return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Skazi i Malmö
View this Thread in Original format
Andreas.H
Vi bjuder på lite fest på trettondagsafton.




Lineup

SKAZI dj set(Shaffel rec, Israel)
GEN.6 (Creon rec.)
SEKAS (STP)

I vinylbaren lirar IRIX (STP) progg hela kvällen.

var: KB
ålder: 18 (ny ålder)
entré: 80 innan 12, därefter 100:-

Inget förköp så kom i tid.

www.kulturbolaget.se

Flyer kommer inom kort.
Snakebyte
Vilken dag är trettondagsaftn?
CJ InterCity
5 januari

"vi bjuder på lite fest" - skulle det inte vara gratis då?:tongue2
Andreas.H
quote:
Originally posted by CJ InterCity
5 januari

"vi bjuder på lite fest" - skulle det inte vara gratis då?:tongue2


Hehe, Hur ska jag ta mig ur det här? :D

Vi bjuder på festen men du får betala entrén? ;)


Ny ålder och pris överst.
CJ InterCity
allright... du har övertygat mig :p
CJ InterCity
någon som kommer ikväll då?

jag ska dit utan tvekan, med 3-4 pers. Årets första edm fest i Malmö ju:gsmile:
RebeL9
när tar man hit någon bättre än gitarrbögen Skazi?
finns ju sjukt många bättre psyproducenter än honom :(
Verkar som svenska stampfjortiskåren bara känner till Skazi och Infected Mushroom
Amplifire
quote:
Originally posted by RebeL9
när tar man hit någon bättre än gitarrbögen Skazi?
finns ju sjukt många bättre psyproducenter än honom :(
Verkar som svenska stampfjortiskåren bara känner till Skazi och Infected Mushroom

Positiv som vanligt? Now shut up!
RebeL9
quote:
Originally posted by Amplifire
Positiv som vanligt? Now shut up!


:rolleyes:
CJ InterCity
okej... SKAZI sög stort, som väntat :p men herren som spelade först, och damen som avslutade natten var totalt fantastiska! dessutom stöter man på Sztation & Bitchen... så det var total katastrof!! nej skojar, det var ju hur kul som helst :D

lonne
quote:
Originally posted by CJ InterCity
okej... SKAZI sög stort, som väntat :p men herren som spelade först, och damen som avslutade natten var totalt fantastiska! dessutom stöter man på Sztation & Bitchen... så det var total katastrof!! nej skojar, det var ju hur kul som helst :D


Damen du syftar på heter Paulina ( gen6 ) och lirar skön full-on.
Sett henne flera ggr bla på docklands ( moonflower festerna ) om någon kommer ihåg dom?
CJ InterCity
just det ja, GEN6 var det :) trevligt trevligt!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement