return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Asot 2004 Top 20 Vote (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by markfeldman
צודק !

לכן פשוט לא בוחרים...


למה לא מארק?אני דווקא ממש אוהב את כל סיכומי השנה האלה
למרות שממש קשה לבחור...זה דווקא כיף
אז חבל לא להצביע ;)
markfeldman
quote:
למה לא מארק?אני דווקא ממש אוהב את כל סיכומי השנה האלה
למרות שממש קשה לבחור...זה דווקא כיף
אז חבל לא להצביע


כיף מאוד !!!

גם אני הייתי מכור פעם לכל הסטטיסטיקות והמצעדים.. אבל מאוד קשה לבחור קטע אחד טוב !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
צודק !

לכן פשוט לא בוחרים...


אל תרגיש ככה
תחשוב שאם אתה לא מצביע אז כל ההערצה שלך לטראק לא נותנת כלום ליוצר....
לך תתבטא ותשפיע..תתאמץ קצת אבל אחרי שהטראק שרצית יזכה אתה תשמח
markfeldman
quote:
אל תרגיש ככה
תחשוב שאם אתה לא מצביע אז כל ההערצה שלך לטראק לא נותנת כלום ליוצר....
לך תתבטא ותשפיע..תתאמץ קצת אבל אחרי שהטראק שרצית יזכה אתה תשמח


אבל קשה... כ"כ קשה....
DJ Alex E.
מארק אתה נשמע כאילו עוד רגע אתה פורץ בבכי חחחח יהיה טוב בנאדם ;)
yaman
יאלללללללה חבר'ה תרשמו את הטופ 5 שלכם
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אבל קשה... כ"כ קשה....


ואם טראק שאתה כל כך אוהב יפול בגלל שהיה חסר לו קול אחד?
תחשוב על זה ככה
markfeldman
quote:
מארק אתה נשמע כאילו עוד רגע אתה פורץ בבכי חחחח יהיה טוב בנאדם


quote:
ואם טראק שאתה כל כך אוהב יפול בגלל שהיה חסר לו קול אחד?
תחשוב על זה ככה


חחחחח אל תנסו לסחוט אותי רגשית...
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחח גילית תטריקים שלנו :D
dan_yarok!!
quote:
Originally posted by yaman
לדעתי טראק שרוצה להיות טראק השנה חיייב שיהיה בו וואקל וחייב אבל חייב רמיקס מאחד הגדולים כמו ארמין טיאסטו או קןרסטן


לא יעזור.....

ל Bo one on Erth
אין שום דבר מיוחד....

הוא ריגש גמו as the rush comes?????????/

או סאוטרן סאן?????.?


בכלללללל לאאא

אם הוא היה מרגש טראק שווה אני מאמין שארמין או טיאסטו או לפחות אוקנפולד היו עושים לו רמיקס


וואלה נשמה עכשיו לכלכת
אחד הגדולים באמת.......
אני זוכר שאפילו מהריפ שלו התלהבתי חח
טראק פשוט מדהים
שמתי את
white room ראשון
פשוט הקטעי הכי טוב שהיה בנוסף בחרתי ב
super 8 - cre8
ו
need to feel loved ( Thirlseekers)
ווקל מדהים ולדעתי לא מספיק מוערך

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
need to feel loved ( Thirlseekers)
ווקל מדהים ולדעתי לא מספיק מוערך


כן אהה?
איך לא הגיע לאמ טי וי לא מבין...

מה לא מספיק מוערך תגיד לי?
כל הגדולים מנגנים אותו יותר הערכה מזה?!?!
DJ Alex E.
טוב אחרי התחבטויות קשות הגעתי לחמישיה
אין לי כבר כוח לפרט על כל טראק וטראק כי כל אחד מהם קיבל פה טחינה בפורום.לקח לי הרבה זמן לגבש את הרשימה וכמובן שהיו הרבה טראקים שהתנדנדו והיו ממש על הקצה אבל בסוף איכשהוא הצלחתי לגרד חמישיה.
הטראק היחיד שלא היה לי ספק לגביו הוא המקום הראשון שלי :)

1. Endre - i kill for you (probspot remix)
2. Audioholics - external key
3. Signum - The Timelord
4. Above and Beyond pres. Tranquility Base - Surrender (original mix)
6. Whirlpool - Under The Sun (Solar stone remix)

אשמח לקבל תגובות
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement