return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Weekend 04/12
View this Thread in Original format
Hydra
De wekelijkse (weekendelijkse?) thread. Waar ga je uit deze vrijdag of zaterdag?
Ikzelf weet het nog niet :)
Dark Apostle
Vrijdag ga ik met mijn vriendin naar The Incredibels zien, zaterdag werk ik tot 22 in Quick en zondag ook...tof weekend, eind december geef ik er de brui aan
Jasperovitsj
Zaterdagavond gaan zaalvoetballen, en daarna zie ik wel wat er nog gebeurt. Maar nog veel schoolwerk te doen, dus ik vrees dat ik niet meer ga uitgaan...
Pumaz
Ik ga naar de zee :D
pooley
Kweet het nog ni, zou zaterdag illusion of de vrijdag zelfs zien zitten.
Ofwel de zaterdag, the magical flying thunderbirds :))
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz

cool. waar?
_Jedi
.. vrijdag morgen, vrij beetje shoppen, en 's avonds mss op stap met ne kameraad.

.. zaterdag - TWA Attituned Party - Tropicana 2 Rooms - Room 1 Groove, club, house, disco, lounge, retro trance/ Room 2 = Hardtrance, Hardhouse

Of

Illusion Re:Opening weekend day 2
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Pumaz

Ik woon aan de zee :p
't Wordt weer chillen van't weekend wat uitgaan betreft. Ik verlang achter mijn diploma :whip:
Xilver
Niemand goesting om ne nacht DVD's te komen zien zaterdag :) Vriendin zit twee weken op verlof in Senegal, dus heb't kot voor mij alleen...

en ik ben zo eenzaam *bleit*
Kaidreas
vrijdag... cafe het anker.. :D the crazy crew party. kijk er al naar uit.

en zaterdag ws shoppen in anvers in de namiddag en 's avonds weet ik het nog nie

Gladius
pfff wa is da hier allemaal met da shoppen seg? Zijn der nog gewoon mannen die int weekend voetballen ofzow? =p

Tom: ik wil wel filmpje komen zien =)
Meltoz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zaterdagavond gaan zaalvoetballen, en daarna zie ik wel wat er nog gebeurt. Maar nog veel schoolwerk te doen, dus ik vrees dat ik niet meer ga uitgaan...

Vrijdagavond plaatjes kopen in de vlugte, dan naar m'n vriendin in Kapellen, rustig avondje... Zaterdag, 't stad (Antwerpen) in en 's avonds moe'k gaan voetballen, maar schoolwerk heb'k ni meer dus bibi'ke héél happy :D en Zondag me m'n vriendin gaan oefenen vo autorijden want zij heeft de 21ste examen en dan zondagavond naar Bryan Adams in Vorst vo m'n vriendin e plezier te doen :) Zie ze namelijk nogal graag, daarmee ;) :D Ma denk da er hier nog verschillende zijn, die hun meiske wreed graag zien ;) !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement