|
וינילים ראשונים שהזמנתי!!
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טוב חברים לפני כשבועיים וחצי הזמנתי מקמיקל רקורדס מספר וינילים ראשונים
והיום סוף סוף בשעה טובה הם הגיעו אלי...
אז הנה רשימת הוינילים שהזמנתי וקיבלתי היום
בעוד חודש וחצי יהיה לי גם על מה לנגן אותם
(כן אני כמעט סגור על זה שאני קונה גם פטיפון אחד)
Guy Gerber - Stoppage time [original mix / dave gardner &
saharz haoman 17 mix] [Bedrock]
Goldenscan - Sunrise [ronski speed remix / pulser 6am remix]
[Euphonic]
Rusch & Murray - The Promise [original mix /ronski speed remix]
[Anjunabeats]
DJ Tab - Verso / Radiate E.P. [Anjunabeats] |
|
|
| skelz |
בחירות טובות
קטגורית הטראנס אחלה!
תתחדש :)
ואם אתה ממשיך בזה.. שיהיה בהצלחה |
|
|
| sh33p |
מזל טוב!
כמה עולה כל ויניל ביחד עם המשלוח? |
|
|
| taltul |
טוב אחי אני רואה שרצית לעשות הפתעה או משהו כזה למה כי רק היום דיברנו איתך ולא אמרת מילה לגבי כל ההזמנה הזאת...
בכל מקרה תתחדש ותקנה כבר את הציוד שתוכל להרגיש את הצמרמורת האמיתי שמרגיש כל די ג'י שמנגן עם טקליטים... :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
טוב אחי אני רואה שרצית לעשות הפתעה או משהו כזה למה כי רק היום דיברנו איתך ולא אמרת מילה לגבי כל ההזמנה הזאת...
בכל מקרה תתחדש ותקנה כבר את הציוד שתוכל להרגיש את הצמרמורת האמיתי שמרגיש כל די ג'י שמנגן עם טקליטים... :) |
טלטולי הזמנתי כבר לפני שבועיים וחצי
היום אחרי הצהריים הודיע לי שזה הגיע...
הגעתי הביתה וראיתי את זה
התמלאתי אושר
לגבי מחיר
אני יתרגם מחירים לשקלים
ככה המשלוח הוא סיפור יקר
קרוב ל-50 ש"ח לכן אני ממליץ למי שרוצה להזמין
שיזמין 7-8 במכה...
לגבי הוינילים מחירים נעים בטווח מחירים של
40-60 שקל
אבל היה מבצע בכמיקל
ככה ששלוש מתוך ה-ארבע עלו לי שלושתם בסה"כ
פחות מ-75 שקל!!
יעני כל אחד 25 שקל...
סה"כ 4 וינילים עלות כוללת כולל משלוח
160 שקל
שזה אני חושב מחיר מצוין |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טלטולי הזמנתי כבר לפני שבועיים וחצי
היום אחרי הצהריים הודיע לי שזה הגיע...
הגעתי הביתה וראיתי את זה
התמלאתי אושר
לגבי מחיר
אני יתרגם מחירים לשקלים
ככה המשלוח הוא סיפור יקר
קרוב ל-50 ש"ח לכן אני ממליץ למי שרוצה להזמין
שיזמין 7-8 במכה...
לגבי הוינילים מחירים נעים בטווח מחירים של
40-60 שקל
אבל היה מבצע בכמיקל
ככה ששלוש מתוך ה-ארבע עלו לי שלושתם בסה"כ
פחות מ-75 שקל!!
יעני כל אחד 25 שקל...
סה"כ 4 וינילים עלות כוללת כולל משלוח
160 שקל
שזה אני חושב מחיר מצוין |
WOW
bargain of the month!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
WOW
bargain of the month!!! |
סוף ינואר אני מתכנן הזמנה של 6-7 וינילים...
משיוכל להתחיל להראות כתחילתו של אוסף...:) |
|
|
| Shahar |
עזוב להזמין מחול
באיזה שעה קרמבו סוגרים תחנות?:D |
|
|
| skelz |
חחחח בקרמבו אין חומר מעודכן אז גם אין טעם לקחת משם
עד שמשהו מגיע לשם הקטע כבר יוצא מהאופנה :( |
|
|
| taltul |
וואללה ומה אתה אומר על זה:
Payment methods
We accept Visa, Delta, Switch, Mastercard, Solo, Eurocard and JCB cards. Please note that we do not currently accept cheques, money orders, bank transfers or the following cards: American Express, Visa Electron, Maestro or Diners Club
כמו כן המחירים הם בפאונדים אז... |
|
|
| Star |
אילן שיהיה בהצלחה עכשיו אתה תרגיש את האיכות האמיתית שבין האינטרנט לבין תקליט אמיתי
עכשיו תתחיל להחזיק ביד פלסטיק שחור תריח אותו כל פעם מחדש ושיגיע לך הזמנה מהדואר שיש לך חבילה תתמלא אושר וישר תרוץ לדואר
שתחזיק את התקליט אתה תרגיש שאתה מחזיק יצירה ממש ואפילו תשמע אותו 60 פעם גם בעוד שנה כי שאתה מוריד מהרשת אתה שומע אולי 10 פעמים ועובר להורדה הבאה
אז שיהיה במזל והלוואי שהשוק של הקניות יגדל ככה יהיה יותר טוב
(ו......(תזהר זה ממכר:crazy: :crazy: :crazy:
ואם אתה צריך עזרה או המלצה על תקליט שלח הודעה :D |
|
|
|
|