטיק שחור תריח אותו כל פעם מחדש ושיגיע לך הזמנה מהדואר שיש לך חבילה תתמלא אושר וישר תרוץ לדואר
שתחזיק את התקליט אתה תרגיש שאתה מחזיק יצירה ממש ואפילו תשמע אותו 60 פעם גם בעוד שנה כי שאתה מוריד מהרשת אתה שומע אולי 10 פעמים ועובר להורדה הבאה
אז שיהיה במזל והלוואי שהשוק של הקניות יגדל ככה יהיה יותר טוב
(ו......(תזהר זה ממכר:crazy: :crazy: :crazy:

ואם אתה צריך עזרה או המלצה על תקליט שלח הודעה :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement