|
Skazi i Malmö
|
View this Thread in Original format
| Andreas.H |
Vi bjuder på lite fest på trettondagsafton.
Lineup
SKAZI dj set(Shaffel rec, Israel)
GEN.6 (Creon rec.)
SEKAS (STP)
I vinylbaren lirar IRIX (STP) progg hela kvällen.
var: KB
ålder: 18 (ny ålder)
entré: 80 innan 12, därefter 100:-
Inget förköp så kom i tid.
www.kulturbolaget.se
Flyer kommer inom kort. |
|
|
| Snakebyte |
| Vilken dag är trettondagsaftn? |
|
|
| CJ InterCity |
5 januari
"vi bjuder på lite fest" - skulle det inte vara gratis då?:tongue2 |
|
|
| Andreas.H |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
5 januari
"vi bjuder på lite fest" - skulle det inte vara gratis då?:tongue2 |
Hehe, Hur ska jag ta mig ur det här? :D
Vi bjuder på festen men du får betala entrén? ;)
Ny ålder och pris överst. |
|
|
| CJ InterCity |
| allright... du har övertygat mig :p |
|
|
| CJ InterCity |
någon som kommer ikväll då?
jag ska dit utan tvekan, med 3-4 pers. Årets första edm fest i Malmö ju:gsmile: |
|
|
| RebeL9 |
när tar man hit någon bättre än gitarrbögen Skazi?
finns ju sjukt många bättre psyproducenter än honom :(
Verkar som svenska stampfjortiskåren bara känner till Skazi och Infected Mushroom |
|
|
| Amplifire |
| quote: | Originally posted by RebeL9
när tar man hit någon bättre än gitarrbögen Skazi?
finns ju sjukt många bättre psyproducenter än honom :(
Verkar som svenska stampfjortiskåren bara känner till Skazi och Infected Mushroom |
Positiv som vanligt? Now shut up! |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Amplifire
Positiv som vanligt? Now shut up! |
:rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
| okej... SKAZI sög stort, som väntat :p men herren som spelade först, och damen som avslutade natten var totalt fantastiska! dessutom stöter man på Sztation & Bitchen... så det var total katastrof!! nej skojar, det var ju hur kul som helst :D |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
okej... SKAZI sög stort, som väntat :p men herren som spelade först, och damen som avslutade natten var totalt fantastiska! dessutom stöter man på Sztation & Bitchen... så det var total katastrof!! nej skojar, det var ju hur kul som helst :D |
Damen du syftar på heter Paulina ( gen6 ) och lirar skön full-on.
Sett henne flera ggr bla på docklands ( moonflower festerna ) om någon kommer ihåg dom? |
|
|
| CJ InterCity |
| just det ja, GEN6 var det :) trevligt trevligt!:D |
|
|
|
|