return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Weekend 04/12 (pg. 3)
View this Thread in Original format
TOR
gisteren is het nogal laat geworden :o rustig avondje nu.. Electronic Elements show op ETS-Global :)
Nyah
Plannen voor dit weekend...
Gister geluierd, in bed gelegen en wat afleveringen van Stargate gezien.
Vandaag, aan thesis werken, wat interessante lectuur van ondernemingstrategie doornemen en rond 8u naar Monika thuis, avondje Risk :toothless
Morgen, lang slapen en dan werken... En das dan mijn weekend zowat.

Ow ja, btw, Gert
quote:
Kwou zelfs terug gaan werken, zo ziek was ik

Ziek gaan werken is levensgevaarlijk (De Morgen; 30/11/2004)

Werknemers die ondanks ziekte toch gaan werken, riskeren minder lang te leven. Dit blijkt volgens de Britse openbare omroep BBC uit nieuw wetenschappelijk onderzoek.
Het University College in Londen stelde in een studie bij 10.000 ambtenaren vast dat werknemers die toch bleven werken als ze ziek waren dubbel zo vaak een hartziekte hadden. Zelfs werken met een verkoudheid kan schadelijk zijn, zo stelden de onderzoekers vast. Verantwoordelijk voor het hoger risico op hartziekten is de stress op het werk terwijl je ziek bent. De projectleider Michael Marmot benadrukte dat werknemers zich niet bewust zijn van de schade die zij zichzelf toebrengen. "Vele mensen dwingen zichzelf te gaan werken wanneer ze zich niet goed voelen en hebben weinig inzicht in de gevolgen. Zij kunnen hun eigen dood bespoedigen"
Tiger777
Lol...
"Ambtenaren", "stress" en "werken" in 1 artikel :toothless

(Ik hoop dat hier geen ambtenaren zitten :p )
djcresto
quote:
Originally posted by Nyah

Ow ja, btw, Gert

Ziek gaan werken is levensgevaarlijk (De Morgen; 30/11/2004)

Werknemers die ondanks ziekte toch gaan werken, riskeren minder lang te leven. Dit blijkt volgens de Britse openbare omroep BBC uit nieuw wetenschappelijk onderzoek.
Het University College in Londen stelde in een studie bij 10.000 ambtenaren vast dat werknemers die toch bleven werken als ze ziek waren dubbel zo vaak een hartziekte hadden. Zelfs werken met een verkoudheid kan schadelijk zijn, zo stelden de onderzoekers vast. Verantwoordelijk voor het hoger risico op hartziekten is de stress op het werk terwijl je ziek bent. De projectleider Michael Marmot benadrukte dat werknemers zich niet bewust zijn van de schade die zij zichzelf toebrengen. "Vele mensen dwingen zichzelf te gaan werken wanneer ze zich niet goed voelen en hebben weinig inzicht in de gevolgen. Zij kunnen hun eigen dood bespoedigen"

die ga ik zeker onthouden :D :D :D
Eagle`
Gistere weer overal wa gezeten en oek nerges, 3 patrijzen, kelt, jeugdhuis in leeuw, Square (tis nog stoemer als vroeger). En den barre wa late racen met mijn voiture. Weinig tot geen klote te doen, moja das met die exames vant tmiddelbaar peisk. Uiteindelijk weer terug na de 3 en dan avond zat er op.

Ce soir, keer passeren in de kelt normaal

edit:Morge weer verder werke voort school, dezen achternoen al ne ganse tijd weer bezig gezeten aan anlyse

edit2: misa hungry
pooley
Illusion deze avond, yeej !
wiiwii
pooley
Maar met 2, de andere zijn gisteren overvallen geweest, protefeuille met alles in kwijt.
Minder maja :)
pooley
Vroeg thuis maar twas weer super goed. Morgen foto's + veeeel fimpkes online zetten ;x
eieregooie
quote:
Originally posted by Xilver
Nah, don't worry :D

LOL :toothless
FUSyke
quote:
Originally posted by pooley
Vroeg thuis maar twas weer super goed. Morgen foto's + veeeel fimpkes online zetten ;x

Kun je enkele tracks opnoemen die gisteren gedraaid zijn geweest?

kirstolas
quote:
Originally posted by pooley

Hebt gij op een bepaald moment ne foto getrokken van een meisje die aan het dansen was op één van de podiums? Ik stond er juist achter dus misschien staat mijne lelijke kop nog op de foto. Mmm, i'm excited now to see those pics.

Ik moet trouwens zeggen dat illusion verassend goed was. Degelijke muziek, veel trance soms wel beetje typische illusion-boenk maar ne zeer geslaagde avond voor de rest. Ah ben toch blij dat het terug open is, na 1,5 jaar enkel the room gedaan te hebben.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
Niemand goesting om ne nacht DVD's te komen zien zaterdag :) Vriendin zit twee weken op verlof in Senegal, dus heb't kot voor mij alleen...

en ik ben zo eenzaam *bleit*

En veel DVD's dat we gezien hebben, ni gewoon! :toothless :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement