|
Asot 2004 Top 20 Vote (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| clubsolutely |
המקום הראשון שלי בלי שום ספק כבר נקבע בחודש מרץ!
1 - Matt Darey - Nocturnal Delight (Sandler Remix) |
|
|
| Glenn-Holmes |
שיטת ההצבעה השתנתה משנים קודמות...
שנים קודמות היתה רשימה של כל הקטעים שנוגנו בתוכנית במהלך השנה
ורק מקטעים שארמין ניגן ניתן היה לבחור
אי לכך ובהתאם לזאת גם הרשימה שלי תורכב מקטעים שנוגנו אצל ארמין בלבד....
יקח לי זמן להחליט
אבי
מקום ראשון אני לא מסכים אבל תשמע לכל אחד יש איזה קטע שתפס אותו ממש חזק ואני יכול להבין את זה
בכל מקרה קטע טוב אני חושב אבל שאני ימצא חמש שאהבתי יותר כמו למשל הקטע השני שבחרת
הקטע השלישי שבחרת
וגם הקטע הרביעי
לגבי האבאנה שוב קטע מצוין ממש אהבתי אותו אבל בוחרים רק 5
אני חושב שיש כאלה שאהבתי יותר
ועוד שיקול אצלי
ridgewalkers feat el - find (andy moor remix)
נדמה לי שכולם יודעים כבר שזה אחד משלושת הקטעים של השנה שלי
אבל ארמין ניגן אותו תמיד בבי פי אם גבוה מדי ולכן אני לא חושב שראוי שאני יבחר בו לאור משארמין עשה איתו...
והנה זכיתם לדבר ביקורת ממני על ארמין
כן יש גם חיה כזאתי |
|
|
| yaman |
לדעתי טראק שרוצה להיות טראק השנה חיייב שיהיה בו וואקל וחייב אבל חייב רמיקס מאחד הגדולים כמו ארמין טיאסטו או קןרסטן
לא יעזור.....
ל Bo one on Erth
אין שום דבר מיוחד....
הוא ריגש גמו as the rush comes?????????/
או סאוטרן סאן?????.?
בכלללללל לאאא
אם הוא היה מרגש טראק שווה אני מאמין שארמין או טיאסטו או לפחות אוקנפולד היו עושים לו רמיקס |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
לדעתי טראק שרוצה להיות טראק השנה חיייב שיהיה בו וואקל וחייב אבל חייב רמיקס מאחד הגדולים כמו ארמין טיאסטו או קןרסטן
לא יעזור.....
ל Bo one on Erth
אין שום דבר מיוחד....
הוא ריגש גמו as the rush comes?????????/
או סאוטרן סאן?????.?
בכלללללל לאאא
אם הוא היה מרגש טראק שווה אני מאמין שארמין או טיאסטו או לפחות אוקנפולד היו עושים לו רמיקס |
יאמאן
אתה מוכן להפסיק לבלבל במוח ולפני שאתה מזלזל בטראק שרבים רבים התרגשו ועדיין מתרגשים לשמוע אותו תקדיש טיפה מחשבה למה שאתה כותב?
דרך אגב המסקנה המטומטמת שלך שטראק השנה חייב רמיקס של טיאסטו ארמין או "לפחות" אוקנפולד קובעת חד משמעית שאסור לך להצביע לטראק השנה כי מבחינתך אין כזה מאחר והחברה הנ"ל בחרו שלא לעשות כמעט רמיקסים השנה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by yaman
לדעתי טראק שרוצה להיות טראק השנה חיייב שיהיה בו וואקל וחייב אבל חייב רמיקס מאחד הגדולים כמו ארמין טיאסטו או קןרסטן
לא יעזור.....
ל Bo one on Erth
אין שום דבר מיוחד....
הוא ריגש גמו as the rush comes?????????/
או סאוטרן סאן?????.?
בכלללללל לאאא
אם הוא היה מרגש טראק שווה אני מאמין שארמין או טיאסטו או לפחות אוקנפולד היו עושים לו רמיקס
יאמאן
אתה מוכן להפסיק לבלבל במוח ולפני שאתה מזלזל בטראק שרבים רבים התרגשו ועדיין מתרגשים לשמוע אותו תקדיש טיפה מחשבה למה שאתה כותב?
דרך אגב המסקנה המטומטמת שלך שטראק השנה חייב רמיקס של טיאסטו ארמין או "לפחות" אוקנפולד קובעת חד משמעית שאסור לך להצביע לטראק השנה כי מבחינתך אין כזה מאחר והחברה הנ"ל בחרו שלא לעשות כמעט רמיקסים השנה |
תשמע אילן, יש משהו במה שהוא אומר.
אבל זו החלטה גורפת מידי.
חוץ מזה שמה שהוא מתאר - עצוב מאוד !!! |
|
|
| Shahar |
וואלה לא זוכר מה הצבעתי אני זוכר אבל היה שם
satellite
whiteroom
surrender
love comes again (mark norman mix)
ונראה לי גם
thrillseekers - syn.... (ferry mix) |
|
|
| Segev |
טוב אז הנה הבחירה שלי השקעתי דיי הרבה להגיע בשבלה אני מקווה שאני לא יתחרט עשיתי רשימה של כל השמות שזכורים לי כטובים ואז התחלתי לשמוע את הכל ולסנן לאט לאט צמצמתי את הרשימה עד שהגעתי ל 20 ואז התחיל להיות קשה לבחור.
1. Above and Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresden Remix)
לא היה לי ספק בכלל שזה הולך להיות שיר השנה בשבילי איך ששמעתי אותו בפעם הראשונה ביום הולדת של טראנספיר רדיו בסט של גבריאל ודרנזדן מרגש סוחף מפוש מושלם בישבילי!!
2. Adam White and Andy Moor Presents Whiteroom - The White Room
ללא ספק אחד הקטעים שעשו לי את השנה לא פחות יפה מאך אחד על הארץ אבל במקום השני אצלי
3. Dreas Pres. Havannah - Havannah
דיברנו על סוחף זה השם השני של הקטע הזה אני יכול לשבת לשמוע אותו עוד ועוד והוא פשוט יפה כמו בפעם הראשונה
4. Reflekt Feat Deline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix)
כמו שאסור לשכוח את הישנים אסור לשכוח את החדשים!!
איך ששמעתי את זה פעם ראשונה שארמין ניגן את זה ב 99 ממש רגע לפני שהוא הגיע לדום..
ישר ידעתי שזה הולך להיות ברשימה שלי!!!
5. Nu Nrg - Free Fall
אין לי הרבה מה להרחיב פשוט יפה!!
קטעים שלא בחרתי..
Solid Globe - Sahara
Whirlpool - Under The Sun (Solarstone Remix)
אין ספק שמגיע להם מקום לפחות ב 10 הראשונים אבל מה לעשות אפשר לבחור רק 5 |
|
|
| YO-I |
שנת 2004 הייתה השנה שבה חזרתי למקורות אחרי הפסקה ארוכה והמקורות אצלי זה הקלאב טראנס
אחרי הפוגה קלה מההאוס והפרוגרסיב האוס, מצאתי את עצמי בשנה הזאת עמוק בתוך המוזיקה של ארמין, מרקוס ושות', ללא ספק מה שתרם לכך היו התוכניות של ארמין, אבוב אנד ביונד ומרקוס שולץ
הבחירה לא קלה כי היו עשרות קטעים מדהימים שכששמעתי אותם תפסתי את הראש, אבל למרות זאת, הנה הבחירה שלי
1. Adam White and Andy Moor Presents Whiteroom - The White Room
ששמעתי אותו לראשונה זה היה בתוכנית של אבוב אנד ביונד, תפסתי את הראש ונדהמתי, אחרי התוכנית ניסתי לקבל כל פיסת מידע על הטראק הזה, לימים הבנתי שזה של אדם וויט ואנדי מור, הסאונד, ההוקאל, הכל ריגש אותי, טראק השנה שלי
2.Tilt - The World Doesn't Know
פארקס אנד ווילסון חוזרים וחוזרים בגדול, האלילים שלי, ההרכב שהפך אותי לפני כמה שנים עם טראקים מדהים, חזרו עם הטראק המהפנט הזה שהמלודיות שיש שם פשוט תאווה לאוזניים, אחרי הטראק הזה אני מחכה לאלבום שבטוח יהיה אחד הגדולים ב2005
3.Signum - The Timelord
טראק פשוט מושלם, אחד הטראקים שהכי הרבה חיכיתי לו שארמין ינגן כאן בפעם האחרונה שהוא ביקר אותנו,הלוואי עלינו עוד קטעים כאלו
4.Adam White - Ballerina
לטראק הזה התוועדתי לראשונה במועדון הדום וכן, שוב ארמין אחראי לזה, באמצע הסט שלו, אני הולך לקנות לי לשתות, זו הייתה הפעם היחידה באותו הערב שלא עמדתי מתחת לבמה והייתי באיזור הבר ואז הטראק הזה נכנס, איך שטראק מגיע לאמצע ונכנס הווקאל עם הצליל של הבלרינה, אני מסתכל מסביב על כולם כשאני משקיף מלמעלה ורואה מחזה מדהים, זוגות של בליינים מתנשקים ברגע שהווקאל נכנס, באותו הרגע ידעתי שהטראק הזה יהיה בחמישיה הראשונה שלי
5.oceanlab_feat_justine_suissa-satellite_above_and_beyond_remix
הבחירה בטראק הזה בחמשת הגדולים נבעה מהסיבה מעבר לזה שהוא יפה, בגלל הרעש שהוא עשה, ווקאל מרטיט, רמיקס של הרכב שמאז הטראק עשה הרבה כותרות, להיט כמו שלהיט צריך להיות, מזכיר לי את סיום הסט של ארמין בגן הסלעים ביום העצמאות כשכולם שרו את המילים איך שהשמש עלתה, תענוג |
|
|
| Glenn-Holmes |
שגב ויוחאי
רתם דוגמא ומופת לאיך פוסט שכזה של בחירה צריך להיות
גם לפני זה היו איזה 2 פוסטים בהתחלה שהיה תענוג לקרוא של אבי ונראה לי אלקס לא זוכ כבר...
קיצר כן יירבו פוסטים כאלה עם בחירות ונימוקים
בקרוב אצלי
אני עדיין לא חושב שאני סגור מספיק על חמישיית השנה שלי
צריך עוד זמן
בימים הקרובים נגבש דיעה |
|
|
| Shahar |
וואלה הייתי רושם פירוט אבל בקושי אני זוכר מה הצבעתי
סעמק ראיתי עכשיו מלא טראקים שהייתי מצביע להם
זה לא נוח לקחת 99328492384923849 טראקים ולבחור 5...
צריך לעשות כמו פה בפורום..
ויגאל אל תשתגע לנו
ראסמי
no one on earth
לא ריגש כמו
ATRC
או
southern sun
הוא יפה אבל לא ריגש כמוהם... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | זה לא נוח לקחת 99328492384923849 טראקים ולבחור 5... |
צודק !
לכן פשוט לא בוחרים... |
|
|
| Segev |
| לא יודע איך הקטע הזה לא ריגש רבים מפה אבל אני עוד שניה לקחתי אותה הביתה שלי עם הקול המדהים הזה שלה |
|
|
|
|